یادداشت
گفتگو و گزارش

شنیده ها؛


احتمال انصراف دو کاندید مهم و پرهوادار استان از مناظرات تلویزیونی

بنا به تحقیقات غیررسمی این پایگاه خبری، دو تن از کاندیدای پر هوادار استان این روزها برای حضور در تلویزیون با تردید جدی رو به رو هستند و مطمئن نیستند که بتوانند در برنامه تلویزیونی رضایت هواداران و مردم را جلب کنند و از این حیث دچار چالش اساسی هستند.

احتمال انصراف دو کاندید مهم و پرهوادار استان از مناظرات تلویزیونی

اَفتونیوز| این روز ها صدا و سیمای استان خبر از پخش مناظره‌های ضبط شده انتخاباتی و بسته‌های ویدئویی ۲۰ دقیقه‌ای تبلیغاتی  در مهلت هفت روزه تبلیغات انتخاباتی خبر داده است.

در واقع هدف این است که در انتخابات اسفند ماه با توجه به تمهیداتی که در صدا و سیما اندیشیده شده، انتخاب دواطلبان براساس نگاه، رویکرد و نظرات آنها انجام پذیرد.

با توجه به اینکه حداقل برای ما اهالی و اصحاب رسانه مبرهن است که تعدادی از کاندیدا، حتی از بیانیه و اعلام مواضع خودشان در فضای مجازی بی اطلاع اند و هواداران گاها  بدون اطلاع آنها نامه و بیانیه صادر می کنند، پیش بینی می شود تعدادی از کاندیدایی که اسم و رسمی برای خود دست پا کرده اند، در این صحبت های تلویزیونی، بیش از پیش ماهیت آنها مشخص شود.

برخی از این افراد گاها به مثابه طبل تو خالی عمل کرده و فقط  با سر و صدای هواداران شان زنده اند و حتی ماجرا تا جایی پیش رفته که هواداران و حامیان آنها با استرس، التهاب و اکراه قصد دارند در مناظره ها حاضر شوند، چرا که کوچکترین خطایی آنها را دستمایه استهزا، طنز و ریزش شدید آرا خواهد کرد.

 بنا به تحقیقات غیررسمی این پایگاه خبری، دو تن از کاندیدای پر هوادار استان این روزها برای حضور در تلویزیون با تردید جدی رو به رو هستند و مطمئن نیستند که بتوانند در برنامه تلویزیونی  رضایت هواداران  و مردم را جلب کنند و از این حیث دچار چالش اساسی هستند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 رضا 1402/11/22 20:8:12

    جناب دکتر روشنفکر با توجه به اینکه نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون (نماینده مرکز استان هست) و صدا و سیما هم از نهادهای مقام معضم رهبری میباشد براساس وظیفه حضور خواهد داشت،

    پاسخ
  • 2 مرادی 1402/11/22 12:59:51

    برگزاری مناظرات در این دوره یک رهاورد خوب برای شفاف سازی و توانایی کاندیداها ست و رسالت حرفه ای رسانه ها تاکید و اصرار بر حضور کاندیداها در این مناظرات باشد چون بعضی ها هم از شفاف سازی می‌ترسند و هم چهره در نقاب فقط ادعا دارند و قدرت بیان مواضع محکم و بدون اما و اگر را ندارند

    پاسخ
  • 3 هاغ 1402/11/22 9:20:57

    روشنفکر و موحد که عملکردی ندارن و روشن نمیشه و سواد هم ندارن برن صدا و سیما

    پاسخ
  • 4 دنا 1402/11/22 9:20:13

    مهدی روشنفکر شونه خالی کرده

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها