یادداشت
گفتگو و گزارش

شورای وحدت اصولگرایان؛ سخنان تکراری، چهره‌های تکراری و حرفهای بی‌مشتری!

در ره گذر این شورا، افراد اصول گرای منتقد این شورا و افرادی که شانس کمتری برای پیروزی دارند، مطلقا شانسی برای اجماع ندارند، همین موضوع نیز بحث، بازی های سیاسی، مبادله و برخی بده بستان های سیاسی را بیش از پیش تقویت کرده است. بزرگواری نیز به خوبی این شورا و افراد آن را می شناخت که در جلسه حضور پیدا نکرد تا در آینده وام دار شان نباشد، صحبت های شیرعلی خرامین نیز بر بخش دیگری از واقعیت این شورا پرده برداری کرد.

شورای وحدت اصولگرایان؛ سخنان تکراری، چهره‌های تکراری و حرفهای بی‌مشتری!

اَفتونیوز| طی روزهای اخیر نشست شورای وحدت اصولگرایان در دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه برگزار شد‌

نشستی که به نظر می‌رسد، خروجی آنها از پیش معلوم است و نه دستور کار مشخصی دارد و نه تاثیری بر روند انتخابات دارد.

واقعیت ماجرا این است، نه دیگر حنای این گروه از اصولگرایان برای دیگران رنگی دارد و جامعه نیز از تحزب و حزب گرایی تا حدود زیادی عبور کرده است.

در فضایی که انتخابات کاملا جهت گیری قومیتی پیدا کرده و مرزهای اصولگرا و اصلاح طلب کمرنگ شده نشست شورای وحدت بیشتر  دکوری می شود.

بدیهی است هر گاه تشکل یا سازمان حزبی سعی در جریان سازی دارد باید از مقبولیت کافی برخوردار باشد.

حضور برخی چهره های تکراری در این شورای که به باور بسیاری محبوبیت و مشروعیتی ندارند بیش از پیش جایگاه این شورا را تضعیف کرده است.

علل الظاهر اهداف این احزاب، انتخاب شایسته ترین هاست، تا ازهر لیستی که مردم با بررسی هایشان وسبک وسنگین کردنشان به آن برسند و آن را انتخاب کنند وامانت سنگین ریل گذاری کشور را به او بسپارند اما در شورای وحدت اینگونه به نظر میرسد، بیشتر آنهایی که آرای بیشتری  دارند، یا نشست آنها را به رسمیت می شناسد،  خروجی جریان می شود.

 در ره گذر این شورا، افراد اصول گرای منتقد این شورا و افرادی که شانس کمتری برای پیروزی دارند، مطلقا شانسی برای اجماع ندارند، همین موضوع نیز بحث، بازی های سیاسی، مبادله و برخی بده بستان های سیاسی را بیش از پیش تقویت کرده است.

بزرگواری نیز به خوبی این شورا و افراد آن را می شناخت که در جلسه حضور پیدا نکرد تا در آینده  وام دار شان نباشد، صحبت های شیرعلی خرامین نیز بر بخش دیگری از واقعیت این شورا پرده برداری کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها