یادداشت
گفتگو و گزارش

طلوع هفتم یا غروب همیشگی مدعی عزت کهگیلویه بزرگ؟

آنچه اکنون موحد را بیش از هر چیزی آزار می دهد تنها یک مسئله است، نه_به_موحد که هم ترکیب کاندیدا ها آن را نشان می دهد و هم مشاهدات میدانی در سطح کهگیلویه بزرگ.

طلوع هفتم یا غروب همیشگی مدعی عزت کهگیلویه بزرگ؟

اَفتونیوز| مصطفی خادمی از فعالین رسانه‌ای در یادداشتی نوشت:

موحد حالا در موضعی متفاوت با هر انتخاباتی قرار گرفته است دیگر نه یکپارچگی ثلاث برای حمایت برخوردار است نه دو‌گانه ای در بویراحمد وجود دارد که بخواهد از استفاده کند.

موحد حالا از سمت مژدهی و سعادتیان و دهبانی از حوزه ثلاث مورد حمله قرار گرفته است و پایگاه‌های سابق و پیش‌بینی شده‌اش یک به یک فتح می شود، حتی لشکر همیشه همراهش هم نمی‌تواند جای خالی پایگاه‌های مردمی‌اش را تامین کند.

موحد از سوی دیگری از رد هاشمی‌پور ناراحت است اما ناراحتی او برای هاشمی‌پور نیست بلکه برای آن است که رای در میان بزرگواری و هاشمی دو شقه نمی شود و عملا بزرگواری دست بالا را دارد.

آنچه اکنون موحد را بیش از هر چیزی آزار می دهد تنها یک مسئله است، نه_به_موحد که هم ترکیب کاندیدا ها آن را نشان می دهد و هم مشاهدات میدانی در سطح کهگیلویه بزرگ.

سعادتیان دشمن زیاری که دور قبل برای موحد کنار رفته بود عملا موحد را به بی برنامگی متهم می کند و از او سؤال می کند از کدام عزت می گوید که در پی تداوم آن است؟

مژدهی طیبی خود را اول مرد دولت دان می داند و از سمت دیگر پایگاه های موحد را از حومه دهدشت فتح می کند

دهبانی بهمئی هم که بهمئی را بین خود و بزرگواری تقسیم کرده است و در حال حمله به پایگاه های سیاسی دهدشت است تا علاوه بر پایگاه های قومی و جغرافیایی به پایگاه های سیاسی نیز رخنه کرده باشد.

اما جوان جویای نام یعنی فرزاد نجات نیا در اتحادی نانوشته با دیگر کاندیدا ها عملا برای غروب همیشگی موحد قدم برداشته است



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 غلام موسوی 1402/11/26 9:29:4

    چه مطلب بی ارزشی حیف سایت شما که این مطلب را منتشر کند.

    پاسخ
  • 2 سید علی 1402/11/23 22:45:1

    ترب من ای گپل نیسی.... هرکسی بره من بهارستان ما من همی نمارک ستان خواهیم ماند در اوج محرومیت....

    پاسخ
  • 3 آگاه باش 1402/11/23 21:50:12

    به همین خیال باش مردم به کسانی که افکار وخط ومشی حزبی شان جوانان این مملکت را فراری داده اند ، ستاره دار کرده اند روی خوش نشان نخواهند داد مگر باند بزرگواری درهمین دانشگاه آزاد درزمان احمدی نژاد دانشجویان منتقدش را ستاره دار نکرده است مردم کهگیلویه آگاه هوشیار هستند آنها به نماینده ای در حلقه ی رسایی ، زاکانی ، وگروه پایداریسم ها از زمان احمدی نژاد واکنون گروه خالص ساز شریان وپایدارچی ها ست رای نخواهند داد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها