یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های دهبانی پور خطاب به اصلاح طلبان


تا فرصت از دست نرفته حمایت کنید/تصاویر

دکتر رضا دهبانی پور کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده, در نطق انتخباتی خود در دهدشت از همفکران خود تقاضا کرد تا دیری نشد فرصت را ازدست ندهند و از او حمایت کنند.

تا فرصت از دست نرفته حمایت کنید/تصاویر

دهبانی پور در اجتماع پرشور هواداران خود خطاب به اصلاح طلبان گفت: گاهی نیاز است که ضعف ها را در درون خودمان بررسی کنیم چرا ما در این سال ها چه در سطح ملی چه محلی فرصت های زیادی را سوزاندیدم.

وی گفت: مگر همین شورای نگهبانی که ما از او انتقاد می کنیم در سال ۸۴ به ما فرصت نداد؟ اما خودمان با خودخواهی باعث پیروزی رقیب شدیم و آمد بر سر ما آنچه که نباید می آمد!

دهبانی پور تصریح کرد: مگر نه این است که در ۷۶ فرصتی برای ما ایجاد شد و یک انسان فرهنگ دوست فرصت داشت اما ما به او مجال نداده ایم و می خواستیم تا درون حاکمیت بر علیه حاکمیت بتازیم!و دست آخر شعار عبور از خاتمی داده ایم.

وی ادامه داد: در سطح کهگیلویه هم همین بود؛ سال های سال از خودگذشتگی نشان ندادیم و همیشه بستر پیروزی را برای رقیب مهیا کردیم؛ بنابراین دیگران مقصر نیستند!  چرا ما نقد درون گفتمانی نمی کنیم.

وی افزود: امروز هم همین داستان شد، منم با شما نگاه مشترک دارم و تاکید می کنم بله شرایط موجود یک شرایط نرمال و مطلوب نیست و منم منقد شرایط موجودم اما نمی شود به بهانه های واهی از صندوق های رای قهر کنیم.

این چهره اصلاحات گفت: این ضعف ها نباید باعث شود تا ما مانند گذشته فرصت را به رقیب دهیم؛ شورای نگهبان بنده ، همان دوست همیشگی شما را تایید کرد و شما به دلیل وضعیت موجود رفیق همیشگی خود را تنها می گذارید منم منتقد هستم اما معتقدم باید ایستاد و مطالبه گری کرد و باید درکنار مردم باشیم و نباید قهر کنیم و نباید از مردم کنار بکشیم که شک نکنیم مردم هم ما را ترک می کنند همچنانکه مردم بیست سال پیش دیگر در کنار ما نیستتند و همچنانکه آنها که سکوت کردند در حافظه مردم گم شده اند.

این نامزد انتخابات مجلس گفت: اگر من راانتخاب نکردید برایتان انتحاب می کنندو فردا روز خود و خانوادت آویزان به رقیبان می شوی

وی تاکید کرد: اگر در سطح ملی معترض هستی بیا وفای به عهد کن و به برادرت بی وفایی نکن و کهگیلویه را از این وضعیت بغرنج نجات بده ای برادر همفکر.

دهبانی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: برادران و خواهران بیایید یک بار هم که شده به برادر دانشگاهی خود اعتماد کنید و تجربه نشان داده است هر جا به دانشگاهی ها اعتماد شد موفق شدیم.

دهبانی پور در پایان خطاب به مردم گفت: در صورت پیروزی علی رغم داشتن تفکر اصلاح طلبی اما نماینده همه مردم هستم و بدانیم بدون اتحاد و برادری و استفاده از همه ظرفیت ها موفقیت به دست نمی آید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها