یادداشت
گفتگو و گزارش

تشکیلات نماینده باز هم دست به دامان پلاک‌های غیربومی شد/ موج «موحدنخواهی» در دومین روز تبلیغات انتخاباتی/+تصاویر

در این برنامه استقبال بسیار ضعیف تری نسبت به نماینده کهگیلویه صورت گرفت و مقایسه تصاویر چهار سال پیش موحد با عکس های امروز واقعیت ماجرا را نمایان می کند. حضور شمار زیاد پلاک های غیر بومی بخش دیگر ماجرای نشست موحد بود.

تشکیلات نماینده باز هم دست به دامان پلاک‌های غیربومی شد/ موج «موحدنخواهی» در دومین روز تبلیغات انتخاباتی/+تصاویر

اَفتونیوز|  امروز جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ در دومین روز تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی، سخنرانی سید محمد موحد در استادیوم شهر دهدشت  تدارک دیده شده بود.

در این برنامه استقبال بسیار ضعیف تری نسبت به نماینده کهگیلویه صورت گرفت و مقایسه تصاویر چهار سال پیش  با عکس های امروز واقعیت ماجرا را نمایان می کند.

اما نکته قابل ماجرا این است که در نشست امروز موحد باز تعداد بیشماری پلاک های غیر بومی  از استان همجوار دیده می شد، علاوه براین تعداد زیادی مینی بوس و اتوبوس بصورت ساماندهی شده افراد را از نقاط دور و نزدیک به محل سخنرانی منتقل می‌کردند.

لازم به ذکر است که نشست چند هفته پیش موحد که به بهانه دهه فجر برگزار شده بود تعداد زیادی از  خودرو ها از خوزستان و سایر استان های همجوار گرد آمده بودند[تصاویر و گزارش آن در همین پایگاه خبری منتشر شد].

امروز، یکی از نگرانی های مسولین انتخابات در کهگیلویه هجوم افراد غیر بومی از سایر استان ها در روز انتخابات است که حتی گفته می شود با توجه فاصله زمانی کمتر شهرستان بهمئی با استان خوزستان نیاز است تدابیر ویژه تری در این شهرستان اندیشه شود.

لازم به ذکر است، طی روزهای اخیر  نشست های موحد در روستاهای همجوار مانند چیر، روشن آباد، اکبر آباد، سر تنگ هیگون، بی منجگان با چالش و حواشی همراه شده است.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 منوچهرشرافت 1402/12/6 14:30:48

    توادم سالم وبیطرفی نیستی شرف ووجدان وصلاحیت خبرنگاری نداری وجدانت وابسته به جیبه

    پاسخ
  • 2 سامان موسوی 1402/12/4 18:29:4

    به همین خیال باش

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها