یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام ستار هدایت خواه بعد از انتخابات خطاب به تاجگردون و بهرامی

ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در استان بیانیه‌ای صادر کرد.

پیام ستار هدایت خواه بعد از انتخابات خطاب به تاجگردون و بهرامی

ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند در استان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: مردم غیرتمند،ولایتمدار و شجاع استان کهگیلویه و بویراحمد اینک که چونان گذشتهٔ پرافتخار خود، با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان، برگ زرین دیگری از حماسه حضور را بر تاریخ درخشان خود افزوده و با مشارکت قریب به ۷۰درصدی بر قله مشارکت کشور اسلامی نشستید، فرزندان شما در ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بر خود لازم می‌دانند از حضور پرشور و شعور و دشمن شکن شما در انتخابات ۱۱اسفند ماه و خلق حماسه ای دیگر تشکر و قدردانی نموده و خداوند بزرگ را بخاطر داشتن هم استانی های فهیم و موقعیت شناس سپاس گفته و با افتخار برخود ببالیم.

در ادامه آمده است: ضمن تشکر از ناظران و مجریان انتخابات ، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، همگان را به آرامش و همدلی دعوت نموده و پایان رقابت های انتخاباتی را آغاز رفاقت و انسجام و هم افزایی اعلام نماییم و از همه نامزدهای انتخاباتی که با حضور خود بر گرمی و شکوه حضور افزودند تشکر کنیم و به منتخبان مردم تبریک گفته و از آنان به جد میخواهیم با خدمت خالصانه و مجدانه و شبانه روزی قدردان این مردم فهیم و زمان شناس باشند و چونان بازوی قوی برای ولی امر و خدمتگزاری صادق برای ملت در راه رسیدن به قله های عزت و عظمت و تحقق تمدن اسلامی تلاش نمایند.

گفتنی است ستار هدایت خواه مسولیت ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را به عهده دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 شاکرم 1402/12/16 13:27:39

    چراجناب منتظریان روی صندوق ها نماینده ای نداشت؟

    پاسخ
  • 2 سلیمانی 1402/12/16 13:26:14

    دکتربهرامی برای ازدواج، اشتغال ومسکن جوانان چه برنامه هایی دارند؟آیامدیرانش همه بایداصلاح طلب باشند؟آیابه پیمان کارانی که درانتخابات ازآقای بهرامی حمایت کردند صاحب امتیاز می شوند؟چه کارخانه هایی دریاسوج احداث می کنند؟

    پاسخ
  • 3 ارش 1402/12/15 17:29:30

    کی هستی که از قبول شده ها میخوای کار مردم راه بیفته.بگو ممنون که سایتون بالای ما باشه.ازبالا ب پایین حرف نزن بعد از نه محکم مردم. ب خودت و شاگردت

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها