یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های روشنفکر در لوداب


کم کاری های افراد قبلی را جبران میکنم/ برخی با پول شویی به میدان آمده اند/ عده ای مجوز سد ها را داده اند و امروز منتقد شده اند

برخی در چهل و دوسال مدیریت خود در این استان با عملکرد ضعیف‌شان این استان را به عقب برده و مردم را در محرومیت نگه داشتند و امروز بازی را عوض کرده‌اند و با حربه پول‌پاشی سعی دارند رأی، انتخاب و انتخابات مردم را منحرف کنند.

 کم کاری های افراد قبلی را جبران میکنم/ برخی با پول شویی به میدان آمده اند/ عده ای مجوز سد ها را داده اند و امروز منتقد شده اند

اَفتونیوز|  مهدی روشنفکر در جمع سادات امامزاده علی (ع) در منطقه حیدرآباد لوداب ضمن تبریک مبعث رسول اکرم و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: مردم بزرگ‌منش سادات امامزاده علی(ع) همیشه تاریخ با درایت و عقلانیت خود از گردنه‌های مهم عبور کرده‌اند.

وی افزود: برخی در چهل و دوسال مدیریت خود در این استان با عملکرد ضعیف‌شان این استان را به عقب برده و مردم را در محرومیت نگه داشتند و امروز بازی را عوض کرده‌اند و با حربه پول‌پاشی سعی دارند رأی، انتخاب و انتخابات مردم را منحرف کنند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: مردم به خوبی بعضی را شناخته‌اند و بساط این جماعت را جمع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در مدت حضور بنده در مجلس بخش عمده‌ای از وقتم را صرف اصلاح کم‌کاری هفت تا ده نفر کردم که سال‌ها سکان مدیریت این استان را در دست داشتند.

روشنفکر خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات در این منطقه احداث سد سادات سادات لوداب است، سدی که یک قطره از آب آن از این استان خارج نمی‌شود.

وی بیان کرد: در دوران مدیریت برخی مجوز سدهایی صادر شد که جای بحث دارد و حال خود منتقد برخی از اقدامات هستند در صورتی که باید جوابگوی عملکرد خود در گذشته باشند.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، افزود: برخی با دیدن وضعیت خود بر اثر دستپاچگی دست به توهین و تخریب افراد، شخصیت‌ها، ایلات و طوایف می‌آورند و بعد رو به عذرخواهی می‌آورند این خود توهین به شعور مردم است.

وی گفت: عده‌ای با مردم سال‌ها مثل گروگان سیاسی رفتار کرده‌اند، نیاز به معذرت خواهی نیست، مردم را به حال خود واگذار کنید و بگذارید خودشان برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1402/11/21 20:8:39

    ای خدا و نمایندگیت نخوا بی سواد

    پاسخ
  • 2 دردمند 1402/11/21 13:11:24

    توروخدا ببین کی داره این حرفا رو میزنه مردم رو به حال خودشون بگذارید خنده داره

    پاسخ
  • 3 محمد 1402/11/21 10:56:20

    روشنفکر کارش تمومه ...بیراحمد تا حالا ایقد ذلیل نشده که یه آدم..... نماینده باشه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها