یادداشت
گفتگو و گزارش

مهدی روشنفکر:


همایش های ندای وحدت خود جوش است/ رقبایم توان ایستادن در مقابل مفسدان و مافیا را ندارند!

وی افزود: بعضی با تبلیغ سوء دنبال این هستند که جریان مردمی ندای وحدت را غیر مردمی معرفی کنند، اما این حضور حماسی و امروز شما مردم در بنسنجان و دیروز دشتروم و سایر همایش‌ها جوابی قاطع به این حرف و حدیث ها است

همایش های ندای وحدت خود جوش است/ رقبایم توان ایستادن در مقابل مفسدان و مافیا را ندارند!

اَفتونیوز|  مهدی روشنفکر در جمع مردم طوایف قاید علیداد و قاید علیخان ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم مردم و استقبال از برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری، حامیان خود را به رعایت قانون و اخلاق‌مداری دعوت کرد.

وی افزود: بعضی با تبلیغ سوء دنبال این هستند که جریان مردمی ندای وحدت را غیر مردمی معرفی کنند، اما این حضور حماسی و امروز شما مردم در بنسنجان و دیروز دشتروم و سایر همایش‌ها جوابی قاطع به این حرف و حدیث ها است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خطاب به رقبای انتخاباتی خود گفت: جریان ندای وحدت مثل بعضی برای برگزاری همایش دست به دامان مردم نمی‌شود، تقبل هزینه نمی‌کند و جمعیت را برای حضور به عاریه نمی‌گیرد و تمام همایش‌های صورت گرفته و در نوبت برای برگزاری خودجوش هستند.

وی تصریح کرد: به همه مردم، تحصیل‌کردگان، دانشجویان، جوانان توصیه می‌کنم حتماً پای مناظرات تلویزیونی انتخابات بنشینید و به قضاوت حقیر و رقبایم بپردازید.

روشنفکر در ادامه خاطرنشان کرد: برخی با تعریف اولیه بودجه آشنا نیستند و از اعداد و ارقام نه خبر دارند و نه آشنایی دارند اما ادعا ایجاد تحول و توسعه دارند.

وی افزود: بعضی در طول چند دوره حضور خود در عرصه انتخابات جرات بیان نقد و دفاع از حقوق مردم را ندارند و در کارنامه مدیریتی خود حرفی برای گفتن ندارند اما مدعی هستند که توان ایستادن در مقابل مفسدان و مافیا را دارند.

روشنفکر در پایان از حامیان خود خواست در روز یازدهم اسفند به آیت‌الله ملک‌حسینی نامزد انتخابات مجلس خبرگان رای بدهند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ۱۱ 1402/12/2 2:7:13

    رو که میگن اینه! مدارس را به زور تعطیل میکنن معلمان را عاریه میگیرن بعد میگه خودجوش. همینکه تو یاد گرفتی بودجه چیه خدا را شکر

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها