یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


موحد؛ اولویت انجام کار شخصی به پروژه‌های عمومی/ از کدام«مردم مداری » سخن می گویید؟!

طرفداران موحد برای دفاع از وی صرفا مردمداری‌اش را مثال میزنند و از پاسخگویی وی سخن می‌گویند اما نمی‌گویند که چه شده که موحد باید عملکردش معطوف به همین پاسخگویی ها باشد، موحد در بهترین سال‌ها ۱۶ سال نماینده این مردم بود و چه عملکردی داشت و اگر کمی به جای توجه به کارهای شخصی به سمت توسعه عمومی و ایجاد زیرساخت میرفت قطعا امروز نیاز نبود برای اندک مشکلات مردم را هزاران کیلومتر به تهران بکشاند که پاسخشان را بدهد و منتی بر سر مردم داشته باشد. موحد؛ اولویت انجام کار شخصی به

 موحد؛ اولویت انجام کار شخصی به پروژه‌های عمومی/ از کدام«مردم مداری » سخن می گویید؟!

اَفتونیوز| می گویند موحد مردم دار است و نقطه اتکای وی را مردمداری و پاسخگویی به مردم عنوان میکنند اما هیچ‌گاه تعریف جامع و کاملی از مردم داری ارائه نمیشود .

موحد را تنها فردی میدانند که درب دفترش به روی مردم باز است و پاسخگوی مردم است اما نمیگویند در کهگیلویه بزرگ چه رخ داده که همه مردم به دنبال نماینده  هستند.

موحد مردی که این روزها به دنبال طلوع هفتم است و ۲۴ سال از عمرش را در بهارستان گذرانده این روزها با نشان دادن علامت پیروزی درخشش هفتمش را میخواهد رقم بزند.

طرفداران موحد برای دفاع از وی صرفا مردمداری‌اش را مثال میزنند و از پاسخگویی وی سخن می‌گویند اما نمی‌گویند که چه شده که موحد باید عملکردش معطوف به همین پاسخگویی ها باشد.

موحد در بهترین سال‌ها ۱۶ سال نماینده این مردم بود و چه عملکردی داشت و اگر کمی به جای توجه به کارهای شخصی به سمت توسعه عمومی و ایجاد زیرساخت میرفت قطعا امروز نیاز نبود برای اندک مشکلات مردم را هزاران کیلومتر به تهران بکشاند که پاسخشان را بدهد و منتی بر سر مردم داشته باشد.

یک نمونه از مواردی که موحد می توانست با اتمام آن و تلاش جهت پیشبرد آن کهگیلویه بزرگ را نجات دهد جاده دهدشت-پاتاوه بود این جاده ساد ۷۳ کلنگ زده شد و تا سال ۸۶ یعنی ۱۳ سال در زمان نمایندگی جناب موحد بود آیا موحد نمیتوانست تمام همت خودش را صرف بهبود وضعیت این جاده کند؟! آیا موحد نمی‌توانست یا نمی خواست؟! با توجه به اینکه سردار هاشمی در طی ۴ سال در اوج بحران‌های کشور توانست این جاده را بیشتر از ۳۰ درصد ارتقا دهد اگر چه آمارها از پیشرفت ۴۰ درصدی این جاده در زمان سردار هاشمی سخن می گوید اما ما حداقل ۳۰ درصد در نظر می گیریم و اما طی ۱۳ سال در زمان جناب موحد فقط و فقط ۳۰ درصد پیشرفت در این جاده را شاهد بودیم و این نشان‌دهنده‌ی اوج نگاه موحد به توسعه عمومی است.

موحد نمیخواست نگاهش را تغییر دهد وی به دنبال کار شخصی بود که نیرویی برای آینده‌ی خودش داشته باشد .

اما این روزها در فضای مجازی و حقیقی شاهدیم دوستان وی اوج حمایتشان از موحد را صرف این می‌کنند که موحد مردمدار است اما نمی‌گویند این مردم داری چه دردی از دردهای مردم کهگیلویه بزرگ را دوا کرده است؟! نمی‌گویند کدام آلام مردم را تسکین داد.

این دردناک است که کسی نمی‌گوید اگر این نماینده ۲۰ ساله سالی یک طرح عمومی ،یک زیر ساخت ،یک طرح هدفمند را یی ریزی میکرد امروز ما در کهگلویه بزرگ با بحران توسعه نیافتگی روبرو نبودیم!

می گویند مردمدار است اما نمی گویند امتیازات شخصی موحد معطوف به عده خاصی بوده و عده ای خاص از آن بهره مند شدند.

آنانی که از مردمداری موحد می گویند نگاه موحد به موکلان خویش و تقسیم بندی آنان را نمی‌بینند.

موحد اگر موحد است از رای این مردم است اما در نگاهش نه توسعه عمومی جای داشت و نه نگاه برابر به افراد‌ به اطراف موحد که نگاه میتوانید مردم داری موحد را ببینید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ح د 1402/12/9 0:6:25

    منفورترین سایت خبری

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها