یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های تاج گردون در باشت:


من با نابود کردن مگس به صورت خودم سیلی زده‌ام، من دوست ندارم به فرزند این خاک سیلی بزنم

فعالیت انتخاباتی غلامرضا تاجگردون یک روز مانده به زمان تبلیغات به اوج خودش رسیده است. او اخیراً با عالیشاهی‌ها، سادات زاداحمد، بابکانی‌ها، باباکلانی‌ها و دیگر روستاهای منطقه دیدار کرد.

 من با نابود کردن مگس به صورت خودم سیلی زده‌ام، من دوست ندارم به فرزند این خاک سیلی بزنم

اَفتونیوز| فعالیت انتخاباتی غلامرضا تاجگردون یک روز مانده به زمان تبلیغات به اوج خودش رسیده است. او اخیراً با عالیشاهی‌ها، سادات زاداحمد، بابکانی‌ها، باباکلانی‌ها و دیگر روستاهای منطقه دیدار کرد.

وی در نشست امروز خود گفت: یادتان است سال ۸۶ همین‌جا چه چیزی به من گفتند؟ ما بخشیدیم، از ۸۶ تا الان حضور داریم، مردم حضور دارند، پیروز می‌شویم و بازمی گویند و ما می‌بخشیم. پاسخ من به بعضی از عزیزان حکم این را دارد که مگسی بر صورت من نشسته باشد و بخواهم مگس را نابود کنم. نابود کردن مگس که کاری ندارد، من با نابود کردن مگس به صورت خودم سیلی زده‌ام، من دوست ندارم به فرزند این خاک سیلی بزنم. ما جامعه را برای پرواز می‌خواهیم نه برای سیلی زدن. ما پاسخ نمی‌دهیم، پاسخ ما این است که روز ۱۱ اسفند همین مردم حضور پیدا کنند، پاسخ من خواهد بود. جمعیتی به هوای ریاست آمده‌اند، با دستاویز انتقام آمده‌اند، گروهی حکم نامشروع داده‌اند،   چشمه خدمت را بخشکانید، اما امروز می‌بینید چشمه زلال خدمت همچنان پابرجا است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها