یادداشت
گفتگو و گزارش

بزرگواری خطاب به تامرادی ها


در دوره‌های قبل به من رای ندادید چون داماد عزیز بود/ آبریز را قفل کردند/ بزودی قُرق پتروشیمی را خواهیم شکست/ پول‌پاشی و چینش نیرو تاثیری ندارد

بزرگواری: آبریز با عدم پیگیری آقایان قفل شده اما ما با پیگیری و حمایت شما قفل آنرا خواهم شکست.

در دوره‌های قبل به من رای ندادید چون داماد عزیز بود/ آبریز را قفل کردند/ بزودی قُرق پتروشیمی را خواهیم شکست/ پول‌پاشی و  چینش نیرو تاثیری ندارد

اَفتونیوز| سید علی‌محمد بزرگواری در جمع طایفه تامرادی در ابتدای صحبت خود اظهار داشت:

این روزها جوانان مظلوم ما برای شرایط بد حاکم بر شهرستان مرثیه سرایی می کنند و این موجب عرق شرم ماست و باید از عملکرد خود خجالت بکشیم.

بزرگواری در ادامه گفت، کلنگ‌زنی پتروشیمی دهدشت، بدون خرید زمین، بدون مجوز زیست محیطی، بدون زیرساخت قرار بود هزار روزه افتتاح شود.

وی در ادامه گفت تمام مدیران قبلی شاهد و گواه‌اند که هیچ کدام از این اقدامات صورت نگرفته و حتی پذیره‌نویسی نشده بود.

بسیاری مطلع نیستند که بنده در نماز جمعه اعلام کردم و مردم ما پذیره‌نویسی کردند و هر کسی در پتروشیمی سهم خود را داشت اما در کمال تاسف پتروشیمی امروز قُرق شده است، بزودی این قُرق را خواهم شکست.

بزرگواری در ادامه تاکید کرد، شما وارثان دشتهای حاصلخیز، شما دامداران و کشاورزان، شما از این دولت فقط آب خواسته‌اید تا خود بر روی زمین‌هایتان تلاش و فعالیت کنید و اقتصاد را رونق دهید.

این کاندیدای انتخابات اضافه کرد، آبریز با عدم پیگیری آقایان قفل شده اما ما با پیگیری و حمایت شما  قفل آنرا خواهم شکست.

این روحانی در ادامه خطاب به جمعیت حاضر گفت، بنده در دوره‌های قبل کمترین رای را در میان تامرادی‌ها داشتم چون که داماد برایتان عزیز بود اما در این دوره من مردانگی شما را دیدم.

وی تشریح کرد، در قرآن آمده سکوت در برابر ظلم جایز نیست، به مسئولین عزیز اعلام می‌کنم، حق گرفتنی است و حق‌مان و حقابه‌مان را از آنها خواهیم گرفت.

بزرگواری در پایان گفت، به مردم اطمینان می‌دهم تبلیغات دیگران واهی و دروغ است،  پول‌پاشی و نیرو چینی آنها هیچ تاثیری ندارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 هم شهری 1402/12/2 11:4:54

    خدایی فقط ادبیات صحبت کردنش را ببینی نه برنامه ای ريال، نه هدف مشخصی فقط حمله به این و اون و زیر سوال بردن کار دیگرام دو خط هم از برنامه و راه رسیدن به برنامه ات بفرما

    پاسخ
    • 1 - 1 وکیل پاسخ به : هم شهری 1402/12/4 0:1:30

      اگر برنامه ای داشت که همه سخنرانی هاش فحش به این و آن نبود

    • 1 - 2 پرستار پاسخ به : هم شهری 1402/12/2 15:25:46

      برنامه ش مشخصه پایان سلطه موحد

سایر اخبار
برگزدیدها