یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


حکایت طلبکاری نماینده از مردم کهگیلویه

با توجه به توضیحات می توان نتیجه گرفت تنها کسی که بدون رای مردم و حضور در مجلس نتوانست به جایگاه برسد شخص نماینده فعلی است و هر کدام از رقیبان وی در جامعه بدون رای مردم و نمایندگی حرفی برای گفتن داشتند و دارند، اینکه تیم موحد سعی در تخریب رقبای خود دارند دلیلش دستان خالی آن هاست.

حکایت طلبکاری نماینده از مردم کهگیلویه

اَفتونیوز| موحد از قِبَل مردم به جایگاه رسید یا مردم از قِبل وی؟  برای پاسخ به این پرسش کافی است بررسی کنیم جایگاه هر نماینده قبل و بعد از نمایندگی مجلس کجا بوده است.

موحد قبل از نمایندگی مجلس فرد گمنامی بود و چون اوایل انقلاب جامعه روحانیت اغلب در مناصب قضایی به کار گرفته می شدند  به سمت دادستانی اهواز رسید.

 وی دارای تحصیلات آکادمیک و حتی حوزوی سطح بالایی نیست و این رسیدن به این مقام صرفا به خاطر لباس وی بوده است، موحد بعد از نمایندگی نیز نتوانست به هیچ جایگاه خاصی برسد فقط شنیده شده که وی بازنشسته شرکت نفت است، پس میتوان نتیجه گرفت موحد در اِزای رای مردم به منزلت و جایگاه رسید.

اکنون باید کاندیدهای سرشناس مقابل وی را بررسی کرد.

عدل هاشمی پور قبل از نمایندگی در قرارگاه خاتم سبب اشتغال هزاران جوان شدند و بعد از نمایندگی هنوز پتانسیل های خود را داشتند‌.

سیدعلی محمد بزرگواری قبل از نمایندگی در دانشگاه تدریس داشتند و این نشانگر حداقل سواد ایشان است و بعد از نمایندگی هم وجهه اجتماعی لازم را داشتند چون کنار مردم بودند.

 رضا دهبانی شخصیت دارای مدرک دانشگاهی و علمی و تا سمت مدیرکلی ارشاد پیش رفته است و قطعا چنین فردی جایگاه خود را داشته است.

علی مژدهی قبل از کاندیداتوری سال ۸۶ رزومه مشخصی داشته است و بعد از شکست تا سمت معاونت وزیر پیش رفته است .

آیت الله  سعادتیان یک چهره علمی و دانشگاهی با رزومه مشخص و جایگاه اجتماعی مشخص و نماینده هم نباشد جایگاه و علمش بر همگان ثابت است.

سید فرزاد نجات نیا از جمله جوانان کهگیلویه است که تا پیش از کاندیداتوری در مناصبی مانند، عضویت شورای شهر دهدشت،  دستیار وزیر ارتباطات و  سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

با توجه به توضیحات می توان نتیجه گرفت تنها کسی که بدون رای مردم و حضور در مجلس نتوانست به جایگاه برسد شخص نماینده فعلی است و هر کدام از رقیبان وی در جامعه بدون رای مردم و نمایندگی حرفی برای گفتن داشتند و دارند، اینکه تیم موحد سعی در تخریب رقبای خود دارند دلیلش دستان خالی آن هاست اما واقعیت ماجرا آن  است که موحد بدون نمایندگی سمتی نداشته یا نتوانسته رشدی داشته باشد‌.

نیروهای این تشکیلات هر بار موحد را عامل رشدی یکی از فرزندان کهگیلویه بزرگ میدانند و معتقدند هر کسی به جایی رسیده از طرف موحد بوده است اما خود شاهد حکومت خودمختار موحد هستیم‌ اگر موحد میتوانست به کسی رشد اداری دهد قطعا اطرافیان وی اجازه نمیدادند این شانس به دیگری برسد لذا میتوان گفت این اطرفیان موحد و سایر فرزندان کهگیلویه بزرگ هستند که از موحد طلبکارند زیرا باعث شدند موحد بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی سال ها نماینده مردم باشد و جالب است که موحد باز هم انگار خود و اطرافیانش از مردم طلب دارند !

حال مخاطب قضاوت را به مخاطبان واگذار می‌کنیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 javan 1402/11/28 7:20:4

    در اینکه شخص محمد موحد به خیلی ها رشد و پرورش داده و الان خود اون اشخاص مقابلش ایستادند شک و تردیدی نیست.چند تن از همین افراد تا همین سال های نه چندان دور در رکاب موحد بوده و سهم خواهی میکردند.بعضی خبرهایی کار میکنید در حد بخش اتفاقات روزنامه دیواری هایی که دانش اموزان دهه هفتاد در مدرسه درست میکردند و میچسباندند.

    پاسخ
    • 1 - 1 آفرین پاسخ به : javan 1402/11/28 11:37:41

      روزنامه دیواری.....آفرین.. بخصوص پاچه خواری های کبنا نیوز

  • 2 لر ساده 1402/11/28 2:1:13

    باسلام بخدا همه کشور دارند به ما میخندند که یک نفر بیسواد و پیر و بیکفایت ٣٠ ساله نمایندمونه. مردم عزیز توروخدا فکر کنید این پیر بیسواد حیله گر عامل بدبختی و عقب ماندگی شهر مظلوم ما شده.

    پاسخ
  • 3 یک کسخول شناس 1402/11/27 16:7:12

    ..... موحد قبل نمایندگی دادستان بی ینه نونی ده خیلی ....

    پاسخ
  • 4 دوکی 1402/11/27 14:9:4

    کبنا نیوز معلوم نیس چقد پول گرفته که خوبیموحد رو مینویسه.....ولی افتو نیوز بی طرف و واقعیت هارو میگه....دو جبهه حق و باطل )کبناو افتو(... دو جبهه حق و باطل) موحد و باقی نمایندکانی که ب را کهگیلویه ثبت نام کردن....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها