یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقادات شدید اللحن منتظریان خطاب به روشنفکر


شما باید پاسخگوی چهار سال این کرسی باشی نه اینکه در نقش مطالبه گر حاضر شوی/ در دوره شما آموزش و پرورش به قهقرا رفت/ برای دانش آموزان مان عزا گرفتیم

نادر منتظریان در بخش دوم مناظرات تلویزیونی خطاب به مهدی روشنفکر گفت، شما باید پاسخگوی چهار سال این کرسی باشی نه اینکه در نقش مطالبه گر حاضر باشی.

شما باید پاسخگوی چهار سال این کرسی باشی نه اینکه در نقش مطالبه گر حاضر شوی/ در دوره شما آموزش و پرورش به قهقرا رفت/ برای دانش آموزان مان عزا گرفتیم

اَفتونیوز|  نادر منتظریان در بخش دوم مناظرات تلویزیونی خطاب به مهدی روشنفکر گفت،  شما باید پاسخگوی چهار سال این کرسی باشی نه اینکه در نقش مطالبه گر حاضر باشی.

بنده در دفاع از صدها فرهیخته ای ایل بزرگ تامرادی که شما از پلکان آنها بالا رفتی و از شما جدا شدند صحبت می کنم،  شما در مقابل آن فرزند زیلایی چه اقدامی انجام  دادی؟ به جز اینکه مجوز بکارگیری سه نفر در آنجا گرفتید.

منتظریان افزود، شما در مقابل فرهنگیان ما یک مدیر مدرسه در جای خودشان قرار نگرفتند، شما بعنوان فردی که عضو کمیسیون آموزش و پرورش بودین و آموزش و پرورش به قهقرا رفت.

وی ادامه داد در مقابل ۱۷۵ هزار دانش آموز، والدین آنها و نخبگان بی اخلاقی نهادینه شده است.

جناب آقای روشنفکر شما در مقابل سرمایه های ما مسول هستید، شما در این چهار سال چند بار پاسخگوی دانشجویان بودید؟  شما در این دوره چند بار پاسخگوی رسانه ها و مسائل آنها بودین؟ شما اینجا می گوید رونق اقتصادی نیازمند آزاد راه و راه ارتباطی است، شما چه اقداماتی در این زمینه انجام دادید؟ شما در مقابل سیستم درمان و بهداشت استان که اجازه ندادید، چه پاسخی دارید؟

شما چهار سال نماینده بودین و من از دیروز ۵۰ سوال از شما پرسیدم اما شما انتظار دارید دیگران به جای شما پاسخ بدهند.

 این رتبه های دانش آموزی که سایت های معتبر زدند و ما عزا گرفتیم. اینها مطالب سایت های رسمی استان ماست.

لیست تغییرات آموزش و پرورش ببینید، به دستور شما نخبه فیزیک جغرافیا درس می‌دهد، در خصوص چینش  مدیریت ها باید پاسخگو باشید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 علی بناوی 1402/12/8 10:30:37

    آقای آراسته پوششی روشنفکرشده .مگرروشنفکر خودش زبان نداره؟

    پاسخ
  • 2 محمد ضامن فر 1402/12/8 10:28:40

    سلام.روسای ادارات دربه دروخونه به خونه چرا؟

    پاسخ
  • 3 علی تقوی 1402/12/8 10:26:3

    درود برحاج منتظریان شجاع، باصداقت ، پاکدست وامین مردم

    پاسخ
  • 4 یزدگرد 1402/12/7 9:19:8

    درود افتو واقعا آموزش و پرورش برای دهه ها نابود گردیده است سال ها بعد صدایش در میاد که دیگه خیلی دیره متاسفانه در آموزش و پرورش تنها چیزی که مبنا نیست و اهمیتی نداره آموزش هست و بس آقای روشنفکر در دولت که کسی نپرسید از شما ولی امیدوارم اگر آخرتی باشه که حتما هست شما باید پاسخگو باشید ...

    پاسخ
  • 5 تامرادی.مارگون 1402/12/6 4:45:41

    بله کاملا درست فرمودید..بنده و خانواده و تمام بستگان دورقبل به این آدم .............. رای دادیم اما انصافا حاج منتظریان واقعیتها را گفتن..نظر نداشتم این دوره اصلا رای بدهم اما انصافا منتظریان را امشب با این مناظره و مطالب زیبا همراهی و رای بش میدهیم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها