یادداشت
گفتگو و گزارش

بیانیه بهرامی بعد از پیروزی؛


علیاء و سفلی تنها یک آدرس جغرافیایی است

جریان مردمی، علمی و عملگرای راه روشن فردا اینک متعلق به تک تک مردم شریف و نجیب این جغرافیاست و کلماتی مانند علیا و سفلی، گرمسیر و سردسیر، نگاه قومیتی، حزبی و جناحی و این چنین واژه‌هایی در‌اندیشه بلند راه روشن فردا تنها یک آدرس جغرافیایی است.

علیاء و سفلی تنها یک آدرس جغرافیایی است

به گزارش اَفتونیوز، متن این پیام به‌شرح زیر است.
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام و عرض ادب و احترام محضر مردم همه‌ی شریف و سربلند استان کهگیلوبه وبویراحمد، خاصه بویراحمد، دنا و مارگون؛
حمد و ستایش پروردگار را که در سرزمین و جغرافیایی زیست می‌کنیم که نه تنها پایتخت طبیعت ایران زمین، که پایتخت همدلی و مهرورزی است با مردمانی بزرگ که هیچ گاه نسبت به آب و خاکشان بی‌تفاوت نبوده‌اند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون با همه‌ی فراز و فرود‌ها و رقابت‌هایش به پایان رسید. قبل از هر چیز از همه مردم عزیز و فهیم حوزه انتخابیه که هر کدام به سهم خود در خلق این شور و شکوه مشارکت، نقش آفرینی نمودند و در راستای سربلندی فردای وطن و بیانات مقام معظم رهبری، گام برداشتند، صمیمانه و خاضعانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.
از حضرت آیت‌الله ملک حسینی نماینده محترم استان در مجلس خبرگان رهبری، حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم یاسوج، جناب آقای دکتر احمد‌زاده استاندار محترم استان، معاونت‌های محترم استانداری، فرماندار محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا ومارگون، سرتیپ دوم پاسدار خرمدل فرماندهی محترم سپاه فتح استان و سیز پوشان سپاه فتح استان، سرتیپ دوم پاسدار دکتر حکمتبان فرماندهی محترم تیپ مستقل ۴۸فتح استان و مجموعه افسران درجه‌داران و کارکنان تیپ همیشه سرافراز ۴۸فتح استان، سرتیپ دوم پاسدار مصطفایی فرماندهی محترم نیروی انتظامی استان ومجموعه‌ی تحت امرایشان که تمام قد حافظ امنیت استان و صندوق‌های اخذ رای در کنار مردم بودند، جناب آقای دکتر جوکار رئیس محترم دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان ومجموعه عوامل نظارت بر امر انتخابات، جناب آقای دکتر افراسیاب رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، جناب آقای دکتر ملک حسینی دادستان محترم مرکز استان و مجموعه‌ی معاونین وقضات شریف و خوشنام استان، مدیرکل محترم اداره کل اطلاعات استان و مجموعه محترم اطلاعات و امنیت اداره کل اطلاعات، سپاه فتح ونیروی انتظامی استان و تمام عوامل اجرایی که دلسوزانه و تمام وقت در برگزاری باشکوه انتخابات نقش آفرینی نمودند، کمال تقدیر و تشکر را می‌نمایم.
از همه‌ی حامیان و همراهان جریان مردمی راه روشن فردا، از ابتدا تا کنون، که صبورانه، دلسوزانه و با همتی بلند، برای به ثمر نشستن درخت راه روشن فردا و توسعه و آبادانی این دیار تلاش فراوان نموده‌اند، خالصانه سپاسگزارم.
همچنین به تمام کاندیدای محترم این انتخابات و حامیان این عزیزان که قطعا‌اندیشه پیشرفت این خطه از سرزمینمان را داشته‌اند، خسته نباشید و خداقوت می‌گویم.
بی‌‌‌شک جریان مردمی و علمی و عملگرای راه روشن فردا اینک متعلق به تک تک مردم شریف و نجیب این جغرافیاست و کلماتی مانند علیا و سفلی، گرمسیر و سردسیر، نگاه قومیتی، حزبی و جناحی و این چنین واژه‌هایی در‌اندیشه بلند راه روشن فردا تنها یک آدرس جغرافیایی است و در این جریان علم محور، نگاه شایسته گزینی و تخصص محوری بر دیگر نگاه‌ها و معیار‌ها، ارجحیت دارد. اینک هنگامه‌ی دوستی‌ها و همدلی‌ها و حرکت همگانی به سوی فردای بهتر است.
امیدوارم در پناه خداوند متعال و دعای خیر شما مردم بی‌نظیر، بتوانم با سربلندی جوابگوی حسن اعتماد شما خوبان باشم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 دنا 1402/12/13 18:30:4

    پول و پول و پول

    پاسخ
  • 2 سناتور 1402/12/13 14:42:19

    محبوبیت با پول بدست نمیاد... مطمئن باش که جایگاهی در بین مردم نداری

    پاسخ
    • 2 - 1 دردمند پاسخ به : سناتور 1402/12/13 20:35:18

      خدایا خودت شاهد باش عدالت رعایت نشد و متاسفانه پول پاشی رسم غلط صورت گرفت خدا به خیر بگذرونه‌و باب نشه تنها آرای مردمی مربوط به آقای منتظریان بود

سایر اخبار
برگزدیدها