یادداشت
گفتگو و گزارش

دست بالاتر «خرامین » در مناظرات تلویزیونی

بعد از پخش مناظرات تلویزیونی این پایگاه خبری نظر تعدادی از مخاطبان، فعالین سیاسی و لیدرهای کاندیدای مختلف انتخابات را در خصوص مناظرات جویا شد.

دست بالاتر «خرامین » در مناظرات تلویزیونی

اَفتونیوز| مناظرات انتخاباتی کاندیدای انتخابات شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

همان گونه که پیش بینی می‌شد این مناظرات به دلیل تعدد کاندیدا، ضبطی بودن نمی‌تواند توقعات را  برآورده کند.

بعد از پخش مناظرات تلویزیونی این پایگاه خبری نظر تعدادی از مخاطبان، فعالین سیاسی و لیدرهای کاندیدای مختلف انتخابات را در خصوص  مناظرات جویا شد

علاوه براین، رصد فضا و گفت و شنود های مردمی نشان می‌دهد که در این مناظرات شیرعلی خرامین دست بالاتری را نسبت به رقبا در مناظرات انتخاباتی داشته است.

مناظره به‌معنی بحث با یکدیگر برای روشن شدن حقیقت و ماهیت یک مساله است. این کار با پرسش و پاسخ طرفین از یکدیگر انجام می‌شود. طرفین در رد یا تایید هر ادعایی باید پاسخ منطقی بر اساس شواهد یا اطلاعات موجود ارائه دهند.

انتظار می‌رفت که  خرامین با توجه به سوابق علمی، دانشگاهی و اجرایی شرایط به نسبت بهتری را نسبت به رقبا داشته باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس۷ 1402/12/5 14:28:21

    آقایان منتظریان، بهرامی و روشنفکر بیشتر از اینکه درباره سوالات مطرح شده و مسائل شهرستان اظهارنظر کنن دنبال تخریب همدیگه هستن آقای دکتر خرامین چه خوب فرمودند: اینکه این سه عزیز با تخریب همدیگه ۱۰ درصد و از بیان توانایی خودشون میتونن ۹۰ درصد رأی بیارن. ۴ سال زمان کمی نیست ما همین الان هم از بقیه استان های کشور عقبیم چه برسه به کشور های پیشرفته دکتر خرامین تنها نامزدی هستند که در دوران مدیریتشون تونستن چندین بار مدیر نمونه کشوری بشن که این مهم بواسطه خدمات ایشان به استان و شهرستان بوده، بقیه نامزد ها در دوران مدیریتشون چکار کردن؟؟؟؟؟؟؟ کو یک نشان ملی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گذشته بقیه نامزد ها نشون داده که نمیتونن در حد و اندازه دکتر خرامین برای این استان و حتی کشور خدمتی داشته باشن. خواهش میکنم جدا از تعصبات قومی و قبیله ای و سمی تر از آن فارغ از تعصبات حزبی انتخاب کنید. والله والله والله نتیجه انتخاب حزبی و قومی در این ۴۰ و چند سال چیزی هست که می‌بینید اقتصاد لبه پرتگاه، ترم، فساد، گماردن افراد نااااااااکارآمد و بیییییییسواد در پست های مهم و ... یکبار انتخاب علمی داشته باشیم.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها