یادداشت
گفتگو و گزارش

شنیدنی‌های بازی با پرسپولیس از زبان بازیکن نفت گچساران

بازیکن نفت گچساران می‌گوید که هدف ما این بود یک بازی پایاپای بازی کنیم اما در هر صورت حریف ما پرسپولیس بود که ۸-۹ سال است که اکثر جام‌ها را گرفته و به قدری باکیفیت است که اصلا نیاز به تعریف من ندارد.

شنیدنی‌های بازی با پرسپولیس از زبان بازیکن نفت گچساران

مهدی کربلایی در ترکیب اصلی نفت و گاز گچساران برابر پرسپولیس به میدان رفت و ۹۰ دقیقه برابر ستاره‌های خط حمله سرخپوشان بازی کرد.او در خصوص شکست تیمش در این مسابقه گفت: ما یک تیم لیگ یکی هستیم و با هدف‌هایی که برایمان ترسیم کردند، وارد بازی شدیم. اکثر باشگاه‌های لیگ یکی در جام حذفی به دنبال این هستند که دیده شوند و ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم.او ادامه داد: هدف ما این بود که یک بازی پایاپای بازی کنیم اما در هر صورت حریف ما پرسپولیس بود که ۸-۹ سال است که اکثر جام‌ها را گرفته و به قدری باکیفیت است که اصلا نیاز به تعریف من ندارد. ما تا دقیقه ۳۸ هم در کار دفاعی موفق بودیم اما در ادامه اسیر اتفاقات بازی شدیم. پس از دریافت گل دوم هم بازی به سمتی رفت که برای آنها آسان‌تر و برای ما سخت‌تر شد. در هر صورت ما کم‌تجربه‌تر بودیم و تجربه پرسپولیس به ما غلبه کرد‌.مدافع نفت و گاز با تاکید بر اینکه این تیم نیم نگاهی به پیروزی برابر پرسپولیس داشت، گفت: در گذشته تیم‌هایی از لیگ یک و لیگ دو به فینال رفته‌اند و نشان داده‌اند هر تیمی که کم اشتباه‌تر باشد، می‌تواند در جام حذفی نتیجه بگیرد. ما هم با توجه به این شرایط نیم نگاهی به پیروزی داشتیم اما باید در نظر بگیریم که حتی تیم‌های لیگ برتری هم برابر پرسپولیس کار سختی دارد، چه برسد ما که یک تیم لیگ یکی هستیم که تازه از لیگ دو بالا آمده‌ایم و هدف‌مان هم کاملا مشخص است.

کربلایی در پاسخ به اینکه پس از قرعه‌کشی از تقابل با پرسپولیس خوشحال شدند یا ترجیح می‌دادند با تیم آسان‌تری روبرو شوند، گفت: هم خوشحال شدیم و هم ناراحت! بالاخره بازی با یک تیم باکیفیت بازی کنند و ما هم از این جهت خوشحال شدیم اما با این حال می‌دانستیم بازی با پرسپولیس در آزادی چقدر سخت است. اگر قرعه آسان‌تری داشتیم، حرف‌های بیشتری برای گفتن داشتیم اما دیروز روز خوب‌مان نبود و شاید ۳۰ درصد چیزی را که کادرفنی می‌خواست، اجرا کردیم‌.او در خصوص تقابل با مهاجمان پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید من ندارند و کیفیت‌شان مشخص است. پرسپولیس چند بازیکن ملی‌پوش دارد و تقابل با بازیکنانی مثل آقای امیری و آقای ترابی و اورونوف واقعا سخت است. در مقابل چنین بازیکنان باکیفیتی نباید اشتباه کنی و اگر اشتباه کنی، محکوم هستی که تاوان بدهی. ما هم سعی کردیم کمتر اشتباه کنیم اما فوتبال بازی اشتباهات است.کربلایی درباره تاثیر نام پرسپولیس بر روی بازیکنان جوان نفت و گاز عنوان کرد: قطعا اسم پرسپولیس، اسم بزرگی است. به هر حال پرسپولیس در سال‌های اخیر دو بار به فینال آسیا رفته و جزء بهترین تیم‌های آسیا است و قطعا نامش روی تیم‌های حریف تاثیر دارد اما زمانی که بازی شروع می‌شود، استرس همه بازیکنان کمتر می‌شود. از طرفی ما از لیگ یک وارد این مسابقه شدیم و شرایطی که ما در آن بازی می‌کنیم، با شرایط بازی روز گذشته خیلی متفاوت است؛ از زمین تا شرایط برگزاری بازی و داوری و ‌... که همه روی بازی تاثیرگذار است.

بازیکن نفت و گاز در خصوص حضور پیروز قربانی در این تیم اظهار داشت: من سال اولی است که با آقای قربانی کار می‌کنم و به نظرم جزء بهترین و بادانش‌ترین مربیان فوتبال ایران هستند ‌و همه همانطور که می‌گویند در آینده بسیار بیشتر از این هم پیشرفت خواهند کرد. از نظر اخلاقی و مردانگی هم من چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفته‌ام. آقای قربانی هر روز برای کارش برنامه دارد و انشالله موفق باشد، چون لیاقتش را دارد که به فوتبال ایران و جوان‌ها کمک کند.

او در پایان در مورد شرایط نفت و گاز در لیگ یک توضیح داد: تیم ما امسال به لیگ یک صعود کرده و قطعا در درجه اول باید برای تثبیت در لیگ بجنگیم اما اعضای تیم ما به قدری باکیفیت هستند که خودمان توقع را بالا بردیم و از ابتدای لیگ در نیمه بالای جدول بودیم. برنامه‌ریزی باشگاه مشخص است اما ما نیم نگاهی به این داریم و دوست داریم با نمایشی خوب، جزء تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم.
 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها