یادداشت
گفتگو و گزارش

انتقادات تند خرامین خطاب به سه کاندید شاخص بویراحمد

شیرعلی خرامین انتقاد تندی را خطاب به رقبای انتخاباتی خود وارد کرد.

انتقادات تند خرامین خطاب به سه کاندید شاخص بویراحمد

اَفتونیوز| شیرعلی خرامین در آخرین نطق انتخاباتی خود خطاب به سه کاندید شاخص انتخابات بویراحمد گفت: 

دم از انقلابی بودن میرنید اما در هتل های چند ستاره شیشلیک هلی ۷۰۰ هزار تومانی سرو می کنید، این نشانه تناقض و دروغ است. علی سنگ بر شکم اش می بست اما شما در هتل میخوابی و با هر کسی معامله میکنی

دم از مبارزه با فساد میزنید اما برید ببینید فرزندان تان چکار می کنند!

انقلابی کسی است که چهار سال در مرکز بهداشت بویراحمد بدون حق مسولیت خادم ملت بود، انقلابی آن کسی است که در سه سال بخاطر ریاست  دانشگاه پیام نور حقوق اش نصف شده بود، انقلابی کسی است که فرزند اش متولد اروپا باشد اما حاضر نیست برایش یک سرتیفکیت عادی بگیرد نه شما که فرزندان تان بر مردم فخر می‌فروشند.. دم از مبارزه با رانت میزنید اما در زمان خودتان برای فرزندتان چه کردید! خودتون مقصرید انگشت را به سمت نظام و دولت می‌برید، انقلابی کسی است که بخاطر تاول  بدن اش شب خواب اش نمیبره اما هنوز جلوی در بنیاد شهید نرفته اما شما سه بار در کمیسیون تعیین درصد پرونده ات رد شده است.

وی در ادامه گفت: تناقض در گفتارتان است و بالاترین افتخار تان این است که در ۱۵۰۰ روز ۱۰ سوال از  دولت پرسیدید، در صورتی که نماینده  کرمانشاه ۱۹۰ سوال پرسیدند، در کمیسیون تان حق فرزندان عشایر را حذف می کنند و اما از آنها نمیتوانید دفاع کنید.

بیش از یک دهه دارید کار می کنید بدون یک موضع گیری سیاسی، بعد دم از کار سیاسی هم میزنید، این همه کشور زیر و رو شد اما یک دقیقه نقد نکردید، موضع نگرفتید، جرات نکردید در هیچ دولتی موضع گیری کنید، حتی به نزدیکان خودت اعتراض نکردی! شما نمی‌توانید ادعای عملگرایی کنید،  من عملگرا هستم که در دو سال و نیم عمر دولتی که رئیس ستاد اش بودم  ۶  بار نامه عتاب آمیز نوشتم، نه شمایی که از ترس رد صلاحیت شدن یک کلمه نقد نکردین.

وی در ادامه گفت، شما دم از حمایت از جوانان میزنی اما در حوادث سال گذشته سعی نکردین بین جوانان و حاکمیت وساطت کنی و صلح و آشتی برقرار کنید، شما در لانه هایتان خزیده بودید و جرات نداشتید، این من بودم که سعی میکردم آشتی برقرار کنم.

شما با لندکروز تان حسرت بر دل جوانان گذاشتی و این منم که با سمند و گوشی شیائومی به دانشگاه و کنار و جوانان میروم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 حمید امینی مقدم 1402/12/10 12:17:38

    ازنقطه ونظرهایتان وصداقت گفتارتان خوشم امد وازی کاش ازوجود شمادرکنار مردم آستان محرومم بیشتراستفاده میشد

    پاسخ
  • 2 بویراحمد 1402/12/10 8:28:58

    جم کن بساطتت را

    پاسخ
  • 3 یاسوج 1402/12/10 1:48:9

    درود دکتر خرامین عزیز

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها