یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک عضو شورای شهر یاسوج به منتخبین کهگیلویه و بویراحمد

در پی برگزاریانتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان و معرفی افراد منتخب ، عضو شورای شهر یاسوج با انتشار پیامی به نمایندگان جدید مردم تبریک گفت .

پیام تبریک عضو شورای شهر یاسوج به منتخبین کهگیلویه و بویراحمد

در پی برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان و معرفی افراد منتخب ، عضو شورای شهر یاسوج با انتشار پیامی به نمایندگان جدید مردم تبریک گفت .

در پیام محمدرضا آریا آمده است:

حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه مردم، مشارکت در سرنوشت کشور است.

اکنون که به لطف پروردگار و حضور آگاهانه و پرشور مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد؛
حضرت آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی، به نمایندگی مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان ، آقایان دکتر محمد بهرامی، دکتر غلامرضا تاجگردون و حجت الاسلام سید محمد موحد،در حوزه های انتخابیه ی
بویراحمد،دنا و مارگون؛ گچساران و باشت و
کهگیلویه،بهمئی،لنده و چرام انتخاب و
توفیق خدمتگزاری ملت را یافته اند، با کمال افتخار و مسرت این انتخاب فرخنده را به منتخبین ارجمند و تمام هم استانی های شریف که برندگان واقعی این انتخابات هستند تبریک عرض مینمایم.
یقین دارم این موفقیت و سربلندی برای همه عزیزانی است که با گرمای وجودشان در زمستان ۱۴۰۲،برگ زرین و بهاری دیگری در دفتر سرنوشت استان مان ثبت کرده اند و افتخار کسب رتبه نخست کشوری، برای مشارکت در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را حاصل نموده اند.
از خداوند بزرگ برای منتخبین گرامی آرزوی توفیق روزافزون در جهت خدمت بی منت به عموم مردم شایسته وشریف این استان و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواهانم .

محمدرضا آریا
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها