یادداشت
گفتگو و گزارش

جاودان سیرت در جمع خبرنگاران؛


دانشگاه ما حواشی ندارد/هیچ گاه دنبال باند بازی نبودم/ نمی‌توان همه را راضی نگه داشت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر اول ریاست جمهوری بالغ بر ۴۸۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که ۸۵ میلیارد تومان آن تخصیص داده است.

دانشگاه ما حواشی ندارد/هیچ گاه دنبال باند بازی نبودم/ نمی‌توان همه را راضی نگه داشت

اَفتونیوز| صبح امروز پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت،

براساس آخرین نشست هایی که با وزارت خانه و شرکت هلی کوپتری داشتیم انشالله بزودی بالگرد  امدادی اورژانس ۱۱۵ مجدد فعال خواهیم داشت، بزودی ۲۵۰ نفر طی فرآیندی استخدام و به پرسنل ما اضافه خواهد شد، ۶۰ نفر نیروهای حراستی به نیروهای حفاظت فیزیکی دانشگاه اضافه خواهد شد.

با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی ۸۰ نفر نیروی خدماتی جذب خواهیم کرد.

وی در خصوص شرکت آوای سلامت گفت، ما پیش از این تعداد زیادی شرکت های خدماتی  داشتیم که باعث حواشی شده بود اما با وزارت خانه و شرکت آوای سلامت داشتیم توانستیم قرارداد امضا کنیم.

وی افزود، حقوق ماهیانه و در اسرع وقت پرداخت می شود، سود کمی به آوای سلامت می پرداختیم،از حیف و میل جلوگیری کردیم

او خاطر نشان کرد، افزود: ۲۳۶ میلیارد تومان تجهیزات طی سال جاری وارد استان شد.

وی ابراز داشت: ویدئو اندسکوپ، ونتیلاتور، مانیتورینگ قلب و بسیاری از دستگاه‌های مورد نیاز استان در سال جاری تأمین شد.

جاودان سیرت با بیان اینکه در سفر اول رئیس جمهوری ۴۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شد، اظهار کرد: ۸۵ میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافت.

جاودان سیرت افزود: مجوز دستگاه های «سی تی اسکن» دو بیمارستان نیز اخذ شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۱۵ پروژه طی دهه فجر در استان به مرحله افتتاح رسید و ۲۸ پروژه در حال تکمیل داریم که مهمترین آن دانشکده دندان پزشکی با ۹۵ درصد پیشرفت است.

وی ابراز داشت: بیمارستان‌های چرام، لنده و سی سخت نیز در حال تکمیل است.

جاودان سیرت از افزودن ۱۵٠ تخت بیمارستانی در سال جدید خبر داد و گفت: مرکز درمان ناباروری بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح خواهد شد.

جاودان سیرت با بیان اینکه ۴٠٠ متخصص و فوق تخصص در استان داریم، اظهار کرد: کمبودهایی در حوزه پزشک متخصص، تب اورژانس و بیهوشی داریم.

جاودان سیرت با اشاره به اینکه طرح‌های پزشک خانواده در سطح شهرستان‌ها اجرایی شد، تصریح کرد: ۹ هزار بیمار با فشار خون بالا و ۴ هزار و ۵٠٠ بیمار دیابت در استان شناسایی و به پزشک معرفی شدند.

این مدیر حوزه سلامت، گفت ما در دانشگاه نمی‌توانیم همه گروه ها و جریان را راضی نگه داریم، معتقد نیستم دانشگاه دارای حواشی نیست، من هیچ گاه به دنبال تیم سازی و باند بازی نبودم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 اکبری 1402/11/20 23:16:40

    زحماتتون قابل ستایش و تقدیر است آقای دکتر. من الله توفیق

    پاسخ
  • 2 محسن رضایی 1402/11/20 23:15:37

    دکتر جاودان سیرت انصافا مدیری خوشرو و مهربان، به دور از حاشیه، پر تلاش، توانمند و پاکدست هست.

    پاسخ
  • 3 آباد 1402/11/20 18:4:33

    درود بیکران برجناب دکتر جاودان سیرت بزرگ مرد و دلیر و شجاع شما در سال های مدیریتی خود چه در مجموعه علوم پزشکی چه در بهزیستی نشان دادید توانمند و بدون حاشیه هستید و قطع یقین کسانی وجود دارند که بر علیه شما صحبت های بی روا بیان کنند اما این تعداد بسیار کم و بخیل هستند زحمات و تلاش های شبانه روزی شما ستودنی است خداوند پشت و پناهتون باشه ضمن اینکه زحمات شما هرگز فراموش نخواهد شد

    پاسخ
  • 4 مجتبی 1402/11/20 8:19:15

    خداوکیل جناب جاودان سیرت خودت همین متن رو‌بخون ببین حرفای خودت باورمیکنی؟؟؟اتفاقا دانشگاه توسط تیم درسایه مدیریت میشه وشمابخاطر انتصابات چنتا ازفامیلت عملا نقطه ضعف داری و جرات هیچ کاری رو نداری....اگه صلاح دونستی تا مستندوبا ذکرمثال برات توضیح بدم....بویراحمد این تقدیم دانشگاه به ....فراموش نمیکنه...

    پاسخ
  • 5 صادق 1402/11/19 21:4:28

    (( رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد: من حواشی در دانشگاه نمی‌بینم )) اولا ایشون رئیس نیست بلکه سرپرست است که مطابق آیین نامه شورای انقلاب فرهنگی ، تنها تا ۶ ماه میتواند در جایگاه سرپرست بماند! جناب دکتر از یک سال پیش تا کنون ، سرپرست دانشگاه است که از ۶ ماه پیش تا کنون ، سرپرستی جناب جاودان سیرت غیرقانونی و تصرف در اموال دولت است که این موضوع در نامه مورخ .۲ آبان دیوان محاسبات استان هم منتشر و به دانشگاه ابلاغ شده همچنین از سوی سازمان بازرسی هم به ایشون تذکر داده شده اما جناب دکتر منتظر برخورد قضایی است !!! حاشیه دیگر ؛ عدم اخراج سرپرست غیرقانونی شبکه بهداشت و درمان گچساران است که بصورت موردی استخدام شده و این نوع استخدام توسط رای دیوان عدالت اداری باطل شده اما وی میز مانندمقام مافوق خود ، همچنان منتظر برخورد قضایی است !! اما هم ایشان و هم جناب دکتر جاودان سیرت بدانند در آینده بسیار نزدیک هم اخراج خواهند شد و هم عقوبت قانونی اقدامات غیرقانونی خود را خواهند دید !!!

    پاسخ
  • 6 بویراحمد ، دهدشت ، گچساران 1402/11/19 12:32:20

    بسمه تعالی درود بر فرمانده دلاور دانشگاه علوم پزشکی ، برادر عزیز و دوست داشتنی جناب دکتر جاودان سیرت ، به حق همانطور که خدمات ارزشمند شما در طی دوران مدیریت در بیمارستان شهید جلیل بی نظیر بود ، عملکرد شما هم اکنون نیز در سمت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی ستودنی است و مردم نجیب استان اعم از شهرستانهای یاسوج ، گچساران ، دهدشت و سایر شهرستانهای استان صمیمانه قدر دان زحمات شما برادر عزیز و ارجمند خواهند بود ، آرزوی سلامتی و تندرستی و عاقبت بخیری شما را از خداوند منان خواهان و خواستاریم

    پاسخ
  • 7 علی 1402/11/19 11:23:47

    درود بر این دکتر زحمت کش و بی ریا

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها