یادداشت
گفتگو و گزارش

معاون استاندار از فرایند اجرای انتخابات در کهگیلویه وبویراحمد می گوید

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: فرایند اجرای انتخابات در همه شهرستان‌ها با حضور فرمانداران، مسئولین کمیته های ستاد انتخابات استان و شهرستان بررسی شد.

معاون استاندار از فرایند اجرای انتخابات در کهگیلویه وبویراحمد می گوید

اَفتونیوز| مرادعلی پیوند در سفر به شهرستان لنده در ستاد انتخابات این شهرستان گفت: همه شهرستان ها طی هفته جاری مورد بازدید قرار گرفتند وهدف از این بازدیدها را پشتیبانی ستاد انتخابات استان برای برگزاری انتخاباتی پر شور عنوان کرد.

وی تصریح کرد: مشکلاتی در خصوص مسائل فنی و آنتن ‌دهی مخابرات، تامین نیروی انسانی، خودرویی و تجهیزاتی در این حوزه های انتخابیه مورد بررسی قرار گرفت که در جلسه مطرح و دستورات و اقدامات لازم برای رفع آنها به عمل آورده شد.

پیوند عنوان کرد با توجه به پراکندگی مناطق و سخت گذر بودن چالش‌هایی وجود دارد، اما با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات آمادگی لازم را داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ابراز داشت که مراحل فنی و تجهیزانی برای اجرای انتخابات در همه شهرستان های استان به خصوص مناطق دور دست بررسی و تدبیر شد.

وی به اهمیت الکترونیکی انتخابات اشاره کرد و افزود: در این جلسات مسائل حول محور فناوری اطلاعات به صورت ویژه بررسی و فرمانداران شهرستان‌هایی که حوزه انتخابیه مشترک دارند حضور داشتند و گزارش جامعی از فرایند برگزاری انتخابات در این شهرستان ها ارائه می شود.

پیوند با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات از آمادگی مناسبی برخوردار هستیم اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام گرفته و روندی پیگیری کارها، انتخابات بسیار باشکوهی در ۱۱ اسفندماه داشته باشیم.

وی عنوان کرد که عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، فنی و پشتیبانی با همکاری و هم افزایی همه شرایط را برای برگذاری انتخابات در همه شهرستان های استان مهیا کرده اند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها