یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


ایام انتخابات به کام «محمد بهرامی»

بقیه رقبا، زور آزمایی خود در انتصابات و چیدن نیروها و ضد و بند های اداری میزنند، اما بهرامی در بین مردم است و هم صدا و هم نوا با مردم با شما سخن می گوید. این مقاله مدعی غیر مردمی بودن رقبا نیست، طبیعتا بخشی از مردم نیز حامی و حمایت کننده دیگر کاندیدا هستند اما اگر هم زبان و هم کلام مردم شوید متوجه تفاوت قضیه خواهید شد و در تحلیل نهایی محمد بهرامی است که حرف اول و آخر را میزند.

ایام انتخابات به کام  «محمد بهرامی»

اَفتونیوز|  محمد بهرامی، نامی که این روزها همه جا می‌توان  آنرا شنید، مخالف یا موافق او باشیم فرقی نمی کند، نمی‌توان از او بد گفت و بد نوشت.

در فضایی که با وقفه کوتاه مدت در تایید صلاحیت او خواسته یا ناخواسته بسیاری زبان به مدح و ستایش او گشودند، همه نشان از مردم داری، صبوری و اخلاق بی بدیل او داشت.

رصد میدان اجتماعی و فضاهای واقعی و مجازی همه حکایت از موج مثبت و اقبال عمومی از شهردار اسبق دارد.

از شرایط  عمومی سه شهرستان می‌توان  متوجه شد که دیگران از موج اقبال و حمایت از بهرامی نگرانند، بهرامی نه مدیرکل دارد، نه فرماندار، بلکه او صرفا برآیند، عصاره و خواسته این روزهای مردم در انتخابات است‌.

به نظر می‌رسد در انتخابات امسال نهاد های قدرت در یک سو قرار گرفته اند و مردم عادی نیز در سوی دیگر ایستاده اند.

بقیه رقبا، زور آزمایی خود  در انتصابات و چیدن نیروها و ضد و بند های اداری میزنند،  اما بهرامی در بین مردم است و هم صدا و هم نوا با مردم با شما سخن می گوید. این مقاله مدعی غیر مردمی بودن رقبا نیست، طبیعتا بخشی از مردم نیز حامی و حمایت کننده دیگر کاندیدا هستند اما اگر هم زبان و هم کلام مردم شوید متوجه تفاوت قضیه خواهید شد و در تحلیل نهایی  محمد بهرامی  است که حرف اول و آخر را میزند.

علاوه بر این، تحرکات روزهای اخیر اصلاح طلبان نیز نشان از گسیل شدن آنها به سمت بهرامی است.

بهرامی در این سال‌ها آرام و بدون هیچ گونه کج اخلاقی و  حاشیه ای راه خود را آرام آرام طی نموده و امروز دیگر او صرفا شهردار اسبق یاسوج نیست بلکه با سرمایه اجتماعی ارزنده ای که با خود همراه ساخته  در همه امورات استانی صاحب نظر و ایده است.

در سال ۹۸ بعد از روشنفکر با ۴۱ هزار رأی دوم شد و در چند دوره انتخاباتی همیشه روند صعودی در کسب آراء داشته و در این دوره او یکی از شانس‌های اصلی انتخابات است.  در بویراحمد سفلی و علیا  فعالیت‌های زیادی داشته و بخشی از آراء رقبا را جذب کرده که در عصبانیت امروز آنها  بی تاثیر نبوده است و امروز خود بهرامی باید پاسخ دهد در فاصله اسفند ۹۸ تا اسفند ۱۴۰۲ چه کرده است.

برخلاف چهره‌های سیاسی مطرح در جریان رقیب  که از دور گذشته دچار اختلاف و انشقاق  شدند و تا به امروز و در آخرین اظهارنظرهای سیاسی نسبت به همدیگر، از خجالت هم در می آیند و هر گونه اتهامی به هم می‌زنند، بهرامی با تجربه گرانبهای چندین دوره حضور آرام و بی حاشیه مسیر صحیح خود مانند ناخدایی کاردان به جلو میبرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 حسین ظ 1402/12/7 6:12:49

    به خدادورقبل طرفدارسرسخت روشنفکربودم حتی به خاطرش ازکنگان ۱روزمرخصی گرفتم اومدم بهش رای دادم ولی پشیمونم که بهش رای دادم الان هم میخوام به بهرامی رای بدم

    پاسخ
  • 2 موسوی 1402/11/19 12:45:25

    درود بر اسطوره اخلاق زنده بادپرچم دار راه روشن فردا

    پاسخ
  • 3 دنا 1402/11/19 11:1:1

    آخ سی ای تحلیل اگه بهرامی اوله پس دیگران وخوین

    پاسخ
  • 4 بی طرف 1402/11/18 23:44:24

    سه دوره مردم بهرامی را نپذیرفته اند و باز هم همین اتفاق خواهد افتاد و احتمال زیاد دوباره به نفر سوم نزول خواهد کرد و این شعار نیست و واقیتی غیر قابل انکار است که هم از لحاظ سیاست و هم اجتماع مقبول نبوده و تنها نگارنده به امید موج سواری به نفع ایشان دست به قلم برده اند و تلاشی تک بعدی و محکوم به چهارمین بار عدم اقبال دکتر بهرامی در انتخابات می باشد

    پاسخ
  • 5 سفلی 1402/11/18 18:57:40

    ما دور قبل طرفدار روشنفکر بودیم. این دور طرفدار محمد بهرامی هستیم. محمد بهرامی با اخلاق است و نتیجه قطعی انتخابات اسفند ۱۴۰۲ است.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها