یادداشت
گفتگو و گزارش

مژدهی وحدت بخش ثلاث و بویراحمد

یکی از مخاطبین این پایگاه خبری در یادداشتی که در اختیار ما قرار داده است مژدهی را فردی وحدت بخش میان ثلاث و بویراحمد نام نهاد و این یادداشت به شرح زیر است:

مژدهی وحدت بخش ثلاث و بویراحمد

اَفتونیوز| یکی از مخاطبین این پایگاه خبری در یادداشتی که در اختیار ما قرار داده است مژدهی را فردی وحدت بخش میان ثلاث و بویراحمد نام نهاد و این یادداشت به شرح زیر است:

 

 

این روزها وبا شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و گرم شدن تنور انتخابات و  تحولات سیاسی و منطقه ای  در کهگیلویه بزرگ؛ فضای واقعی بهتر مشخص می شود.

 

تحولات میدانی و عدم حضور سردار هاشمی پور به عنوان یک نیروی تحول گرا در صحنه  انتخابات باعث شده که نیروهای  وی بنا به تشخیص خود به سمت کاندیداها دیگر بروند.

 

هاشمی پور پیش ازاین اعلام کرده بود که دیوار بتنی ثلاث و بویراحمد را فروریختم ؛دیواری که نمایندگان ۲۴ساله و۸ساله بوجود آورده بودند .

 

دکتر علی مژدهی که پیش از این در  مناصب ملی حضور موفقی داشت در بحث بکارگیری  و رشد و ارتقا فرزندان کهگیلویه بزرگ فارغ از نگاه قومی و قبیله ای و منطقه ای سابقه روشن و درخشانی دارد.

نیروهایی که الان در مسئولیت های ملی و داخل و بیرون از استان هر کدام به خدمت مشغول هستند و نماینده ۲۴ساله در یک دوره تکراری و دور تسلسل باطل نتوانست و یا نخواست به فرزندان کهگیلویه بزرگ رشد اما دکتر علی مژدهی توانست در قامت یک مدیر ملی چه در بحث بکارگیری نیروی انسانی و رفع مشکلات مردم موفق نشان دهد.

 

این روزها دعوت ایلات و طوایف مختلف از دکتر مژدهی در حوزه بویراحمد وثلاث با توجه به آگاهی و شناخت مردم از عملکرد و سوابق درخشان وی و ارتباطات ملی دکتر مژدهی با سه قوه مجریه؛قضائیه و مقننه باعث اقبال عمومی و موج حمایت مردمی در کهگیلویه بزرگ از وی شده است.

 

بی شک دکتر مژدهی با این اقبال عمومی و راهیابی به مجلس شورای اسلامی و شکست رقبایی که مبدع نفاق طایفه ای و قومی در کهگیلویه رنجور و محروم بوده اند و تغییر و دمیدن هوایی تازه در کالبد کهگیلویه بزرگ می توان امیدوار بود که وحدتی در کهگیلویه بزرگ بین همه ایلات و اقشار بوجود آید و حاکمیت نخبگان و شایستگان در حوزه انتخابیه حاکم شود.

 

دکتر مژدهی با تحصیلات آکادمیک و داشتن مناصب متعدد استانی و ملی و دارا بودن کارنامه درخشان و انتخاب وی توسط مردم در ۱۱اسفنده ماه ۱۴۰۲می تواند نماینده ای شایسته در خور شأن و جایگاه مردم شریف و نجیب کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده باشد.

 

دکتر علی مژدهی نیرویی است که می تواند چتری برای همه باشد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 سید 1402/12/26 0:37:18

    واقعا شماها چقدر عقب افتاده هستین از دنیا که فکر میکنین،،مژدهی می‌تونه بره محلس،،،مگر در خواب ببیند،،وگرنه غیره از این نمیشود،،،

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها