یادداشت
گفتگو و گزارش

دست و پا زدن شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان؛ از مرجعیت هدایت‌خواه تا تلاش جانشینان برای بهره‌مندی از قدرت

پناهی و دانشی و دیگر رفقایش، تلاش بیهوده‌ای می‌کنند که این شورا را دوباره در مرکز تصمیم گیری قرار دهند امری که تقریبا ناممکن است.

دست و پا زدن شورای وحدت و ائتلاف اصولگرایان؛ از مرجعیت هدایت‌خواه تا تلاش جانشینان برای بهره‌مندی از قدرت

اَفتونیوز| جلسه مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست کما فی سابق با ارائه  یک سری شعار های پر طمطراق که کاربرد عملیاتی ندارند به پایان رسید.

حاج آقا غفاری در این نشست توصیه کرد، به نظر من وظیفه خواص هست که بیایند و مسیر جامعه را تنظیم کنند که انتخابات از مسیر خود خارج نشود.

این در حالی است که انتخابات استان توسط همین خواص و فضای لیدرگونه به این حال و روز افتاده است، لیدر های محلی و سیاسی به شکل حیرت انگیزی برای کسب جاه و قدرت  در رقابت اند  و به جان همدیگر افتاده اند.

علاوه بر این یکی انتقادات وارده به خود احزاب شورای ائتلاف و شورای وحدت است که سوار بر موج جامعه شده و همراه با آنها به جای کاندیدهای اصلح صرفا بر کاندیدای رای آور یا آنهایی که دوستان بیشتری در شورا دارند تاکید می کنند.

حجت السلام پناهی نیز در این نشست خطاب به کاندیدا گفت، همدیگر را تحمل کنید  مردم را دچار تنش نکنید.

به نظر می‌رسد حاج آقا فراموش کرده که گل سر سبد تنش ها در نشست شورای وحدت اصول گریان در دهدشت اتفاق افتاد آنجا گه سید فرزاد نجات نیا و سید ابراهیم موحد حسابی از خجالت هم درآمدند و فضا به گونه ای پیش رفت که عملا شرایط از دست شورای وحدت خارج شد و فیلم مشاجره ها در این نشست در سطح وسیعی انعکاس یافت.

به نظر می‌رسد شورای وحدت یا ائتلاف اصولگرایان مرجعیت خود را از دست داده و با دست و پا زدن و ژست‌هایی که از موضع بالاتر است سعی دارد حاکمیت خود را بر نامزدها و بخشی از اصولگرایان ثابت کند ولی همه می‌دانند که بخش عمده‌ای از اعتبار و مرجعیت این شورا در دوره گذشته به واسطه حضور ستار هدایت خواه بود.

پناهی و دانشی و دیگر رفقایش، تلاش بیهوده‌ای می‌کنند که این شورا را دوباره در مرکز تصمیم گیری قرار دهند امری که تقریبا ناممکن است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 علی محمدی یاسوج 1402/11/29 11:24:16

    آقای دانشی دارای منافع هست چون دردولت اصلاحات واصول گرایان مشاور استانداربودوخیلی هم سودبرداین شخص عده بسیاری زیادی راازاصول گرایان دلسردکرد

    پاسخ
  • 2 عبدالله 1402/11/29 10:25:26

    حرف درستی است شیخ شیخوخیتی که عملش با گفتارش دواست نتیجه ای جز بی اعتباری ندارد پیرمرد سالاری بیسواد .... جواب نمی دهد!!!

    پاسخ
  • 3 بویراحمد 1402/11/29 10:16:13

    شورای وحدت عملاً مردم را نادیده گرفتند باتوجه به موضع گیری های هدایت خواه یار غار احمدی نژاد درطول حوادث این استان محال است کاندید شورای وحدت رای بیاورد مردم خصوصاً جوانان برخورد آقایان در حوادث کذشته را از خاطر نخواهند برد .بهرامی برنده رای مردم است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها