یادداشت
گفتگو و گزارش

علت خلوت شدن شعبه ها از نظر معاون سیاسی استاندار

معاون سیاسی استاندار: افزایش تعداد صندوق های رای در نقاط مختلف علت خلوت شدن شعبه هاست

علت خلوت شدن شعبه ها از نظر معاون سیاسی استاندار

سید جواد هاشمی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش تعداد صندوق های رای در نقاط مختلف گفت: افزایش شعبه های اخذ رای از جمله دلایل این امر هست.
وی با ذکر تعداد شعب اخذ رای دور گذشته در یاسوج و بخش های کبگیان و لوداب خاطر نشان کرد: شهرهای یاسوج، چیتاب و لوداب نسبت به دور گذشته ۲۶ شعبه اضافه گردیده است.
هاشمی با اشاره به ایجاد زمینه های تسهیل و تسریع در اخذ رای اظهار داشت: فراهم کردن تجهیزات و شرایط مناسب تر نسبت به گذشته موجب تسهیل و سرعت رای گیری و عدم معطلی مردم در صفوف شده که شائبه خلوت بودن محل صندوق های رای را ایجاد نموده است.

وی حذف تشریفات الزامی ارائه شناسنامه و اکتفا به سایر کارت های احراز هویت را از دیگر دلایل خلوتی محل صندوق های رای شمرد و تصریح کرد: با تسهیل گری و عدم الزام به ارائه شناسنامه فیزیکی، سرعت بخشی به اخذ رای نیز شتاب گرفته است.

بر اساس کنکاش و بررسی های میدانی پایگاه خبری بندیر نیوز، بخشی از شهروندان از حیث حساسیت های شبه سیاسی در روستاهای محل سکونت اولیه و صف آرایی های محلی و در نتیجه نمایش میزان آراء شبکه فامیلی خود و تعاملات منفی سیاسی با نامزدهای انتخاباتی به این مناطق هجوم آورده که باعث خلوتی شعب اخذ رای در سطح شهر یاسوج شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/12/11 23:37:10

    اینو نگین چی بگین؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها