یادداشت
گفتگو و گزارش

نشست مهم رضا دهبانی در دهدشت


برای تغییر وضع موجود آمده ام/ نماینده ای که یک سال از چهار سال را غایب است ظلم به مردم است

دهبانی اظهار داشت: نماینده ای که یک سال از ۴ سال نمایندگی در مجلسی غایب است ظلم به مردم است

برای تغییر وضع موجود آمده ام/ نماینده ای که یک سال از چهار سال را غایب است ظلم به مردم است

اَفتونیوز| دکتر دهبانی پور کاندید شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ در این نشست ضمن تاکید بر مقوله انتخابات و مجلس اظهار داشت: مجلس جای منتقدین صالح است نه جای انسان های ضعیف و متملق لذا آنهایی که قدرت اصلاح ندارند باید به نفع مردم کنار روند.

آماده ام که راه را بر انحصارطلبان و اقتدارگرایان ببندم

دهبانی پور ادامه داد: نه برای توصیف وضع موجود بلکه برای تغییر وضعیت آمدم، آماده ام که راه را بر انحصار طلبان و اقتدارگرایان ببندم آیا باید در پرتو تمامیت خواهی شما و استمرار قدرتتان همه این حوزه انتخابیه تباه شود.

وی همچنین به وضعیت حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: فقدان زیرساخت ها، فقدان امکانات بهداشتی و درمانی جان عزیزانی را گرفت، فقر و فلاکت بر چهره شهرمان می بارد البته این به معنای نادیده گرفن خدمات جمهوری اسلامی نیست بلکه به این معناست کسانی اوقات طلایی در اختیارشان بود سهل انگاری کردند و به عمران و آبادی این حوزه توجهی ننمودند. 

نماینده ای که یک سال از ۴ سال نمایندگی در مجلسی غایب است ظلم به مردم است

این کاندید شاخص اصلاح طلبان همچنین افزود: آیا نماینده ای که یک سال از ۴ سال نمایندگی در مجلسی غایب است ظلم به مردم نیست، آیا نماینده ای که آرای ممتنع او در مجلس چشگمیر است لایق این مردم است آرای ممتنع در حد حداقل ها ممکن است اما اگر بیش از حد باشد نشانی بر این است که توانایی مجلس را ندارد.

نماینده همه خدمات دولت را مصادره می کند

وی  تصریح کرد: هر چه دولت های جمهوری اسلامی خدماتی چشمگیری ارائه دادند نماینده آنها را مصادره می کنند و در قباله خود ثبت می کنند آیا نماینده ای که هر چه اتقاق افتاده به نام خود ثبت می کند نباید معضل و مسائل را بپذیرد و پاسخگوی کم کاری ها باشد.

راه برون رفت از مشکلات تفکر اصلاح طلبی است

دکتر دهبانی پور همچنین به آسیب های اجتماعی مانند خودکشی در حوزه انتخابیه و ناامیدی جوانان اشاره کرد و افزود: شما انقد بد عملکرد کرده اید که جوانان کف خیابان از اصلاح طلبی و اصول گرایی عبور کردند اما من با افتخار اصلاح طلبم و معتقدم راه برون رفت از مشکلات تفکر اصلاح طلبی است اما اصلاح طلبی به معنای عبور از جمهوری اسلامی نیست.

قومیت را اولویت قرار ندادم و انسانیت و اندیشه ام برایم اهمیت دارد

وی همچنین در اجتماع پرشور در دهدشت افزود: آمده ام تا به کمک شما طرحی نو دراندازم و برای اولین بار هم که شده شما به من که از مرکز تولید علم (دانشگاه) آمدم، اعتماد کنید، نگاهم انسانی است فرزند کهگیلویه بزرگ هستم و هرگز قومیت را اولویت قرار ندادم و انسانیت و اندیشه ام برایم اهمیت دارد، من به شما تعهد می دهم که در راستای حقوق شما با لکنت زبان حرف نزنم اما با شجاعت و درایت در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی از حقوق شما دفاع کنم.

دکتر دهبانی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: دست تک تک آنهایی که اصول گرا و معتدلند و درد مشترک با من و امثال من در این حوزه انتخابیه دارند را می فشارم ما به یک عزم عمومی برای تغییر احتیاج داریم و فارغ از جناح، نژاد، قومیت و حتی دین و مذهبم، انسانیت ارزش والایی دارد. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 حضور قانونی 1402/11/23 14:51:2

    از توبعید است آقای دهقانی، چون اصلاح طلبان همواره کارشناسی حرف می زنند هرنماینده ای درپایان هرماه باید یک هفته برای سرکشی به حوزه ی انتخابیه سرکشی کند یعنی هرسال تقریبا ً سه ماه باید در حوزه خود باشد .اگر چهارسال را در سه ماه ضرب کنیم می شود یک سال پس هرنماینده باید یک سال جهت سرکشی ونظارت براجرای امورات حوزه انتخابی وجمع بندی نظرات ونشاط قوت و ضعف مدیران اجرایی دراستان وجلسات استانی و بین مردم حاضر باشد لذا شما هم نماینده باشید ملزم به حضور در حوزه انتخابیه وخارج از مجلس باشید جهت اطلاع آقای دهبانی پور

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها