یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقادات شدیداللحن خرامین به رقبا


هیستریک جمعی بر همه غالب شده است/ قربانی کردن شتر یادگار عرب جاهلی است/ کاندیدای ناتوان خود را پشت ساز و کرنا قائم می کنند

شیرعلی خرامین کاندیدای انتخابات در نشست با رسانه ها انتقادات تندی به رقبای خود وارد کرد.

هیستریک جمعی بر همه غالب شده است/ قربانی کردن شتر یادگار عرب جاهلی است/ کاندیدای ناتوان خود را پشت ساز و کرنا قائم می کنند

اَفتونیوز|  شیر علی خرامین در نشست خود با رسانه ها اظهار داشت؛  این روزها موج احساسات هیستریک بر  مردم غالب شده است و از آن  سواستفاده می کنند و هیجان های کاذب بر همگان غالب شده است، اتفاقات این روزها یادآور سال طلوعی است.

خرامین تاکید کرد؛ قربانی کردن رسم اعراب جاهلی برای به رخ کشیدن مال و مکنت بود، مهم نیست، چه اتفاقی رخ می‌دهد، ما قصد داریم خیزش نخبگان را شکل دهیم.

وی ادامه داد، چپ و راست و اصلاح طلب و اصولگرا شکست خوردند، همه معادلات سیاسی به بن بست رسیده تا با فاجعه امروز را شاهد باشیم.

و امروز مردم به جغرافیا گرایی و منطقه ای برگشت خوردیم.

این استاد دانشگاه اظهار داشت، عواطف از ملزومات ایلی است اما نباید پشت ایلات سنگر بیااندازیم، از تعصبات منطقه ای و  جغرافیایی سواستفاده نکنیم.

وی گفت، جریان ما منحصر به تحصیل کردگان نیست اما گفتمان ما خیزش نخبگانی برای شایسته سالاری، عدالت و سرزمینی آباد است.

وی ادامه داد، عده ای همه غم و شان را بنا گذاشتن  ما را وارد بازی قانون شکنانه کنند اما نمی شوم.

این فعال سیاسی تصریح کرد، ما با نوعی هیستریک دسته جمعی مواجه ایم،  چرا ما هر چهار سال یک بار از عملکرد مان پشیمان هستیم

بحران ما علمداری و پیش قراولان کسانی به دست گرفته اند که سی سال به این امر مشغول است، لیدر های انتخاباتی مردم را به این سمت برده اند، چرا ما هر چهار سال یک بار از عملکرد مان پشیمان نیستم.

از مردم میخواهم، گول ساز و کرنا نخورید  چرا که کاندیدای ناتوان خود را پشت آن قائم می کنند، کاش این هزینه ها و ریخت و پاش های انتخاباتی را برای مردم زیلایی هزینه میکردیم.

برای مناظرات انتخاباتی،تیم رسانه من نتوانست یک صفحه اندیشه از رقبای من دربیاورد، کاندیدای انتخابات اندیشه ندارند و به فحاشی مشغول است.

خرامین گفت، آدم دانشگاهی که ۱۷ ساله یک مقاله و کتاب ننوشته چرا خودش را بعنوان دانشگاهی معرفی می کند.

وی تشریح کرد در سفر ریاست جمهوری مردم  ۲۴۰ هزار نامه نوشتند که ۸۰ درصد آن نیازهای مادی بوده است.

وی در پایان گفت، در ابتذالی که در حال روی دادن است اگر کاندید نبودم به هیچ کدام از این افراد رای نمی‌دادم، در این سیل طایفه گرایی، طایفه من اندیشه من است.

در یک سه تا از کاندیدای انتخابات سه خروجی شهر را بستند، فرض کنید بیمار قلبی میخواست به بیمارستان برسد.امروز  برادر علیه برادر و قومیت علیه قومیت شده است.

وی گریزی به تخلفات انتخاباتی زد و خاطر نشان کرد، این کاندیدا همه غم و شان را بنا گذاشتن  وارد بازی قانون شکنانه  شویم اما ما وارد نمی شویم، نامزد انتخاباتی قانون گریز نمی‌تواند قانون گذار باشد، مهم ترین رکن قانون این است که آنرا نشکنند

قانون به ما می گوید  تا ۸ روز قبل انتخابات هیچ کاندیدی حق فعالیت تبلیغاتی ندارد اما مسولان در مقابل این شرایط پیش آمده سکوت کرده اند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 ناشناس 1402/11/26 9:26:39

    جناب دکتر شما هم صد نفر همراه داشتین امان مردم رو می بردین چرا ندارین؟ چرا نتونستین؟

    پاسخ
  • 2 دانشگاه 1402/11/26 0:28:59

    ۱۷سال؟قریب به ۴۰سال....تازه اگر نوشتن بگید بیان ارایه بدن و دفاع کنند.....جانا سخن از زبان ما می گویی

    پاسخ
  • 3 م، ع 1402/11/25 22:57:32

    هر کس لایق نمایندگی باشد ولی خرامین نیست، همین آقا برای انتخاب مشاور، در یکی از مصاحبه های که صورت گرفت با بنده حقیر که مثال های سطح بالایی در مود بعضی از مطالب زده بودم وقتی دید بیشتر داوران گفته های مرا تأیید کردند، به مخالفت با من برخاست و به دانشجوی خودش که مدارک پایینتری و غیر مرتبط داشت نمره بالاتری داد، پس چنین فردی نمی تواند یک نماینده خوب باشد. کار به عمل برآید نه به حرف.

    پاسخ
  • 4 علی 1402/11/25 22:18:30

    جهت اطلاع جناب خرامین در روایات داریم که پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله ۱۲۰ شتر قربانی کرد. هدف از قربانی این است که انسان وابستگی به مال دنیا نداشته باشد، یعنی اظهار کند که من میتوانم از مالم در برابر فرمان خدا بگذرم، اظهار اینکه خدا مالک حقیقی است و من مالک نیستم، تسلیم خدا بودن، یعنی ارزشهای اخلاقی.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها