یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


سود یک اقلیت علیه خیر و منفعت اکثریت/ لنده شهرستان فاقد‌ها

با وجود این همه کمبود انتظار می رود که مردم این شهرستان به دنبال تغییر و مطالبه گر حقوق اولیه خود باشند اما در کمال تعجب فقط تعداد محدودی به دنبال حقوق خود از نماینده مردم می باشند.

سود یک اقلیت علیه خیر و منفعت اکثریت/ لنده شهرستان فاقد‌ها

اَفتونیوز| یکی از شاخص های مهم توسعه ها محیط انسانی وجود زیرساخت های اساسی از جمله زیر ساخت های درمانی؛ ارتباطی؛ آب و فاضلاب؛ شبکه برق رسانی؛ دفع پسماند؛ فاقد جایگاه CNG، فاقد مرکز آموزشی و.... می باشد. شهرستان لنده به عنوان یکی از شهرستانهای استان کهکیلویه و بویراحمد می باشد که از نظر داشتن زیرساخت های لازم در وضعیت بغرنجی به سر می برد این شهرستان فاقد بیمارستان؛ فاقد آزمایشگاه؛ فاقد سونوگرافی؛ فاقد جاده ها استاندارد ؛ فاقد پل های ارتباطی بین بخشی که در مواقع بارندگی باعث قطع دسترسی به مرکز شهرستان می شود؛ فاقد سرانه ورزشی کافی؛ فاقد فضای سبز به طوری که هیچ پارکی جهت نشستن خانواده ها جهت اوقات فراغت وحود ندارد؛ فاقد مرکز امداد جاده ای ۱۱۵؛ فاقد سیستم دفع فاضلاب کارآمد که در مواقع بارندگی آب گرفتگی معابر باعث اخلال در رفت‌و‌‌آمد می‌شود. این شهرستان فاقد امکانات مورد نیاز تامین برق مورد نیاز می باشد به صورتی که در تابستان به طور پیاپی قطعی برق روزانه اتفاق می افتد.

با وجود این همه کمبود انتظار می رود که مردم این شهرستان به دنبال تغییر و مطالبه گر حقوق اولیه خود باشند اما در کمال تعجب فقط تعداد محدودی به دنبال حقوق خود از نماینده مردم می باشند. در این شهرستان به لطف وجود تعداد اندکی افراد ذی‌نفع منافع جمعی همواره فدای منافع شخصی می شود و در زمان‌های تصمیم گیری های مهم این مردم حقوق و کمبود های خود را فراموش می‌کنند و همچنان دنباله رو منافع شخصی لیدرهای انتخاباتی می باشند



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها