یادداشت
گفتگو و گزارش

یک کیلومتر نیوجرسی در کمربندی دهدشت نصب شد

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه گفت: یک کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان در کمربندی دهدشت انجام شد

یک کیلومتر نیوجرسی در کمربندی دهدشت نصب شد

در راستای ایمن سازی و ارتقای سطح ایمنی، کاهش سوانح جاده‌ای و مشخص شدن حریم جاده‌ها طی چند ماه اخیر در سال‌جاری یک کیلومتر نیوجرسی در ورودی‌های شهر دهدشت نصب شده است.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات لازم برای ایمنی محورهای مواصلاتی و کمربندی‌ها مخصوصاً محورهای پرتردد و نقاط پرتگاهی نصب نیوجرسی است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه خاطر نشان کرد: نصب یک کیلومتر نیوجرسی در کمربندی دهدشت با اعتبار ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان انجام شد.

دیانتی افزود: اصلاح نقاط پر تصادف دهدشت، چرام سمغان در ماه گذشته نیز با نصب بلوک‌های مفصلی به طول ۲ کیلومتر اصلاح شد.

وی تصریح کرد: محور دهدشت چرام با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان اجرایی شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 کارشناس 1402/11/28 7:52:39

    سلام بر مدیر محترم سایت افتو نیوز خواهشمندم از خروجی دهدشت جاده طولیان بعد از ایران خودرو تا پمپ گاز شهرداری از پایه های روشنایی نصب شده توسط اداره راهداری بازدید کنید وگزارشی در خصوص نصب اشتباه این پایه های روشنایی که چرا پشت جدول نصب نشده ودر حریم جاده نصب شده اند تهیه کنید بعلت ضعف مدیریت در اداره راهداری شهرستان. این اشتباه بزرگ را مرتکب شده اند این کار خیانت به بیت المال است چون مجددا این پایه های روشنایی نصب شده باید جابه جا شوند واقعا چرا این اشتباه بزرگ را مرتکب شده اند هر لحظه امکان تصادف با این پایه های نصب شده وجود دارد استدعا دارم در این خصوص پیک بفرمائید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها