یادداشت
گفتگو و گزارش

نامه یک هوادار دیرین به نماینده: آقای موحد؛ انصراف بده ما باختیم!

یکی از مخاطبان که خود را هوادار قدیمی نماینده کهگیلویه معرفی کرده است، در یادداشتی خواستار کناره گیری موحد از انتخابات پیشرو شده است.

نامه یک هوادار دیرین به نماینده: آقای موحد؛ انصراف بده ما باختیم!

اَفتونیوز| یکی از مخاطبان که خود را هوادار قدیمی نماینده کهگیلویه معرفی کرده است، در یادداشتی نوشت:

حجت السلام و المسلمین  سید محمد موحد، من از طرفداران و حتی ارادتمندان قدیمی شما هستم.

یک عمر با نام و حضور شما بزرگ شدم.از بچگی با نام شما خو‌گرفتم.برای شما تلاش کردم.

حضرتعالی برای کسی مثل من، یک نوستالژی عمیق هستی.

همین الان هم در کنار شما هستم.

اما ای کاش قبل از ثبت نام برای انتخابات، با دلسوزانت مشورت میکردی.کاش، در جمع مشاورانت، به عقلا فرصت میدادی.کاش امثال مرا که قلبا سالها برای شما تلاش کردیم هم مورد مشورت قرار میدادی.

کاش به سخن معدود افراد دلسوزی که در کنارت بود گوش فرا میدادی و پا به عرصه رقابت نمی گذاشتی.

جناب آقای حاج سید محمد موحد

فرصت ها بنا به فرموده امام علی(ع) چون ابر بهار در حال گذر هستند.شما فرصتی طلایی داشتید که در اوج قدرت و پس از یک پیروزی باشکوه در دور گذشته، از عرصه انتخابات مجلس در این دوره منصرف شوید.فرصت داشتید تا از حضور در قدرت منصرف شوید.

اما علیرغم توصیه ما دلسوزانت،  پای در رقابتی گذاشتی که سرانجامش از مدتها پیش مشخص بوده است.

اما علیرغم همه فرصتهای از دست رفته، باز هم فرصتی اندک باقی مانده است.باز هم فرصت کنار کشیدن هست.بیا و به این سخن یکی از دوستداران قدیمی ات که هیچ نفعی هم از جانب شما عایدش نشده است گوش فرا ده و از این شکست حتمی هم ما را و هم خودت را نجات بده.صمیمانه از حضرتعالی میخواهم که به التماس ما پاسخ ده و از این عرصه بیرون بیا.

بیا و از باخت مفتضحانه ما را و خودت را برهان. همه شواهد میدانی نشان از آن دارد که باخت من و شما و دوستدارانت قطعی است.ما باختیم.

خیلی وقت پیش باختیم.

آن هنگام باختیم که جاده لنده به تشان لغو شد.ما باختیم وقتی پروژه آبرسانی به چهار شهر لغو شد.ما باختیم وقتی باند فرودگاه و سیمان سپو از دستور کار خارج شد.باختیم وقتی معادن چرام و سرفاریاب و منابع آبی مارون و کوثر غارت شدند.

ما باختیم آن هنگام که زنها و دختران ما در شهرهای مجاور به گوجه چینی روی آوردند.ما باختیم وقتی دیشموک و شکوه بهمیی را نادیده گرفتیم. ما باختیم وقتی هر دو روز یک جوان مان خودکشی کرد.باختیم آن هنگام که در پتروشیمی و در استخدامها، تبعیض روا داشتیم.

ما باختیم و بد جور هم باختیم.

سناتور عزیز، دنبال رکورد نباش.

دنبال هفت دوره ای شدن نباش.

دنبال نام نیک در نظر آیندگان باش.الان حتی اگر برنده باشیم که البته نخواهیم شد، باز هم در پیشگاه تاریخ باخته ایم.

مگر نه اینکه ناصرالدین شاه قاجار هم پنجاه سال حکومت کرد؟  اطرافیان چاپلوسش او را با  لقب صاحبقران  هم صدا میزدند. شاه مرد و اما امیرکبیری که فقط چهار سال در قدرت بود، تا هنوز و تا ابد زنده است.بیا و به خودت و به ما رحم کن و ما را در پیشگاه تاریخ کمی روسفید کن.بیا و دندان طمع قدرت را بکش و دور بیانداز و به چاپلوسان و منفعت طلبان گوش نده و مثل بزرگانی شبیه ماندلا عمل کن.بیا و ما را از این شکست خفت بار نجات بده.

هم امروز و هم در پیشگاه تاریخ نجاتمان بده.بیا و انصراف بده.

س.م. ر  ارادتمند قدیمی شما.

عکس از آرشیو 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 محمد 1403/1/11 5:22:41

    موحد با آمدنش نخبه هتی کهگیلویه را نابود کرد حب قدرت سیرابی ندارد

    پاسخ
  • 2 هوادار واقعی 1402/12/10 10:0:30

    تو اگر هوادار بودی این دروغ هارا بهت دیکته نمی کردند تو هوادار نبودی ونیستی؟ اگر هم به ذم خودت بودی مثل همان لیدر بدلی هستی ونام استاد را با خودش یدک می کشد وبا نام اصلاح طلب بدلی از کسی دیگر اعلان حمایت می کند اگر هوادار بودی می آمدی وسیل عظیم جمعیت در دهدشت ، لنده ، چرام ، سرفاریاب ، سوق ، لیکک، دیشموک ، جاروسا، دشمن زیاری ، ممبی رامی دیدی ، شک نکن موحد برنده ی گام هفتم است

    پاسخ
  • 3 پورمحمدی 1402/12/9 23:24:21

    موحد به نفع مژدهی کنار کشید

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها