یادداشت
گفتگو و گزارش

انتخابات بویراحمد در ایستگاه پایانی

برخی از آگاهان و فعالان سیاسی معتقدند با عدم حمایت اصولگرایان از منتظریان، رقابت اصلی و جدی در بویراحمد بین «محمد بهرامی و نادر منتظریان» از یک سو و مهدی روشنفکر از سوی دیگر در جریان است و با توجه به عملکرد ضعیف و غیر قابل دفاع نماینده کنونی بویراحمد، بنظر میرسد  بهرامی دست بالا را در انتخابات بویراحمد دارد.

انتخابات بویراحمد در ایستگاه پایانی

 برخی از آگاهان و فعالان سیاسی معتقدند با توجه به رقابت اصلی و جدی در بویراحمد بین «محمد بهرامی و نادر منتظریان» از یک سو و مهدی روشنفکر از سوی دیگر در جریان است و با توجه به عملکرد ضعیف و غیر قابل دفاع نماینده کنونی بویراحمد، بنظر میرسد  بهرامی دست بالا را در انتخابات بویراحمد دارد.

روشنفکر در این رقابت، عوامل اجرایی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات را متمایل به خود می‌بیند که در روزهای گذشته با اعتراض‌هایی که از سوی دیگر نامزدها به چینش نیروها بر سر صندوق های رای صورت گرفت و در ساعات پایانی پنجشنبه شب، و با دستور استاندار نماینده معین جهت تضمین سلامت انتخابات در بویراحمد سفلی تعیین شد که می‌توان تا حد زیادی به برگزاری سالم انتخابات امیدوار بود.

اکنون بهرامی و منتظریان  با روشنفکر رقابت تنگاتنگی را پیش روی دارند که تا پیش از این، اذهان عمومی معتقد به رقابت بین دو نماینده جریان‌های سیاسی یعنی بهرامی و منتظریان بودند.

با تمامی تفاسیر گفته شده می‌توان گفت در انتخابات مجلس در حوزه بویراحمد بهرامی و منتظریان دست بالا را نسبت به نماینده رقیب خود دارند و بویراحمد باید خود را آماده تغییر نماینده و فرستادن نیرویی دیگر به مجلس دوازدهم کند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 معترض 1402/12/11 0:29:37

    این اظهارنظر ناجوانمردانه تان را که به یقین به ازای هر حرف آن میلیونی پول کثیف دریافت کرده‌اید در آرشیو خود داشته باشید تا فردا شب در همین ساعات جوابتان را دریافت نمائید! این مطلب را من بعنوان یکی از مخاطبین رسانه‌ی شما در اغلب کانالهای واتساپی و تلگرامی نشر خواهم داد ، تا چنانچه شما از انتشار آن در کامنت های خبرتان خودداری کردید حداقل بخشی از مردم از این خیانت‌های خبری بعضی فعالان رسانه‌ای قلـم به مزد آگاهی لازم را پیدا کنند.

    پاسخ
  • 2 یاسوج 1402/12/11 0:11:39

    تحلیل ملا صیاد غلطه تو عالم هپروته

    پاسخ
  • 3 علی 1402/12/10 23:32:33

    آقای افتو نیوز خیلی وقته از این حرفا میزنی. زهی خیال باطل ۲۴ ساعت دیگه ضدحال میخوری

    پاسخ
  • 4 سالار 1402/12/10 23:30:43

    تحلیل شما کاملا اشتباه هست.بهرامی سوم انتخابات هست

    پاسخ
  • 5 دنا 1402/12/10 23:24:50

    افتوووو پولی خردمند پولکی که ای همه پول از بهرامی گرفتی اون هم دم از عدالت ،رفع تبعیض و عدالت رسانه ایزنی مو فلانم مو بهمانم تو به آدم پولی که هرکی هزار تومان بیشتر بهت داد میری سمتش

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها