یادداشت
گفتگو و گزارش

حمله تند بزرگواری به استاندار و مدیرکل جهاد کشاورزی در چرام

بزرگواری در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به مدیرکل جهاد کشاورزی گفت مردم به امثال ما رای دادند تا جنابعالی رشد کنی تا در زیر مجموعه ات را زیر فشار قرار برای حمایت از کاندید مورد نظرت را زیر فشار قرار دهی، رای تا توی سرتان بخورد.

حمله تند  بزرگواری به استاندار و مدیرکل جهاد کشاورزی  در چرام

اَفتونیوز| چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲  حجت السلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری نشستی را در چرام برگزار کرد.

بزرگواری در این نشست اظهار داشت، از این تریبون ها در مقابل تشنه خجالت می کشیم، احساس شرم داریم، باید برای وضعیت موجود گریه کرد.

وی اظهار داشت، باید رهبری نظام و رئیس جمهور این شرایط را ببینند و به داد مردم برسند.

وی ادامه داد، استانداری که در دیشموک گریه کرد ولی پشت گریه ها باید عمل باشد، مردم آب میخواهند.

این کاندیدای انتخابات شهرستان کهگیلویه گفت، من زمانی در جلسه هئیت وزیران دولت احمدی نژاد  برای رد تلخی و توگبری چرام فریاد زدم که مردم من آب میخواهند، آنها تشنه هستند و باید از این شرایط خجالت بکشیم.

بزرگواری در ادامه با لحن تندی شرکت برق شهرستان را به تیغ انتقاد کشید و اظهار داشت، اداره برق با این امکانات سخت افزاری و نرم افزاری نمی‌تواند چند تا تیر برق را از روی زمین بلند کند و مردم درگیر مشکلات اولیه هستند.

وی در ادامه گفت، در دوره وکالت بنده آبرسانی به پشت کوه سیاه لنده نیز می رسید ولی امروز حتی مناطق نزدیک شهر در  تشنگی به سر میبرند.

او در بخش دیگری از صحبت های خود  خطاب  به  مدیرکل جهاد کشاورزی گفت مردم به امثال ما  رای دادند تا جنابعالی رشد کنی و امروز زیر مجموعه ات را  برای حمایت از کاندید مورد نظرت خود، زیر فشار قرار دهی!

وی در پایان گفت شهرستان روی طلا قرار دارد و شایسته آنها نیست برای امورات ابتدایی زیر فشار باشند.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 مردم 1402/11/26 8:52:51

    طوری حمله می کنی مثل این که برای اولین بار کاندید شدی ، مگر خودت ۸ سال نماینده نبودی ؟ چرا درهمان ۸ سال که نه تحریم بود واز طرفی ۸۰۰ میلیارد دلار ارز صادراتی نفت وارد این مملکت شد برای مردم آب وکارخانه درست نکردی ؟ سهم بودجه شهرستان را به معارضین جاده سادات دادی ؟ وتنها هنرت همان تکه جاده جوخانه بود وبس ؟ آیا جاده دهدشت چرام ، دهدشت بهبهان ، جاده پاناوه ، دهدشت. جاده سوق دهدشت ، دهدشت چاروسا ، تشان به لیکک بهمئی در دوره جنابعالی جز این شهرستان نبود که هر روز در آنها شاهد مرگ عزیزان بودیم شما به مردم گزارش بده به غیر از جاده سادات به سرفاریاب کدام جاده را شروع وتمام کردی ؟کدام طر ح عمرانی وکارخانه وپتروشیمی را شروع وتمام کردی ؟ مردم کهگیلویه بزرگ غیر از شعار دادن ومرگ براین وآن وتهدید اصلاح طلبان با چماق لری خاطره ای از جنابعالی درمجلس به یاد ندارند واسناد آن در اذهان مردم ثبت شده است این مردم از تو و هم حزب هایت در ادارات در طول انقلاب خاطره خوشی ندارند

    پاسخ
  • 2 سیدعلی اکبری نسب 1402/11/25 23:51:10

    درمذمت ........ همین بس که یه............. را به عنوان مشاور انتخاب کرده، ادمی که پرونده تخلف داره بازرسی گفته ایشون حق نداره پاشو بذار توی ............. انفصال خدمت دایم براش زدن که خودش گفته صدمیلیون پول دادم باطلش کردم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها