یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های بزرگواری در لنده؛


آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم؛میخواهم فریاد رسا و زبان گویای شما باشم

حجت السلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری نشست انتخاباتی در شهرستان لنده برگزار کرد.

آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم؛میخواهم فریاد رسا و زبان گویای شما باشم

اَفتونیوز| حجت السلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری نشست انتخاباتی در شهرستان لنده برگزار کرد.

بزرگواری در این نشست اظهار داشت،  همت والای مردم منطقه بالاخص مردم با غیرت لنده را می بینم که دنبال تغییر وضعیت اساسی در منطقه هستند و امیدوارم که توفیقی حاصل گردد که بتوانیم جوابگوی این محبت ها و خواست‌های به حق مردم باشیم.

سید علی محمد بزرگواری در ادامه گفت: در طول تاریخ انقلاب ها و حکومت های مختلفی از جمله حکومت اسلامی بوجود آمده که همه به نوعی خود را مدیون مردم دانسته اند و در پی حاکمیت اخلاق و عدالت اجتماعی و رفع تبعیض ظلم و ستم بوده اند.

بزرگواری در ادامه با بیان ضرب المثل « آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم » وجود آب ها و سرچشمه های فراوان ،زمینهای حاصلخیز، منابع پر درآمد مناطق گوناگون را نمونه هایی از منابع قابل استفاده در این منطقه دانست و گفت: بی انصافی و بی عدالتی است که به علت عدم توجه و مدیریت صحیح و چانه زنی نتوانسته ایم از حق و حقوق خویش برخوردار باشیم.

بزرگواری به موضوع آب شرب شهرستان لنده با همکاری و همکاری آبفای شهرستان کهگیلویه نیز اشاره ای داشتند و گفتند : اینهمه منابع و زمینهای کشاورزی و حاصلخیز و سدهای گوناگون در کنار و اطراف کهگیلویه بزرگ وجود دارد که به علت عدم توجه و مدیریت صحیح، حق و حقوق این مردم به استانها و شهرستان های دیگر داده شده که امکان استفاده صحیح و دسترسی به حقابه آبها برای مردم میسر نیست و مردم این شهرستان ها و مناطق و بخشها مجبورند جهت امرار معاش و درآمد به استانها و شهرستانها مختلف مهاجرت نمایند.

بزرگواری شهرستان لنده را مکانی مستعد برای باغداری، کشاورزی،  دامداری و گردشگری دانست و گفت: از این آب زلال و سرچشمه و رودخانه خروشان می توان بهترین زمینه را برای گردشگری فراهم بکنند که نه تنها شهرستان لنده بلکه بقیه شهرستانهای ما حتی استانهای جنوبی از این منظر و گردشگری آن استفاده کنند و در صورت احیاء جاده تشان رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری بوجود خواهد آمد و از فواید آن همه مردم نیز برخوردار خواهند شد ولی متأسفانه ما و خانواده های ما را همچنان مظلوم و محروم و در تامین مایحتاج اولیه زندگی نگاه داشته اند که این نیز همت والای مردم را می طلبد که در پی انتخاب نماینده ای کوشا و فعال باشند که اهل رانت و دلال بازی و به فکر جیب خودش و اطرافیانش نباشد و به فکر مردم باشد و از بیدادگری بر مردم حرف بزند تا حاکمیت و دولت و مسئولان مرکز کشور بشنوند و به داد مردم برسند.

حاج آقا بزرگواری گفت: هیچ انگیزه ای جز خدمت به مردم نداشته و ندارم و فقط می خواهم که فریاد زن و زبان گویای شما باشم و از حق و حقوق پایمال شده شما مردم محروم نگه داشته منطقه دفاع نمایم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 محمد خلیلی 1402/11/20 3:31:9

    چندین ساله که ایشون حتی از لیدرها و نیروهای کلیدی خود در شهرستان کهگیلویه اصلا خبر نداشت.به قول یکی از دوستان حتی یه فاتحه خوانی معمولی هم نرفتید ،چطور با این شرایط به یکباره هوس کاندیداتوری مجلس کردین جناب بزرگواری؟؟؟؟!!!!! غیر از این است که پشت پرده در حال خیانت به این شهرستانید.مثل اون دوره که تمام رقبا را ناجوانمردانه حذف کردند تا شما با انواع و اقسام روشهای ناجوانمردانه وارد مجلس شوید.خیانت شما و دار و دسته شما به این مردم اگر از موحد بیشتر نباشه،کمتر نیست.

    پاسخ
  • 2 عادل زاده 1402/11/20 0:44:48

    آقای بزرگواری در ادبیات فارسی ضرب المثل های شیرین بسیاری وجود دارد واستادان شیرین سخن استادانه آنها را تفسیر کرده اند مصداق ومفهوم ادبی ضرب المثل آب درخانه وما تشنه لبان می گردیم این نیست که ما آب داریم ولی تشنه لبیم اگر ادبیات فارسی را مرور می کردی می توانستی مثال دیگری بیاوری ؟ مفهوم این ضرب المثل اینگونه است که ما خودمان چیزی راداریم ولی آن از جایی دیگر طلب می کنیم شاید نظرشما این باشد که مردم داشته ای مثل آقای بزرگواری دارند ولی دور کاندیداهای دیگری می چرخند ومی گردند.؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها