یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقاد تند فعال فرهنگی از بی‌تدبیری مسئولان استانی در بحران بارندگی؛ اگر مدارس را تعطیل می‌کردید دنیای علم جابجا می‌شد؟!

طبق آمار ارایه شده، در چندروز گذشته حدود ۲۰۰ میلی متر باران در یاسوج باریده است.

انتقاد تند فعال فرهنگی از بی‌تدبیری مسئولان استانی در بحران بارندگی؛ اگر مدارس را تعطیل می‌کردید دنیای علم جابجا می‌شد؟!

در چند روز گذشته، بارش باران که در ابتدا موجب خوشحالی مردم شد با عدم تدبیر مسئولان استانی در مدیریت بحران این بارشها، باعث زحمت و دردسر فراوان برای بسیاری از مردم شد و در این بین طبق اخبار یک دانش آموز ۱۲ ساله در روستای کوشک نیز غرق شد.

طبق آمار ارایه شده، در چندروز گذشته بارش باران در یاسوج حدود ۲۰۰ میلی متر بوده و در دیگر نقاط استان نیز آمارهای بالایی را شاهد بودیم که موجب مسدود شدن برخی راههای روستایی و خراب شدن برخی پل و آسیب زدن به برخی کشاورزان شده است.

رفعت کاظمی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان در انتقادی تند خطاب به مسئولان استانی گفت: آیا دنیای علم جابجا می شد اگر یک روز مدارس را تعطیل می کردید؟!

این فعال اجتماعی در صفحه ایکس (توئیتر) نوشته است: 

«رفعت کاظمی @kazemi_rafat

بارندگی شدید دو روز اخیر در استان می طلبید که امروز مدارس تعطیل میشد اول صبح یک دانش آموز ۱۳ ساله در یاسوج به کانال آب سقوط کرد که با تلاش یک پاکبان از غرق شدن نجات یافت دانش آموز ۱۲ ساله ی دیگری هم از روستای کوشک جلوی چشم پدرش در سیلاب گرفتار و غرق شد.

دنیای علم جابه جا میشد اگر امروز را تعطیل میکردید؟ زیر ساختهای ضعیف، فقدان مدیریت بحران و نظارت بر کارشان باعث شده که در یک منطقه ی کوهستانی که مستعد بارش بالای نزولات آسمانی ست اینگونه نعمت ها به نقمت تبدیل شوند و مصیبت بیافرینند.»

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 شاکر 1402/11/29 13:59:36

    ناشکری نکن شکر خدای رابرای بیاور تا بارون ورحمت خداوند بیشتر نازل شود قدر نعمت های خداوند را بدانید. لطفاً رحمت خدا و خداوند را سیاسی نکنید الحمدالله شکر. مسئولین نیز باید به موقع اطلاع رسانی کنند خسارات بارش جبران می شود ولی اگر باران به کوهستان نبارد به سالی دجله گردد خشک رودی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها