یادداشت
گفتگو و گزارش

صحه شورای نگهبان بر ادعای «نجات نیا» جناب فرماندار عذر خواهی کن!

با توجه به سندی که از سوی ستاد انتخاباتی نجات نیا در اختیار این سایت خبری قرار گرفته، این کاندیدا می‌تواند رسما فعالیت خود را آغاز کند.

صحه شورای نگهبان بر ادعای «نجات نیا» جناب فرماندار عذر خواهی کن!

اَفتونیوز| هفته اخیر نشست کاندیدای انتخابات کهگیلویه با شورای تامین استان در فرمانداری کهگیلویه با حواشی روبه رو شد.

اجازه ورود فرزاد نجات بعنوان کاندیدای انتخابات به این نشست داده نشد.

بعد از صحبت های اعتراضی نجات نیا در شبکه های اجتماعی، محقق زاده فرماندار کهگیلویه در مصاحبه با رسانه‌ها دلیل ممانعت از حضور نجات‌نیا در جلسه شورای تامین شهرستان را صحبت شفاهی رییس شورای نگهبان استان مبنی بر انصراف این کاندیدا اعلام کردید(هرچند همان موقع نیز برخی این ادعا را فاقد محمل قانونی می‌دانستند و مباحث دیگری را در این موضوع دخیل می‌دانستند) حال با توجه به سندی که از سوی ستاد انتخاباتی نجات نیا در اختیار این سایت خبری قرار گرفته، این کاندیدا می‌تواند رسما فعالیت خود را آغاز کند.

در بخشی از این سند آمده است:  صلاحیت فرزاد نجات نیا بعنوان نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شده  است و وی می تواند فعالیت های تبلیغاتی انتخاباتی نامزدها رسما از تاریخ۱۴۰۲/۱۲/۳ آغاز و تا ۲٤ساعت قبل از روز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

با توجه به اتفاقات رخ داده شما موظف هستید برای تبرئه خود از مسایل به وجود آمده رسما از این کاندیدا عذرخواهی کنید.

شاید با این عذرخواهی رسمی و رسانه‌ای، اندکی از کاری که بدون مستند قانونی و بی اطلاع از مواد قانون انتخابات انجام دادید و تبعات آن کم شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 حسن 1402/12/5 13:37:1

    حداقل تاریخ نامه را نگاه کن ببین برای کیه، این سند تاییدیه اولیه است، ولی شما اگر سرسوزنی وجدان داشتید، به لیست نهایی که دو سه روز پیش از طرف شورای نگهبان و وزارت کشور به عنوان نامزدهای تاییدشده منتشر شده نگاه میکردید و می دیدید که نجات نیا توی لیست نهایی جایی نداره. مردم را چی فرض کردی ؟!؟!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها