یادداشت
گفتگو و گزارش

آقای استاندار؛ «پل مزدک» را آب برد صندوق رای را برگردانید!

طبق گزارش هواشناسی از روزهای گذشته هشدارهایی مبنی بر بارش شدید باران و بروز بحران در استان، جهت مقابله با آن داده شده بود اما متاسفانه در همین بیخ گوش مرکز استان و ساختمان مدیریت بحران استانداری اتفاق ناگواری برای مردم روستای مزدک افتاد.

آقای استاندار؛ «پل مزدک» را آب برد صندوق رای را برگردانید!


در حالی که یاسوج در چند روز گذشته باران فراوانی بارید و باعث خوشحالی مردم شد اما در گوشه ای دیگر برای دیگر مردمان این دیار رنج و زحمت و دردسر تازه ای درست کرد.

طبق گزارش هواشناسی از روزهای گذشته هشدارهایی مبنی بر بارش شدید باران و بروز بحران در استان، جهت مقابله با آن داده شده بود اما متاسفانه در همین بیخ گوش مرکز استان و ساختمان مدیریت بحران استانداری اتفاق ناگواری برای مردم روستای مزدک افتاد.

اهالی روستای چم‌خانی مزدک چندسال پیش با هزینه خود اقدام به ساخت پل بر روی رودخانه بشار کردند تا تردد برای خود و مردم آن دیار آسان کنند.

این روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ خانوار و در فاصله‌ی ۸ کیلومتری شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد که با بارش حدود ۲۰۰ میلی متری روزهای گذشته در یاسوج و طغیان رودخانه ی بشار تنها پل ارتباطی آن تخریب شد.

معلوم نیست هشدارهایی که قبل از بارندگی شدید داده شد خطاب به چه کسی بود و مدیریت بحران استانداری و فرمانداری بویراحمد برای مقابله با این بلای طبیعی چه اقداماتی انجام داده اند اما هر چه که بود این پل که با هزار خون دل و هزینه مردمی ساخته شده بود تخریب شد و راه ارتباطی این روستا به کلی قطع شد.

آقای استاندار چند روز دیگر انتخابات مجلس است. هم خود شما و هم دیگر مسئولان کشوری بر مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تاکید می کنند. حال سوال این است شما چطور می‌خواهید رای این مردم را اخذ کنید؟ 

پیشنهاد می‌شود یا در اسرع وقت پل را ترمیم کنید یا هم غواص و شناگر برای انتقال صندوق رای به آن طرف رودخانه جهت اخذ رای مردم بیاورید! هیئت قایقرانی نیز می‌توانید در این خصوص کمک‌تان کند!!!

عکس و فیلم‌های مربوط به ساخت پل توسط مردم و تخریب آن توسط سامانه بارشی بهمن ماه:

مراحل ساخت پل توسط مردم با هزینه خودیاری (تصاویر بالا)

تصاویر تخریب پل پس از بارش سیل آُسا در یاسوج (تصاویر بالا)


کلیپهای مربوط به ساخت پل و تخریب پل در زیر آورده شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 عابدین امیرپور 1402/11/30 15:41:24

    موقعی مدیرت دراستان نباشد وروستایی ک همجوارمرکزشهرهست نباید امکاناتی شمامل شود ازجمله جاده اب آشامیدنی وغیره ..این همه ازبی تدبیری استلندارمحترم هست که اصلا ب فکرمردم نیست

    پاسخ
  • 2 عزیزی 1402/11/30 14:47:17

    سلام و احترام متاسفانه کل این استان شده خاله خرزویی و این مردم بدبخت هم گرفتار این سیاست بیخود شده اند.و اگه کسی مریض بشه چه کسی جوابگو خواهد بود

    پاسخ
  • 3 بهنام رضائی 1402/11/30 14:41:48

    ضمن سپاس از رسانه افتونیوز که دلسوزانه مشکلات مردم به گوش مسئولین می رسانند امیدوارم مسئولین علی الخصوص جناب استاندار محترم توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند و راه ارتباطی مردم بی پناه در اسرع وقت مرمت وبازسازی بشه

    پاسخ
  • 4 مهدی ر 1402/11/30 11:7:40

    مسئولین محترم روستایی که بیخ گوش شهر هست پل ارتباطی ندارد .متاسفانه

    پاسخ
  • 5 امیر آقاپور 1402/11/30 10:52:49

    درود بر مدیر و مسئول افتونیوز که صدای مردم به ویژه مردم چم خانی مزدک هستید. متاسفانه راه ارتباطی روستای چم خانی مزدک کاملا قطع می باشد و هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها