یادداشت
گفتگو و گزارش

تکذیبیه مهم دفتر مهدی روشنفکر

دفتر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیام منتشر شده منتسب به همسر مهدی روشنفکر تکذیبیه صادر کرد.

تکذیبیه مهم دفتر مهدی روشنفکر

اَفتونیوز| دفتر نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در رابطه با پیام منتشر شده منتسب به همسر مهدی روشنفکر تکذیبیه صادر کرد.

بسمه تعالی

وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

مردم مظلوم اما آگاه و با‌بصیرت بویراحمد، دنا و مارگون؛ همانگونه که نیک می‌دانید و می‌دانیم قریب به ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، عده‌ای قلیل از خواص خودخوانده در جریان‌های سیاسی چپ و راست بدون نظر و مشورت شما مردم فهیم و عزیز گزینه‌های مورد نظر خود را به بدنه جامعه تزریق و یا تحمیل می‌کردند و همه‌ی ما را با بازی دوگانه اصولگرایی- اصلاح‌طلبی فریب دادند. این فریب تا حدی بود که رای ندادن به برخی از افراد را مصداق کفر می‌پنداشتند! تا اینکه جریانی از دل مردم طبقات ضعیف و محروم و نه از قِبَل سیاست، بلکه برای تحکیم امر اجتماعی و امر سیاسی در سال ۱۳۹۸ مقتدرانه و به پشتوانه شما بر فریب‌دهندگان و ظاهرگرایان پیروز شد و مناسبات ناعادلانه قدرت را در بویراحمد بزرگ به نفع مردم مظلوم و محروم تغییر داد. از شروع مجلس تاکنون از هر ابزاری برای نفاق، انشقاق و ضربه زدن به این جریان نوپا استفاده کردند. اکنون که در آستانه انتخابات شکوهمند دیگری هستیم، هر روز با بهانه‌هایی واهی و خودساخته زمینه را برای تخریب مردمی‌ترین نماینده مجلس (دکتر روشنفکر) فراهم می‌کنند.

مردم دیار نخبگان و سلحشوران بویراحمد، دنا و مارگون؛ امروز دکتر مهدی روشنفکر در مقابل یک نامزد نیست، بلکه همه‌ی نامزدها از ورشکستگان سیاسی تا «آمین»گوهای پدرسالاران، هدفی جز به انحراف کشیدن اذهان مردم و دور کردن افکار مردم از واقعیت‌ها در انتخابات و نادیده گرفتن شور و شوق شما در حمایت از نامزد خود (مهدی روشنفکر) ندارند. این افراد آخرین میخ‌ها را بر تابوت سیاسی خود می‌زنند تا جایی که به صورت غیر حرفه‌ای و به دور از اخلاق‌مداری، بدون اینکه همسر نماینده فعلی فعالیتی در فضای مجازی داشته باشد، از نام و مطالب خود ساخته به نام همسر محترمه جناب آقای دکتر مهدی روشنفکر جهت مسموم کردن فضای انتخابات و نیز جریحه‌دار کردن و تشدید تنش‌های ایلی و عشیره‌ای سوء استفاده می‌کنند. از این عزیزان خواهشمندیم شماها که بازنده انتخابات خواهید بود، سعی نمایید حداقل اخلاق را نبازید. جریان مردمی ندای وحدت ضمن تکذیب مطالب نسبت داده به همسر آقای دکتر مهدی روشنفکر، حق قانونی خود را جهت پیگیری و سوء استفاده از نام ایشان محفوظ می‌داند.

همچنین انتظار داشتیم جناب آقای دکتر خرامین به عنوان شخصیتی اخلاق‌مدار و دارای جایگاه اجتماعی، جهت جلوگیری از فضاسازی‌های مسموم و شیطنت رسانه‌ای، نسبت به تکذیب موضوع در نسبت دادن آن به همسر دکتر روشنفکر اقدام می‌نمودند.

در پایان همه‌ی کاندیدا محترم و طرفداران شریف آنها را به اخلاق‌مداری و پایبندی به قانون دعوت می‌نماییم، زیرا تنها مردم هستند که از این نوع رفتارهای تهی از اخلاق و متضاد با قانون متضرر می‌شوند.

خدایا چنان کن سرانجام کار  

تو خشنود باشی و ما رستگار

دفتر نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها