یادداشت
گفتگو و گزارش

تیراندازی با ساچمه به یک کاندید در یاسوج/ + جزییات

میثم روزستان از کاندیدای انتخابات بویراحمد مورد اصابت تیراندازی قرار گرفت.

تیراندازی با ساچمه به یک کاندید در یاسوج/ + جزییات

اَفتونیوز| یکی از مخاطبان در تماسی تلفنی با خبرنگار این رسانه، خبر از تیر اندازی به میثم روزستان کاندیدای انتخابات بویراحمد، دنا و مارگون داد.

میثم روزستان از کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اوایل شب جاری حوالی ساعت ۱۹و ۳۰دقیفه تا ۱۹و ۴۵ دقیقه  در بلوار بویراحمد و جلوی باشگاه ورزشی نیکو  توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

ضاربان این کاندیدای مجلس شورای اسلامی را با استفاده از سلاح های سرد و گرم مورد حمله قرار داده و از محل حادثه فرار کردند.

بنا به گفته شاهدان پاها و شانه روزستان مورد اصابت تفنگ و برخی از دیگر اعضای بدن وی مورد اصابت چاقو ، قمه و چماق قرار گرفته که بلافاصله به بیمارستان امام سجاد یاسوج منتقل شد.

تلاش برای شناسایی و جلب ضاربان توسط نیروهای امنیتی ، نظامی و قضایی در دستور کار قرار گرفته است.

روزستان دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی فیزیولوژی ورزشی است و گفته می شود وی هم اکنون در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری است.

مهدی روزستان برادر میثم روزستان در جمع خبرنگاران ضمن تأیید این خبر، اظهار کرد: شامگاه امروز حوالی منزل برادرم (میثم روزستان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی خوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون) افرادی ناشناس او را با اسلحه گرم و سرد مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی گفت: برادرم به‌شدت آسیب دیده و ساچمه به پای او برخورد کرده و همچنین ضربات چاقو بر بدن او وجود دارد.
مهدی روزستان برادر میثم روزستان با بیان اینکه ساچمه به سر و ران برادرم برخورد کرده است، گفت: او هم‌اکنون در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته است.
 میثم روزستان کاندیدای جوان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزهٔ انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون را بیشتر بشناسیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 7 نظر

  • 1 بویراحمد 1402/12/15 16:57:15

    بینهایت متاسفم برای این افراد بی فرهنگ که ۱۰۰ سال از کل ایران عقب مانده هستن و هیچ بویی از انسانیت و تمدن نبرده ان.خیالتان راحت که دیگه ............ را تحویلتون نمیدیم

    پاسخ
  • 2 علی عسکری 1402/12/15 10:3:43

    کاش ...... نبودم خجالت میکشم ازاینکه ...... هستم ،سربزیرشدم دراین بویراحمد خوشنام😭

    پاسخ
  • 3 بویراحمد اولیا 1402/12/14 23:33:23

    در خاطراتمان ثبت بماند که .......... جایگاهی در بین دلیر مردان و زنان بویراحمد اولیا ندارند کینه و بی عدالتی و تنگ نظری را فراموش نکنید آقای روزستان انسان پاکدست و شریف انشالله سلامتی و تندرستی روزافزون ایشان را ببینیم

    پاسخ
  • 4 افکار 1402/12/14 22:39:39

    حالا چرا فهمیدی آقای ......... ... فهمیدی چرا مردم بهت رای ندادن... بخاطر اینهااااا

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1402/12/14 22:10:17

    بنکو ....... تا ۴ سال دیگه هرکسی که کاندید بوده رو میکشن

    پاسخ
  • 6 بویراحمد اولیا 1402/12/14 22:6:14

    در خاطراتمان ثبت بماند که ............ جایگاهی در بین دلیر مردان و زنان بویراحمد اولیا ندارند کینه و بی عدالتی و تنگ نظری را فراموش نکنید آقای روزستان انسان پاکدست و شریف انشالله سلامتی و تندرستی روزافزون ایشان را ببینیم

    پاسخ
    • 6 - 1 یاسی پاسخ به : بویراحمد اولیا 1402/12/15 13:36:34

      ۱۶ سال پشت در بودی ....

سایر اخبار
برگزدیدها