یادداشت
گفتگو و گزارش

مراسمات دهه فجر هزینه کاندیدا در کهگیلویه

عملاً مدیر محترم شهرستان از ایشان درخواست دارد که با «جقه و زناره» در متینگ انتخاباتی حاج آقای موحد شرکت نماید

مراسمات دهه فجر هزینه کاندیدا در کهگیلویه

باز هم تخلف از کاروان ذلت خواهی کهگیلویه بزرگ بیرون آمد. در حالیکه عضو اصلی ستاد انتخاباتی حاج آقای موحد که به صورت اتفاقی به عنوان معاون سیاسی استانداری استان هم مشغول انجام وظیفه هستند، از تخلف بودن فعالیت مسئولان و مدیران در حوزه های انتخاباتی و ممانعت از اجتماعات برخی نامزدها می گوید، رئیس امور عشایری کهگیلویه، طی تماس تلفنی و ارتباط با مسئولان دهیاریها و نمایندگان عشایر کهگیلویه بزرگ و تبلیغ اجتماعات برای جناب آقای موحد، جشن ها و مراسمات دهۀ مبارک فجر را نیز هزینه کاندید مورد وثوق شان می کند.

در فایل صوتی منتشر شده، یکی از اهالی صادق، پاک دل و آگاهِ روستای دم عباس با رئیس امورعشایری کهگیلویه و در حقیقت ستاد تبلیغاتی آقای موحد، عملاً مدیر محترم شهرستان از ایشان درخواست دارد که با «جقه و زناره» در متینگ انتخاباتی حاج آقای موحد شرکت نماید. با اینکه تماس گیرنده از روی شرافت و تعهدی که به نظام، انقلاب و رهبری دارند و در نوع توصیه اش به مدیر دولت انقلابی، مشخص است که از هیچ رانت و امتیازی استفاده نکرده است، مدیر امور عشایری را از تخلف و بدعهدی اش در ایام دهه فجر آگاه می کند. اما مدیر مربوطه باز هم از ایشان می خواهد که واقعیت را بپذیرد  و در این جشن سیاسی شرکت کنند.

ضمناً مدیر امور عشایری با ادعای اخلاق مداریش که نمی تواند به مردم دورغ بگوید، عملاً در حق مردم و نظام خیانت می کند و به جای وابستگی هرچه بیشتر بین مردم و نظام، دلدادگی بین خودش و نماینده را به بهانه جشن انقلاب، به اثبات می رساند.

حال از نهادهای نظارتی و استاندار استان می خواهیم که اگر دخالت مدیران در انتخابات تخلف است و حق مردم این نیست که اینگونه سوگیری مدیران را تحمل کنند، به مردم بگویند که چرا این وقاهت از مدیر دیگری بی پاسخ مانده است؟ این مدیر به پشتوانه چه کسی چنین  اهداف نظام را هزینه نماینده اش می کند؟

حجت همتی فر 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دنا 1402/11/18 0:7:9

    امور عشایر استان ؟؟؟ صرفأ نام است.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها