یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیر شعب بیمه دی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد


افزایش ۱۵ برابری فروش بیمه دی کهگیلویه و بویراحمد – تصاحب ۲۰ درصدی بازار بیمه در ایران – کسب رتبه نخست در بین ۱۰۰ شرکت برتر

مدیر شعب بیمه دی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : فروش بیمه دی در استان از مبلغ 4 میلیارد تومان سال 1399 به 62 میلیارد تومان رسیده است که بیش از 15 برابر شده است .

افزایش ۱۵ برابری فروش بیمه دی کهگیلویه و بویراحمد – تصاحب ۲۰ درصدی بازار بیمه در ایران – کسب رتبه نخست در بین ۱۰۰ شرکت برتر

فرزاد رستمی روز گذشته در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت : شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۲ در راستای رسالت خود در زمینه ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان، اقدامات قابل توجهی انجام داده است، و در همین ارتباط تعداد مراکز دزمانی طرف قرار داد که در سل ۹۹ حدود ۸۰ مرکز بود اهم اکنون و در سال ۱۴۰۲ به ۳۰۸ مرکز افزایش یافته است.

وی اضافه کرد : بیمه دی در کشور در مجموع با ۹۶۰۰ مرجع درمانی طرف قرارداد است  و در مجموع بیش از ۲۰ درصد بازار بیمه کشور در اختیار این شرکت بیمه است .

رستمی سابقه فعالیت این شرکت بیمه ای  در کشور را ۱۹ سال اعلام کرد و گفت : این شرکت جزء ۵ شرکت برتر کشور در صنعت بیمه است و در بحث افزایش سرمایه گذاری از ۵ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان اکنون به ۹۵۰۰ میلیارد تومان این سرایه افزایش پیدا کرده است  و برای اولین بار در زمینه حق بیمه از مرز ۱۶۰ هزار میلیارد ریال در ده ماهه سال جاری عبور کرده است .

وی تعداد بیمه شدگان بیمه دی در کشور را ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود : بیمه دی علاوه بر بنیاد شهید با قرارگاه خاتم النبیا و دانشگاه آزاد در سطج کشور همکاری فراوانی دارد و به ۳۴ هزارسیصدو چهل نفراز خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران در کهگیلویه وبویراحمد به عنوان بخشی بزرگ جامعه هدف خود خدمات ارایه می دهد و در مجموع ۶۲ هزار نفر از خدمات بیمه دی در کشور استفاده می کنند .

وی گفت : این شرکت موفق به کسب رتبه نخست در بین ۱۰۰ شرکت برتر داخلی در سالهای ۹۸ و ۹۹ و همچنین جایگاه اول بین شرکت های ایرانی از منظر فروش و بهره وری کلی شده است .

مدیر شعب بیمه دی استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد شعب  این شرکت را  در کشور را ۴۸ شعبه اعلام کرد و اظهار داشت : بیش از ۱۳۰۰ نماینده و کارگزاری در سطج کشور فعیت دارند و در استان نیز یک شعبه و ۳۲ نمایندگی فعالیت دارند .

فرزاد رستمی با تاکید براینکه بیمه دی یکی از به روز ترین شرکت‌های بیمه‌ای از لحاظ پرداخت ها هست،بیان کرد:  مدت زمان پرداخت در بخش درمان ۳ الی ۵ روز ،در بحث خسارات خودرو بین ۱ تا ۸ روز ، ودر بحث پرداخت دیه یک ماه تا یکسال است.

رستمی در ادامه به مقایسه عملکرد شرکت بیمه دی در استان با کشور پرداخت و خاطرنشن کرد:  برای ۲ سال پیاپی در زمینه میزان رضایتمندی از بیمه رتبه نخست را داشتیم و در اردیبهشت ماه نیز شعبه یاسوج بعنوان شعبه برتر در کشور شناخته و تقدیر شد.

وی با اشاره به اینکه بیمه دی در بحث بیمه عمر و سرمایه گذاری جزء ۵ بیمه برتر کشور هست ، گفت: بیمه نامه عمرو سرمایه بصورت ماهانه یا سالانه با پوشش یا بدون پوشش خریداری می شود که بیمه نامه با پوشش سود کمتری دارد و برای افراد بالای ۱۸ سال است و بدون پوشش سود بیشترو برای افراد زیر۱۸ سال است .

رستمی اظهار داشت: بیمه عمر و سرمایه گذاری مزیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارند و می‌توان با پرداخت ماهانه، هر ۶ ماه یکبار و سالانه آنها را خرید، علاوه بر پوشش بیمه ای می توان بعد از ۲ سال دریافت وام، سود و سایر مزایای بیمه ای آن را استفاده کرد‌.

مدیرعامل بیمه دی با تاکید بر پویایی مدیریت‌ و شعب های بیمه دی در استان‌ها تصریح کرد:عدم اشنایی بیمه گذاران در شرکت های بیمه ای گاها باعث شده برخی از بیمه‌گذاران در هنگام بروز خسارت با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوند ،که موجبات بروز اختلاف و نارضایتی بیمه‌گذار می شود، لذا از کلیه مردم خواهشمند هستیم در زمان صدور بیمه از شرکت های بیمه ودفتاتر نمایندگی قبل از خرید بیمه‌نامه نسبت به نکات حقوقی آن، وظایف و تعهدات قانونی طرفین قرارداد آگاهی کامل پیدا کنند .

مدیر بیمه دی در استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان با مطرح کردن شعار« با شما برای جبران »به عنوان وجه تمایز بیمه دی با سایر شرکت های بیمه ای گفت: مردم می‌توانند به صورت انفرادی با مراجعه به سایت بیمه دی و یا شعبات ما از طرح های مختلف بیمه ای بهره مند شوند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها