یادداشت
گفتگو و گزارش

جلوگیری از حضور نجات‌نیا در جلسه شورای تامین کهگیلویه/ فرمانداری شفاف‌سازی کند

از حضور یک کاندیدای تاییدصلاحیت شده در جلسه شورای تامین کهگیلویه جلوگیری شد.

جلوگیری از حضور نجات‌نیا در جلسه شورای تامین کهگیلویه/ فرمانداری شفاف‌سازی کند

سیدفرزاد نجات نیا در کلیپی که در فضای مجازی منتشر کرد اظهار داشت، ما به جلسه شورای تامین که باحضور استاندار، معاون سیاسی و فرماندار کهگیلویه، دست‌اندرکاران انتخابات و کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه کهگیلویه در فرمانداری دعوت شده بودیم که علیرغم دعوت قبلی از حضورمان در این جلسه ممانعت به عمل آمد‌.

وی در ادامه گفت، بنده بلافاصله با مدیرکل سیاسی وزارت کشور تماس گرفتم، وی نیز اشاره کرد شما تاییدصلاحیت شده‌اید و هیچ خبر و مکتوبه ای مبنی بر استعفای شما وجود ندارد فلذا خواستم این موضوع را با مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام لنده و بهمئی درمیان بگذارم. وی در پایان این کلیپ گفته که امیدوار است این موضوع در راستای مهندسی انتخابات نباشد!

نجات نیا همچنین در یادداشتی با دستخط خود خطاب به استاندار نیز بر این موضوع تاکید کرده است.

خبرنگار افتونیوز این موضوع را از یکی از افراد ستاد نجات نیا جویا شد. وی گفت: روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه با ارسال پیامک برای کاندیداهای تاییدصلاحیت شده، از آنها برای حضور در جلسه شورای تامین شهرستان با حضور استاندار و معاون سیاسی دعوت شده بود. نجات نیا نیز در ساعت مقرر به فرمانداری و محل برگزاری جلسه شورای تامین رفته ولی از حضور وی در جلسه ممانعت می شود. وی از مسئولان فرمانداری میخواد دلیل این موضوع را اعلام کنند که گویا به نجات نیا می گویند که شما انصراف داده اید. در حالی که هیچ گونه استعفا یا انصراف از ادامه رقابت از سوی نجات نیا در فرمانداری و نه حتی در فضای مجازی ثبت و یا عنوان نشده بود.

این فعال در ستاد نجات نیا ادامه داد: گویا در جلسه شورای تامین، رئیس شورای نگهبان استان نیز گفته که آقای نجات نیا کاندیدای تاییدصلاحیت شده است و برای حضور در این جلسه مشکلی ندارد(نقل به مضمون)

چندی پیش و در جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان مناظره داغ نجات نیا و موحد نماینده فعلی کهگیلویه در فضای مجازی با استقبال گسترده در فضای مجازی مواجه شد که برخی کاربران شبکه های مجازی، ممانعت از حضور نجات نیا در جلسه را بی ارتباط با آن نمی‌داند.

سایت اَفتونیوز آماده انتشار توضیحات فرمانداری کهگیلویه می باشد. 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 مارگون 1402/11/28 23:15:24

    با این کار شون سید فرزاد محبوب تر شدند من از مارگون میام به سید رای میدهم

    پاسخ
  • 2 تاسف# 1402/11/28 20:42:41

    کار زشتی کردن ، دعودت کنی و بعد راه ندی؟؟؟ اصلا خدارو خوش نمیاد حتی اگر ی درصد هم فرض بر استعفا باشه، چرا با آبروی مردم بازی میکنید جناب استاندار نسبتا محترم و فرماندار نسبتا عزیز

    پاسخ
  • 3 سالار 1402/11/28 19:49:8

    جناب کاندید محترم نجات نیا ،معاون وزیر بودی در خراسان دست به جیب شدی و از پول بیت المال بخشیدی و برکنار شدی اگر و اگر و اگر نماینده شدی یک شبه همه پول ها را می بخشی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها