یادداشت
گفتگو و گزارش

حملات بی امان سعادتیان به موحد در نشست های انتخاباتی؛


مردم فریب کارت هدیه را نمی‌خورند/ عده‌ای شکاف‌های ثلاث و بویراحمد را رقم زدند/ چهار سال خدمت عدل هاشمی با ۲۴سال خدمت دیگران برابری می‌کند

سعادتیان با اشاره به تجربه کاری در دیگر استانها گفت: نماینده مجلس بودن در این نیست که با خفت به دیگران نامه کارگری بدهی مثلا فرزندتان در پتروشیمی که حاصل تلاش اقای هاشمی پور است مشغول شود ؛ همین پتروشیمی با زحمات آقای هاشمی پور تا اینجا آمد اما به کام دیگران تمام شده است

مردم فریب کارت هدیه را نمی‌خورند/ عده‌ای شکاف‌های ثلاث و بویراحمد را رقم زدند/ چهار سال خدمت عدل هاشمی با ۲۴سال خدمت دیگران برابری می‌کند

اَفتونیوز| طی یک هفته اخیر آیت الله سعادتیان کاندیدای انتخابات کهگیلویه جلسات مهمی را در کهگیلویه برگزار کرده است، در این گزارش مشروح صحبت های در سه همایش ایل بابکان، کلات دشمن زیاری و روستای راک را از نظر می‌گذرانیم.

سعادتیان در همایش ایل بابکان گفت: مردم آگاهند و فریب وعده‌های دروغین و کارت هدیه را نمی‌خورند؛ برای نجات از وضع موجود باید به دیکتاتوری پایان داد.

وی  با اشاره به پول پاشی برای رأی از سوی برخی نامزدها و نهادهای حمایتی و برخی مدیران،بیان کرد: کسی که به عرصه انتخابات ورود کرده اگر لیاقت داشته باشند نیاز به این کارها نیست، مردم با آگاهی رأی می‌دهند و گول نمی‌خورند.

نامزد انتخابات کهگیلویه گفت: سرنوشت فرزندان شما باید دست افراد توانمند و باسواد سپرده شود.

وی با بیان اینکه آب رودخانه‌ها از شهرستان خارج می شود،افزود:اگر حقابه نصیب شهرستان نشده است به خاطر این است که نمایندگی را در تدوام اربابی خود می‌دیدند و پیگیر حقابه مردم نبودند.

سعادتیان گفت: ماندلا مبارز آفریقایی وقتی برای بار دوم با اقبال مردمی مواجه شد به آنها گفت مرا انتخاب نکنید با انتخاب چند باره دیکتارتور می‌سازید در نتیجه تکرار انتخابها در کهگیلویه دیکتاتور ساخته اند.

این کاندید در  ادامه گفت: در چهار شهرستان ما ۳۲کارخانه تولیدی مجوز گرفته و تنها یک واحد فعال است به غیر از آجر کارخانه ای در اینجا فعال نیست بی عرضگی نماینده و ناتوانی مدیران و مسئولان منصوب شده از ناحیه او عامل این فلاکت است.

سعادتیان با اشاره به نبود امکانات در حوزه انتخابیه افزود: یک بیمارستان وجود دارد که به چهار شهرستان خدمات دهی می کندجوانان ما مورد بی مهری قرار گرفته اند در اسیب های اجتماعی گرفتارند مقصر وضعیت جوانان مسیولین اند و انتخاب غلط در انتخابات ادوار گذشته است.

سعادتیان  در جمع مردم کلات دشمن زیاری گفت، عده ای برای بهره برداری از تفرقه اندازی بین مردم و گل آلود کردن آب و گرفتن ماهی به نفع خود شکاف قومیتی و دوقطبی ثلاث و بویراحمد رقم زدند و استفاده بردند.

او به ظرفیت های چهار شهرستان اشاره کرد و گفت: منابع خدادادی زیادی داریم بوکسیت فسفات چرام هر دوره شعار می دهند و بعد به فراموشی سپرده می شود نیترات لیراب دیشموک در خاورمیانه حرف اول را می زند اما مورد بی مهری قرار گرفته است سیلیس و آهک بهمئی و دیگر معادن ما مورد استفاده قرار نگرفته است. کسی به فکر پمپاژزمین ها نبود دو تا سد داریم آب از شهرستان خارج می شود و اجازه برداشت آب نداریم اگر کسی شجاعت پیگیری داشت به راحتی می توانستند در مرحله مطالعه سدها حقابه را ببینند شعارهای پوپولیستی و حربه های مختلف برای رسیدن به کرسی مجلس وظیفه خود را فراموش می کنند نظارت بر اجرای قانون و عدالت و پیگیری حق و حقوق مردم وظیفه نماینده است.

سعادتیان با بیان اینکه تحولات سیاسی اجتماعی و فرهنگی در مجلس رقم می خورد، افزود: لذا می طلبد با دید باز فردی را انتخاب کنید که زبان گویای شما بدون در نظر گرفتن هر گونه مسایلی باشد که ویژه خدمت به افراد خاصی باشدخدمتگزاری صدیق توانا و آگاه به مسایل انتخاب کنید که وضعیت فجیعی که شهرستان های ما را به سرزمین سوخته تبدیل کرده ست تکرار نشود.
نامزد انتخابات کهگیلویه بزرگ گفت:بنا ندارم امروز تلویحا کسی را زیر سوال ببرم اما نماینده توانمند اگر داشتیم وضعیت کشور این نبود.حاصل کارشان بدبختی است که بر سر اقتصاد مملکت آمده است.اقتصاد یکی از مهمترین مسائل جامعه است حتی وضعیت مالی حضرت خدیجه به حرکت انقلابی پیامبر کمک کرد اگر اقتصاد ضعیف باشد دین از جامعه رخت میبندد.

سعادتیان با بیان اینکه ناکاآمدی در ادوار گذشته باعث شده امروز در کهگیلویه دو کارخانه فعال نباشد و جوانان در آسیب های اجتماعی غرق شوند، ادامه داد: اگر امروز خودکشی افزایش یافته علتش بیکاری است شرمندگی در برابر زن و بچه افراد را به این حال و روز دچار می کند.چون درآمد مستمر برای کفاف زندگی ندارد راهی جز پایان دادن به عمر ندارد اگر چرخ کارخانه های اینجا می چرخید جوانان ما به این بلا گرفتار نمی شدند.

وی گفت:جوان اصلی ترین سرمایه جامعه است جوانان طاغوت را سرنگون کردند جنگ را مدیریت کردند اما امروز چه نقشی در مملکت دارند؟ مجلس مصوب می کند بازنشستگان نباید در ادارات باشند اما با سیاسی کاری تنها عده ای پیر کنار گذاشته می شوند و ردیف برای اشتغال جوانان باز نمی شود.

آیت‌الله سعادتیان در اجتماع مردم  «راک» از عدل هاشمی پور به نماینده کاردان و توانمند یاد کرد و گفت: کاش برادر هاشمی در عرصه رقابت حضور داشتد چهار سال خدمتش با ۲۴سال دیگران برابری می کند.

سعادتیان با اشاره به تجربه کاری در دیگر استانها گفت: نماینده مجلس بودن در این نیست که با خفت به دیگران نامه کارگری بدهی مثلا فرزندتان در پتروشیمی که حاصل تلاش اقای هاشمی پور است مشغول شود ؛ همین پتروشیمی با زحمات آقای هاشمی پور تا اینجا آمد اما به کام دیگران تمام شده است.

وی با بیان اینکه آقای هاشمی‌پور ظرفیت‌های شهرستان‌ها را به خوبی می‌شناخت و در صدد اجرای پروژه‌های مهمی بود، افزود: بعد از رفتن او پروژه‌ها به کما رفت.

سعادتیان گفت: با وجود ظرفیت‌های مستعد در حوزه معادن، کشاورزی و آب شهرستان‌های مردم ما از مشکلات عدیده رنج می برند محصولات خام فروشی می‌شوند چون برای راه اندازی صنایع اقدامی نشده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 ایل دشمن زیاری 1402/11/28 10:43:53

    آقای سعادتیان لطفاً مبلغ کارت های هدیه را اعلام کنید ؟ بدانیم هرکارت ارزشش چقدره اگه ۲ میلیونی هستند من ۳۰ رای دارم که می شود ۶۰ میلیون تومان چون آگاهی داری که این حرف رامی زنی آدرس بده کجا می تونم معامله کنم ؟ آخه .... اگه برنامه ای داری به مردم اعلام کن ، متاسفم عده ای کاندید. برای اینکه خودشونو معرفی بکنند دیگران را تخریب می کنند می گن در یک دعوا طرفی که زورش به حریفش نمی رسه بلده فقط فوش وناسزا بگه این حنا ها دیگه رنگ نداره .مردم میدان باید پیرو علی (ع) باشه که حتی به دشمن فحاشش مدارا میکند نه توهین وافترا ؟

    پاسخ
  • 2 ثلاث 1402/11/27 16:41:39

    ایل غیور دشمن زیاری و طیبی تورو خدا فکر کنید. سادات ٣٠ ساله دارند کلاه سرتون میزارن. فقط دارند شیرتون میکنن که رای بدین و الا پیر حیله گر دروغگو هیچ چی کاری براتون نکرد و نخواهد کرد. سادات دارند به دشمن زیاری ها و طیبی ها میخندند. توروخدا فکر کنید.

    پاسخ
  • 3 دوکی 1402/11/27 14:11:51

    خوب سعادتیان توی روی موحد وایساده.....دمش گرمممممم....آدم دل و جرات داریه....خوشم اومد

    پاسخ
  • 4 حقیفت 1402/11/27 11:11:16

    جناب سعادتیان به حول قوه الهی باهمه بی احترامی وبی ادبی که با زبان ...... خودتان در عرصه انتخابات نطق نمودید اولا روز یازدهم اسفندماه جواب شما داده میشوید و چنان در عرصه سیاست محو میشوید که خودتان خجالت بکشید ثانیا بی احترامی و تهمت جرم دارد از طریق مراجع ذیصلاح جواب شما بعداز انتخابات داده می‌شود.فعلا جواب ....... خاموشی هست

    پاسخ
    • 4 - 1 دشمنزیاری پاسخ به : حقیفت 1402/11/28 14:1:47

      سعادتیان حذف شدنی نیست همیشه ماندگار است چه نماینده مجلس شود چه نشود

  • 5 ج 1402/11/27 10:1:1

    میگه هرچه لرایگو از داغ دل ایگو ای حرف مفت سعادتی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها