یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های مژدهی در بهمئی:


برخی امتحان خود را پس داده اند/ سالیان سال تکرار اشخاص و دور تسلسل بر این دیار حاکم است

مژدهی: یک بار برای همیشه بررسی و تحقیق کنید ببینید چه کسی را انتخاب کنید این افرادی که در صحنه هستند بعضی ها که امتحان خود را پس دادند و سالیان سال تکرار و دور تسلسل رخ داد اگر آن‌ها خوب بودند قطعا نیاز نبود ما به این انتخابات ورود کنیم.

برخی امتحان خود را پس داده اند/ سالیان سال تکرار اشخاص و دور تسلسل بر این دیار حاکم است

اَفتونیوز| علی مژدهی کاندیدای دوازدهین دوره مجلس شورای اسلامی در میان مردم شهرستان بهمئی اظهار داشت:هر چه را کشتیم همان را درو خواهیم کرد اولویت ما باید کارهای عمومی باشد و کارهای شخصی و فردی باید اولویت بعدی باشد.

علی مژدهی افزود: ما نباید در تعیین سرنوشت خودمان بی تفاوت باشیم اگر بخواهیم مسیر گذشته را انتخاب کنیم همان کمبودها و کاستی ها ادامه خواهد داشت

یک نماینده باید در تراز مردم اش باشد که بتواند حقوق حق مردم را از حاکمیت مطالبه کند و از آنجایی که در طول سالیان گذشته مطالبه‌‌گری نکردیم احساس میکنیم آنچه داریم حقمان در همین حد است در حالی که اینگونه نیست.

وی عنوان کرد: چون از نماینده مطالبه نکردید مطالبه‌گری لازم را ندارد.

وی ادامه داد:  یک بار برای همیشه بررسی و تحقیق کنید ببینید چه کسی را انتخاب کنید این افرادی که در صحنه هستند بعضی ها که امتحان خود را پس دادند و سالیان سال تکرار و دور تسلسل رخ داد اگر آن‌ها خوب بودند قطعا نیاز نبود ما به این انتخابات ورود کنیم.

وی خاطرنشان کرد :چه شده در نورآباد ممسنی یک نماینده ۲بار یا ۳بار نماینده مردم نمی‌شود اما در استان ما بعضا یک نفر ۴یا ۵ یا بیشتر کاندیدا میشود و قبول داریم استقبال مردم است و این نشان می دهد پس ما یا باید بگوییم آنچه هست همین هست و لاغیر و گلایه نکنیم یا اگر وضعیت غیر از این است تغییر باید ایجاد شود.

وی گفت:إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم؛

کسی از تهران یا اصفهان جهت تغییر سرنوشت ما نمی آید خود شما هستید که باید سرنوشتتان را تغییر دهید

وی ادامه داد: کسانی که دلسوز این مردم هستند میدانند حق این مردم شریف و بزرگ این نیست.

وی عنوان کرد :یکی از محورهای توسعه بخش کشاورزی است

در بخش کشاورزی ما ۹۲۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی در ۴ شهرستان داریم ۱۱۰۵۰هکتار آن آبی است بقیه دیم است خود بخوانید حدیث مفصل از این مجمل…

وی افزود: اگر چه ایرادات را گفتیم اما در جمهوری اسلامی علی رغم مشکلات کارهای بسیار خوبی هم صورت گرفته است.زمانی در ۴ شهرستان ما یک متر آسفالت نبود  ولی مناطق دیگر نیز این محرومیت ها را داشتند پس چه شد که دیگر مناطق از لحاظ توسعه یافتگی ده‌ها برابر از ما توسعه یافته ‌تر هستند ولی ما همچنان این عنوان عدم توسعه یافتگی را یدک می کشیم اگر امروز اقدام نکنیم فردا دیر است به پا خیزید و با یک حرکت جمعی و با توکل بر خداوند متعال ۱۱ اسفند سرنوشت تکرار را تغییر و هوایی تازه تعیین کنید.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها