یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های علی مژدهی در سوق؛


مسببان وضعیت امروزی باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند

دکتر علی مژدهی در جمع هواداران خود در شهر سوق اظهار داشت:

مسببان وضعیت امروزی باید در برابر افکار عمومی پاسخگو باشند

اَفتونیوز| دکتر علی مژدهی در جمع هواداران خود در شهر سوق اظهار داشت: من خود را متعلق به تمام ایلات،اقوام و شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ میدانم و آماده‌ام تا با دعای خیر شما و همراهی شما مسیری نو و متغیر از گذشته را شروع کنیم .

علی مژدهی افزود :من اینجا خدمت شما عرض میکنم به این خاطر به عرصه انتخابات پا گذاشته‌ام که بتوانم گوشه‌ای از آلام،رنج و مشکلات و گرفتاری‌های شما را تسکین ببخشم.

وی عنوان کرد :نماینده مجلس علاوه و بر وضع،تصویب و نظارت بر قانون باید مشکلات،گرفتاری‌ها و پتانسیل‌های حوزه انتخابیه را بداند و برای آن‌ها راهکار لازم ارائه دهد.

وی تصریح کرد: بیشتر از ۵۳۰۰۰هکتار زمین کشاورزی در کهگیلویه داریم که از این مقدار زمین فقط ۴۶۰۰ هکتار آن آبی است و بقیه دیم است باید در این مورد تامل شود .

مژدهی با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان خاطرنشان کرد :چرام و لنده فاقد بیمارستان هستند و همه باید از بیمارستان دهدشت که یکی است استفاده کنند.

وی ادامه داد :با توجه به قابلیت ها توسعه کهگیلویه بزرگ بر اساس کشاورزی و صنعت خواهد بود و ما مجبور هستیم برای ایجاد اشتغال برای جوانانمان بخش های کشاورزی و صنعتی و معدنی را احیا کنیم.

وی با تبریک روز جوان گفت :شما خود قضاوت کنید که وضعیت شهرستان کهگیلویه بعد از ۴۵ سال در چه حالی است هم در بخش کشاورزی و درصنعت جایگاهی نداریم .در جایگاه خدمات وضعیت مناسبی نداریم . نرخ بیکاری ۲۵ درصد است فرزندان شما نیاز به کار دارند وظیفه دولت و حاکمیت ایجاد  فراهم کردن امکان ازدواج ،مسکن،کار متناسب با نیاز آن‌ها است .

وی عنوان کرد :متاسفانه امروز می بینیم که شهرستان‌های ما حال و روز خوشی ندارند و آن‌هایی که در طول این ۴۵ سال چه مسئولین اجرایی و نمایندگان ادوار باید نسبت به این وضعیت و فاصله طبقاتی و این مشکلاتی که امروز دامنگیر مردم شده پاسخ دهند باید در برابر افکار عمومی به محاکمه کشیده شوند.

وی تصریح کرد:مگر در قانون اساسی در مواردی متعددی گفته باید در جمهوری اسلامی تبعیضی نباشد و در موارد متعددی به رفع تبعیض و توزیع فعالیتهای اقتصادی در سطح استان ها و شهرستان‌ها اشاره دارد و گفته است باید و امکانات لازم و کافی در اختیار همه مردم قرار بگیرد بنابراین ما آمده‌ایم تا بر خلاف گذشته و با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی از طریق مجلس شورای اسلامی و ارتباطات در سطح ملی بتوانیم این مسیری که وضع و حال مردم ما را به این روز بگذراند تغییر دهیم .

وی عنوان کرد :با ایجاد زیر ساخت لازم در زمینه ارتباطی ،کشاورزی ،صنعتی ،معدنی قطعا چهره شهرستان کهگیلویه و سایر شهرستان های ۴ گانه تغییر خواهد کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 محمدعلی 1402/12/3 23:57:32

    یکی ازش بپرس شش طبقه دهدشتی ات را چقدر فروختی، آپارتمانهای تهران شیراز، اهواز، تبریز و.... را از کجا آوردید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها