یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت دریافتی مخاطبان؛


جاودان سیرت مزد استقلال و تدبیر را گرفت/ منتخبین مردم در مجلس او را مراعات کنند

اینک با امضای حکم ریاست دانشگاه از منتخبین جدید مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود مانند گذشته گان و اسلاف از تصدی گری در امورات دانشگاه علوم پزشکی پرهیز کنند، دانشگاهی که در این سالها زخم خورده دخالت سیاسیون شده امروز نیازمند تیمار و التیام است.

جاودان سیرت مزد استقلال و تدبیر را گرفت/ منتخبین مردم در مجلس او را مراعات کنند

اَفتونیوز| یادداشت دریافتی:  از جمله آفت‌هایی که این سالها گریبان گیر دانشگاه علوم پزشکی استان شده نفوذ سیاسیون و نمایندگان در امورات دستگاه سلامت و درمان استان بوده  است، بدعتی که در اثر تکرار آن در دوره های مختلف عادی سازی شده و امروز یکی از مصائب و آسیب های سیستم اداری سلامت استان تلقی می شود.

سعید جاودان از ابتدای شروع به کار نیز اسیر و درگیر این مساله شد اما توانست در گیرو دار رقابت نمایندگان از حریم و حرمت دانشگاه صیانت و حفاظت کند.

هفته اخیر بعد از کش و قوس های فراوان حکم ریاست سعید جاودان سیرت امضا شد.

طی یک سال اخیر شرایط برای  جاودان سیرت و مجموعه سلامت و درمان استان به سختی سپری شد.

در حالی که انتظار می‌رفت جاودان سیرت مانند روئسای قبلی تحت فشار وارد یک تعامل با نمایندگان شود و بخشی از امورات را به آنها واگذار کند اما او از خود ایستادگی نشان داد.

حمایت های آغازین سید ناصر حسینی و مهدی روشنفکر از جاودان سیرت موجب سرازیر شدن مطالبات و خواسته های نامتعارف و غیر منطقی شد.

کار به جایی رسید که علیه او یک کودتای اداری صورت گرفت و جمعی از مدیران دست به استعفا زدند اما جاودان سیرت تحت تاثیر فضاسازی قرار نگرفت.

بعد از رفتن نیروی منتسب به نماینده گچساران از معاونت توسعه و منابع دانشگاه تیم روشنفکر توقع داشتند نیروی نزدیک به آنها در این منصب به کار گماشته شود اما او میل نداشت دانشگاه را تبدیل به کارزار رقابت نمایندگان کند، پس گزینه مورد حمایت خود را منصوب کرد.

اینجا بود که نماینده بویراحمد و حامیان اش  که روزگاری برای انتصاب جاودان سیرت  هلهله و شادی می‌کردند از  او روی برگرداندند و حتی از متلک پرانی به او ابایی نداشتند.

 در واقع تجربه کاری و مدیریتی جاودان سیرت به مدد او آمد، وی به فراست می‌دانست اگر به زیر بیرق نمایندگان برود باز دانشگاه علوم پزشکی اسیر حواشی پیرامون جنگ نماینده ها خواهد شد.

هنر جاودان سیرت آنجا بود که در شرایطی که حمایت استاندار و نمایندگان استان را از دست داده بود آرام آرام دانشگاه علوم پزشکی  را از حاشیه ها و ستیزه به ساحل امن  برساند.

اینک با امضای حکم ریاست دانشگاه از منتخبین جدید مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود مانند گذشته گان و  اسلاف  از تصدی گری در امورات دانشگاه علوم پزشکی پرهیز کنند، دانشگاهی که در این سالها زخم خورده دخالت سیاسیون شده امروز نیازمند تیمار و التیام است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 163 نظر

  • 1 ۱۱۵ 1403/2/7 10:17:25

    اورژانس در آرامش کامل و جزو بهترین سازمان های استان هست. این چند نفری که خائن به سازمانشون هستن و تنها هنرشان کامنت های سراسر دروغ هست اگه ایرادی بر کار مدیر اورژانس دارند چرا نمی روند نهادهای نظارتی شکایت کنند.؟ چرا نمی روند در جلسات پرسش و پاسخ که بارها مدیر اورژانس ۱۱۵ برگزار کرده شرکت نمی کنند و حرفاشونو جلو بقیه نمی زنن؟ دلیلش روشنه! چون اورژانس متحول شده و عملکرد بسیار عالی در چند ماهه اخیر سبب شده تا منفعت طلبانی که صرفا دنبال منافع خودشون بودند مسیر تخریب و بی اخلاقی را پیش بگیرند. تحولات اورژانس نتیجه انتصاب درست بود. کسی مدیر شد که از دل پایگاه های اورژانس رشد کرد کارشناس فوریت های پزشکی بود.

    پاسخ
  • 2 جاودانی 1403/2/6 0:27:30

    به برادر عزیزم جناب نیکویی توصیه میکنم همانطور که بیمارستان جلیل را اباد کردی اورژانس را هم اباد کن😁😁😁😁😁

    پاسخ
  • 3 مستان 1403/2/5 23:12:32

    سلام و تشکر از شما بابت دلسوزیتون. من کامنت ها را که خوندم واقعا دکتر جاودان سیرت و دکتر شهامت چ فکری کردند،قیامت خودشان را چرا دارند برای امثال جناب نیکویی ها خراب میکنند،مگر می‌شود ی شخصی که مدرک کارشناسی نامرتبط،بدون سابقه و مدیریت،بدون رزومه و مقاله و پژوهش،بدون تجربه و ...را بزاری سرپرست جایی که با جون مردم شهر و دیارت بازی کنه،بابا بخدا تو خونه هرکدومتون خدایی نکرده مشکلی پیش بیاد اولین لحظه همین پرسنل ۱۱۵ به داد خانوادتون میرسن،خواهشا ۱۱۵ ها را دریابید،بسه دیگه اینقدر اذیت کردن این پرسنل زحمت کش.از خدا بترسید.

    پاسخ
  • 4 صمد 1403/2/3 22:28:48

    طرف با یه سهمیه ای با مدرک سیکل یا دیپلم استخدام فله ای شده .و تا پارسال نیروی خدماتی بوده و دست چپ و راستشو نمیدونه کدومه.االان شده فلان قسمت دانشگاه علوم پزشکی.ایخیت چطور پیشرفت کنیم با این اوصاف😒😒😑😑؟؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 5 اغلو 1403/2/3 22:25:8

    خدا صد شاهده خیلی ناراحتم...د نیگم چمه

    پاسخ
  • 6 شاهین 1403/2/3 1:35:51

    درود بر افتو نیوز جناب دکتر جاودان سیرت با اجازتون کلیه پرسنل فوریتهای پزشکی در هر شهرستان از منتخبین مجلس درخواست برکناری شما را کرده ایم و انشاله در اردیبهشت با وزیر بهداشت و دکتر میعادفر ریئس محترم فوریت های پزشکی کشور دیدار خواهیم کرد..

    پاسخ
  • 7 یا ضامن آهو 1403/2/2 6:37:59

    سلام. دوستان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دچار یک سرطان و سیاست زدگی شده است و باید از راس درست شود و امثال .... ها،خورزوش ..... ،و ....ها جمع شوند تا ببینم آیا می‌شود حداقل کم کم اول پای این سرطان،بعد دست این سرطان و بمرور زمان خود سرطان را خوب کنیم.تا تغییرات اساسی صورت نگیرد حال و روز ماها همین است،تشکر از افتونیوز دلسوز مردم

    پاسخ
  • 8 سپهسالار 1403/2/2 2:10:6

    تعجبم از مسئولین استانی که به قضیه این ابلاغها ورود نکردند....یکی نیست از اقای نیکویی سوال بپرسه که اگر نیروهایی ک از بیمارستان به اورژانس اوردین تخصصی و کار بلد هستن چرا الان بیمارستان شهید جلیل ۱۵۰ میلیارد بدهکاره ایا فکر نمیکردین که این دوستان اول اونجا رو به صورت تخصصی نجات بدن😁😁😁😁😁😁😁😁😁بعد بیان به صورت فوق تخصصی اورژانس رو نابووووود کنند...ول کن باند بازی و رفیق بازی رو جناب نکویی مگه بچه های اورژانس چه گناهی کردن که داری حذفشون میکنی غیر از این بود که هیچ جا به غیر از اورژانس شروع به طرح برات نزدن و بعد از دو ماه جناب وحدت نژاد شما رو ستادی کرد ووووووو مسئول امور پایگاها ووووبعدش هم شهید جلیل وووووووخیلی حرفا........این را بدانید تا زمانی که اینان از ستاد نروند اعتراض و نارضایتی پا برجاست ...چون خودتون همه جای تعریف میکنی که بچه های اورژانس باید در پایگاها باشن در صورتی که ستاد فوریتها صرفا باید رشته فوریتهای پزشکی باشن و تا تحقق این هدف تا اخر ایستاده ایم.

    پاسخ
  • 9 شمس 1403/2/2 1:55:10

    عرض ارادت..جناب جاودان سیرت ایا خبر دارید قریب به دو هفته اقای ..... با ........ خود ب نام کارهای اداری در بازارهای تهران و کرج و وووووو لذت میبرد و ماموریت ثبت میکند....چرا با ابروی فوریتهای بازی میکنید....چرا هیچ سوالی از بدهکاری اورژانس نمیپرسید..اه بچه های اورژانس دنبال مسبب این روزها خواهد بود...

    پاسخ
  • 10 پیر خرابات 1403/2/1 13:46:46

    #برکناری جاودان سیرت

    پاسخ
  • 11 گلابی 1403/1/30 18:44:17

    اخ از بخت پرسنل اورژانس که فقط اینجا میتونن حرف بزنن...بروید از خودتون خجالت بکشید ...واقعا حقتونه که نیکویی ذلیلتو کرده....نکویی اندازه بچتونه ...فقط خرابی و زیراب زدن همدیگرو خوب بلدین....ناله کنین......😁😁😁😁😁😁😁

    پاسخ
  • 12 Poooarowww 1403/1/30 15:19:23

    سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان و همکاران کاش رییس دانشگاه یا همین فرد خبرنگار اگه ارتباطی با اقای دکتر جاودان سیرت دارند در کنار ایشون بشینند و بده نارضایتی پرسنل که ب دلایلی نمیتونن از حقشون دفاع کنند حداقل ببینند اولا هیچ ارگان و سیستمی در دزدی از حق و حقوق پرسنل علوم پزشکی نیس هیچگونه خدماتی برای ای پرسنل بیچاره ندارن مثلا عرضه ندارن یه درمان و دندان پزشکی برای کل پرسنل و خونوادهاشون رایگان کنن چطو مثلا شرکت نفت میتونه درمان رایگان و نفت کارت و بن کارت و همه و همه ولی ما تو این دانشگاه حتی برای گرفتن ی نامه برای وام که باید هم پرداختش کنیم برای پرسنل نداریم واقعا شرم باد و ننگ بر شما ک مدیریت ندارین و مسئول میشین دوما بحث اورژانس ۱۱۵ ب تبع از همین مسائل در حال حاضر با مدیریت جدید شده دوست و رفیق و بازی و مسخره بازی بجز دوستان رییس اورژانس یک نفر راضی نیس طرف دو سال سابقه نداره بر بالین بیمار بعنوان نیرو عملیات یکی از ضعیف ترین ها بود الان با جریانات سیاسی و بی عدالتی محض اسن اقا مسول شده در صورتی که در تمامی استان ها از پزشکان متخصصین برای این پست استفاده میشه دود این همه بی عدالتی به چشم همین مردم و خونواده های هممون میره چون هیچ نیروی با دل کار نمیکنن فقط رفع تکلیف دارن میکنن لطفا دوست عزیز ک این خبر رو زدین اول نظر بنده پخش کنید و بعد حتما ب گوش دکتر جاودان سیرت این نارضایتی ها رو برسونید با تشکر

    پاسخ
    • 12 - 1 صیاد پاسخ به : Poooarowww 1403/2/1 13:47:41

      واقعا عالی فرمودین

    • 12 - 2 شلام پاسخ به : Poooarowww 1403/2/1 4:6:16

      رحمت به شیر مادرت....ولا خدا از این همه بی عدالتی قهرش میاد....چرا پرسنل با مدرک با بیست سال سابقه شیفت بده طرف با دو سال رییس اورژانس بده و دوستانی که هر کدوم کمتر از پنج سال سابقه دارند رو ستادی کنه....ننگتان باد

  • 13 Karen 1403/1/30 14:1:25

    سی چقر کامنت....خوایی و نظروم نیکویی تا قیومت د پست نگره...انگار و خجالت همه در اومیه...یه دو سه تاشه سی خت بهلشتی

    پاسخ
    • 13 - 1 اسی پاسخ به : Karen 1403/2/1 13:49:9

      داغوووووون شده فوریتها

    • 13 - 2 احلام پاسخ به : Karen 1403/2/1 4:7:49

      هیچ کس باش حال نیکنه....خم یکیشم هر موقع ایبینمش فرار ایکنم ک روبرو وانبوم از بسکه .....

  • 14 خیراله 1403/1/30 11:3:6

    ز اقبال کجم غم ناخدا بی درود دوستان....بنده خودم ب عنوان کارمند قدیمی دانشگاه و فوریتهای پزشکی استان باید بگم واقعا ضعیف ترین و بی انگیزه ترین دوران خودم هستم..‌خواهش میکنیم ما رو خرد کنید و هر چ زوتر نکویی رو بردارین

    پاسخ
  • 15 قلی زاده 1403/1/30 4:55:22

    سلام ...برادر جاودان مگه نبینی نیکویی بیمارستان شهید جلیل رو با ۱۵۰ میلیارد بدهکاری تحویل نفر بعد داد الان داره با همون تیم اورژانسو نابود میکنه...به داد اورژانس برسید خواهشا

    پاسخ
  • 16 ساشا 1403/1/29 1:17:40

    درود دوستان علوم پزشکی خیلی بی صحاب شده مگه این دانشگاه امور حقوقی نداره تا کی پرسنل باید از همراه بیمار کتک بخوره...جناب جاودان سیرت این چ وضعشه اخه؟

    پاسخ
  • 17 کرمعلی 1403/1/28 21:55:39

    عرض ادب و احترام....جناب دکتر جاودان سیرت جمع کنید بروید....حوزه بهداشت و درمان گچساران رو هواست پرسنل ۱۱۵ همه ناراضی ...حتما باید نماینده های جدید جمعتون کنن....

    پاسخ
    • 17 - 1 غیزان پاسخ به : کرمعلی 1403/2/2 1:50:13

      #برکناری جاودان سیرت تاجگردون تمومش کن

  • 18 رها 1403/1/28 6:52:48

    مدیر بی لیاقت نمیخایم😁😁😁😁

    پاسخ
  • 19 مولانا 1403/1/26 17:11:5

    اورژانس با شروع مدیریت جدید ده سال به عقب برگشت...دکتر جاودان سیرت با انتخاب نیکویی بی احترامی بی سابقه ای به پرسنل زحمتکش فوریتهای پزشکی کرد...ایام عید تقریبا ۸۰ الی ۹۰ درصد پرسنل فوریتها را در هنگام استقرار دیدم و باهاشون هم صحبت شدم که متاسفانه ۹۹ درصد بی انگیزه و ناراحت بودن.😔😔😔😔😔

    پاسخ
    • 19 - 1 خالو پاسخ به : مولانا 1403/2/1 4:9:40

      واقعا همینطوره ای کاش یک نفر به فکر پرسنل اورژانس بود😞😞😞😞😞😞😞

  • 20 زینب 1403/1/23 2:40:50

    مهربان باشیم با حذف و تخریب کسی بزرگ نمیشیم...انشااله هر چه خیره برای دانشگاه پیش بیاد

    پاسخ
    • 20 - 1 اتش پاسخ به : زینب 1403/2/2 1:56:38

      😁😁😁😁😁قبلا خودت سلطان تخریب بودی....

  • 21 تریبون ازاد 1403/1/23 2:30:33

    درود دوستان کامنتا رو خوندم قاعدتا ادم از این همه ناراحتی و ناملایمتی تعجب میکنه لذا با توجه به شرایط کنونی و عدم کارایی جناب دکتر جاودان سیرت در حوزه پیش بیمارستانی که تقریبا اکثر دلایلش در کامنتا بیان شده بود بهتره که صبر پیشه کنید که هم جناب جاودانسیرت هم جناب نیکویی وقت بیشتر داشته باشند برای نشان دادن خود هم جریانهای سیاسی جدید روی کار ایند

    پاسخ
  • 22 انصاری 1403/1/23 2:15:3

    اتفاقا اقای دکتر جاودان سیرت با باهوشی تمام کاملا دستورات نماینده ها رو اجرا کرد به طوری که الان هیچ کس تشخیص نداده نیروی کدام نماینده بود....ولی نیروهایی ک پست گرفتن مشخص شد ک ایشون برای حفظ جایگاه چه کارهای زیرکانه ای انجام داد.

    پاسخ
  • 23 یا زهرا 1403/1/23 2:10:26

    امیر المومنین، امام على (ع)«تباهی و هلاکت اندیشه ها»، غالبا تحت تاثیر «برق طمع ها» است

    پاسخ
    • 23 - 1 سایون پاسخ به : یا زهرا 1403/2/2 1:57:50

      بله مثل ..... طمع جانشینی و زیر پای کسی خالی کردن رو نداشته باشیم

  • 24 شوروم 1403/1/23 2:5:48

    با تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات همه همکاران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بلاخره منتخبین استان به روال سالهای قبل بهترین تصمیم رو برای مدیریت اداره های استان خواهند گرفت که دانشگاه علوم پزشکی و حوزه های ان از این قاعده مستثنی نیستند ولی واقعا در مدیریت ارگان ما یعنی اورژانس۱۱۵ چیزی که به چشم میاد اینه که بعضی از عزیزان بیخودی عمرشان را در تلاش برای نشان دادن ویژگی هایی که ندارند ، تلف می کنند،که به نظر خودم ناشی از بی تجربگی و عدم سواد کافی مربوط به مدیریت که خود شامل بخش های جداگانه ای میباشد.ب هر حال امیدوارم حال همه مردم استانم خوب باشد و ارزوی عاقبت به خیری برای همه مردم کشور عزیزم ایران.

    پاسخ
  • 25 طهمورث 1403/1/23 1:53:54

    جناب نیکویی یه ادم خوشبخت کسی است که شکوه رفتارش آفریننده ی لبخند زندگی در چهره ی دیگران باشد .ولی متاسفانه اخلاق و رفتار شما(بی احترامی به نیروهای قدیمی) نه تنها لبخندی بر جای نمیگذارد بلکه انگیزه را در وجود پرسنل کور میکند...انشااله که بهترینها برای همه همکاران رقم بخورد با تشکر از افتو نیوز🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    پاسخ
  • 26 فوریت 1403/1/23 1:19:48

    فوریت های پزشکی =شهید جلیل ۲

    پاسخ
  • 27 ناشناس 1403/1/23 1:18:11

    متن خبری درباره دکتر جاودان سیرت بوده حالا چقد نارضایتی از آقای نیکویی نژاد وجود داره که همه کامنت ها علیه ایشونه حالا واقعا آقای جاودان سیرت باید مستقیم و بدون واسطه با نیرو های فوریت های پزشکی ارتباط برقرار کند و میزان عملکرد نیکویی نژاد را بسنجد البته با اکثر نیرو ها ن فقط تعداد اندکی و به پایگاه ها سر بزند و ضعیت ن چندان خوب پایگاه ها را ببیند وهمچنین نواقص و کمبودات آمبولانس

    پاسخ
  • 28 رایان 1403/1/22 13:7:31

    با سلام و تبریک عید به نظر من باید به دکتر جاودان و نکویی دو سه سال وقت داد...مشکل اصلی نیروهای عملیات شیفتهای ۲۴ ساعته هستش که طبق طرح بهره وری باید هر پایگاه دست کم ۹ الی ۱۲ نیرو داشته باشد...وقتی پرسنل اضافه کار اجباری را به علت کمبود نیرو جبران میکنن مسئولین محترم هم باید جهت رفاه انها با شیفت ۴۸ الی ۷۲ پایگاها موافقت کنند.با ارزوی پیروزی و سربلندی تمامی پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان

    پاسخ
  • 29 امیر عرشیا 1403/1/22 1:27:34

    در یک جامعه بالغ هیچ کس غیر قابل نقد نیست...جناب دکتر جاودان سیرت همه نقدهایی که از اقای نیکویی شده تقریباصحت داره و قابل تامله..ایشون به جای بازجویی کردن از همه عالم و ادم کارایی و تلاششو بالا ببره اخلاقشو درست کنه نه اینکه ادم بسیج کنه بین پرسنل ببینه کیه داره کامنت میزاره...گیرم ثابت کردی که چه؟کسی دنبال تخریب نیست اینایی که کامنت گذاشتن حرف دلشونو زدن و دلسوز اداره و رشته مقدس فوریتهای پزشکی هستن.

    پاسخ
  • 30 مسلم 1403/1/21 21:20:1

    زنده باد فرمانده کرونا دکتر جاودان

    پاسخ
  • 31 عباس 1403/1/21 21:17:42

    از اقای مهندس نیکویی خواهشمندیم کاری که روئسای قبلی نتوانستند انجام بدهد نیروهای صرفا راننده را از چرخه عملیات بیرون بکشد و در جایی بهتر ازشان استفاده کنند. تا تکنسینهای بدبخت کمتر از لحاظ جسمی و روحی اسیب ببینند...واقعا شیفت دادن با این عزیزان خیلی سخت و استرس اور است.با تشکر

    پاسخ
  • 32 شوتاور 1403/1/21 17:26:36

    تقدیر و تشکر خود را از طرف تمام پرسنل عملیاتی از جناب مهندس نیکبخت جهت تلاش و زحمت شبانه روزی ایشان در امر خدمت به مردم با تعمیر امبولانسها را اعلام میدارم امیدوارم همه نیروهای اورژانس ایشان را سرلوحه خود در خدمت به مردم قراد دهند.با تشکر جمعی از پرسنل عملیات استان

    پاسخ
  • 33 اب نهر 1403/1/21 17:22:30

    دوستان بنده با اقای مهندس نیکویی صحبت کردم و درتمام مسائلی که در کامنتها بیان شده بود توجیح شدم و انشاله با حمایت همه همکاران روزهای خوبی را برای اورژانس ۱۱۵ رقم بزنیم.و انشااله مشکلات با مدیریت خوب یکی یکی حل شود.

    پاسخ
  • 34 کرم 1403/1/21 0:50:19

    عملکرد ضعیف مدیران علوم پزشکی بر کسی پوشیده نیست😞😞😞

    پاسخ
  • 35 شادی 1403/1/20 20:40:32

    یه سوال از افتو نیوز؟؟؟؟؟؟ این متن اصلا در مورد جاودان سیرت صدق نمیکند.....(در حالی که انتظار می‌رفت جاودان سیرت مانند روئسای قبلی تحت فشار وارد یک تعامل با نمایندگان شود و بخشی از امورات را به آنها واگذار کند اما او از خود ایستادگی نشان داد.)ایشون نیروهای سید ناصر حسینی و دکتر روشنفکر را به نحو احسن ازشون پذیرایی کرد.😉😉😉😉

    پاسخ
  • 36 خرم ناز 1403/1/20 20:25:31

    جناب جاودان سیرت این خبر مربوط به شماست ایا نمیبینید اقای نیکویی جو اورژانس را نابود کرده .همه نیروها مخالف ایشونه.‌.حق اورژانس استان این نیست که نیروهای قدیمی حذف بشن و نیروهای تازه استخدام شده جاشونو بگیره.... #دکتر بهرامی #موحد #دکتر تاجگردون

    پاسخ
  • 37 تنگ دیل 1403/1/20 17:1:39

    به به به مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهید جلیل استان(مرکز اورژانس پیش بیمارستانی۱۱۵ استان)چقد بچه های فوریتهای پزشکی بدبخت هستیم😔😔😔😔😔😔😔

    پاسخ
  • 38 گر باجولی 1403/1/20 15:22:40

    مثلا اقایانی ک پرستار و هوشبر وووو در اداره فوریتهای پزشکی مشغول بی احترامی و حکومت نظامی هستن برون اتاق عمل و بیمارستان حرفه تخصصی خودشونو دنبال کنند😁😁😁❤️😁

    پاسخ
  • 39 الله 1403/1/20 15:15:29

    #نارضایتی کامل ۱۱۵# #پرسنل(عملیات،ستاد) برکناری و اخراج نیروهای غیر متخصص رشته فوریتهای پزشکی.... #برکناری رفیق و رفیق بازی

    پاسخ
  • 40 من 1403/1/19 13:35:24

    عملکرد اورژانس قابل تحسین هست.

    پاسخ
    • 40 - 1 همکار پاسخ به : من 1403/1/23 1:27:10

      پایگاه ها و آمبولانس ها را پس برو ببین بعد نظر طرفدارانه بدین

    • 40 - 2 کل صادق پاسخ به : من 1403/1/23 0:50:9

      اینم برای جوک ۱۴۰۴ ذخیره میکنیم.تشکر

    • 40 - 3 شریعت پاسخ به : من 1403/1/20 15:52:44

      خودتم بی نظیری منتها در مالش ...وقتی تازه استخدام شده باشی و رفیقت رییس اورژانس باشه و یه صب بیدار شی تا ب جای شیفت عملیاتی پشت میز با یه ابلاغ تپل نشستی😁😁😁😁😁😁

    • 40 - 4 اشکذر پاسخ به : من 1403/1/20 15:9:6

      😅😅😅😅😅🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣ولا باالله طلا نیکویی پرستیژ و سواد مدیریت ۱۱۵ را ندارد.

  • 41 ناشناس 1403/1/19 13:34:44

    نیروهای تخصصی بیان به نفع اورژانسه از هر جا باشه فرق نداره جلیل باشه یا هر جای دیگه

    پاسخ
    • 41 - 1 سکوت پاسخ به : ناشناس 1403/1/23 0:49:8

      این نظر جنابعالیه،مگه میشه کسانی که چند ساله دارند اورژانس را میچرخانن،الان غیر تخصصی و غیر فنی بیانشون کنیم،ولی ۶ تا رفیق و دوست نکویی را تخصصی و فنی میدانین،چه میکنه این کارانه و اضافه کار با شرف آدم ها

    • 41 - 2 جنگ نرم پاسخ به : ناشناس 1403/1/20 19:3:43

      مشکل اورژانس ربطی به این کارا ندارد..در جهت رضایت و رفاه پرسنل قدم بردارید...اینکه بچه های فوریتهای پزشکی یکی یکی حذف بشن قابل درک نیست.رشته فوریتهای پزشکی رو حتی به عنوان طرح اجازه کار کار کردن در بیمارستانها رو نمیدن الان مسئولیین فوریتها همش پرستار و هوشبر ووو میباشد...‌

    • 41 - 3 سمندر پاسخ به : ناشناس 1403/1/20 15:10:55

      اینا اگه تخصصی بودن که همون بیمارستان نگهشون میداشت....اینا یه تیمن که پشت پرده با هم بستن ک مثلا همه جا را با هم اباد کنند😉😉😉😉😉😉

  • 42 ۱۱۱ 1403/1/19 13:33:39

    فعالسازی پایگاه اورژانس هوایی راه اندازی و فعالسازی بیش از ۲۰ آمبولانس و وارد کردن به مدار خدمت افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای مله سبز در محور پاتاوه و دهدشت افتتاح پایگاه ۶ شهری یاسوج افتتاح پانسیون های اداری گچساران ودهدشت راه اندازي پايش تصویری بیمارستان شهید جلیل در اورژانس ۱۱۵ راه اندازی شبکه فیبر نوری و ..... بعنوان کسی که اطلاع کامل دارم در پرداخت های پرسنلی اورژانس‌ ۱۱۵جز بهترین های کشور هست و از کلیه واحدهای تابعه دانشگاه جلوتر هست. هیچ پایگاهی در استان غیرفعال نشد و با اینکه ناوگان پیر و کهنه هس ولی همه پایگاه ها فعال هست.

    پاسخ
    • 42 - 1 دایار پاسخ به : ۱۱۱ 1403/1/23 1:49:1

      زمانیکه حقیقت آزاد نیست ، آزادی حقیقت ندارد .😞😞😞

    • 42 - 2 ۱۱۵ پاسخ به : ۱۱۱ 1403/1/23 1:29:10

      پس چرا آمبولانس ها همه مشکل دارن پایگاه ها با کمبودات مواجهه اند پایگاه زیلایی پایگاه ۶ شهری یاسوج پایگاه ۳ شهری گچساران چند روز آف بودند

    • 42 - 3 Emt پاسخ به : ۱۱۱ 1403/1/23 0:52:23

      دروغگو دشمن خداست.

    • 42 - 4 ایمور پاسخ به : ۱۱۱ 1403/1/20 16:57:56

      دکتر جاودان سیرت زحمتا رو نیروهای طرحی وووو کشیدن شما شدین فرمانده کرونا

    • 42 - 5 لیلی پاسخ به : ۱۱۱ 1403/1/20 15:12:40

      با تشکر از افتو نیوز....در زمان اقایان پورانفرد و وحدت نژاد و جلیل شیوه پرداختی ها همینجور بود و خواهشا از نردبان کسی بالا نرید...یهو میبینی نرده هاش میشکنه....🌹

  • 43 اقدام درست 1403/1/18 17:43:20

    یکی از بهترین و شجاع ترین و سالم ترین مدیران استان رئیس اورژانس استان هست واقعا یه آدم ناجور را گذاشته بودن مسئول خدمات تا فاجعه به بار آوورد و برکناری ایشون کار خیلی بجایی بود

    پاسخ
    • 43 - 1 لطیف پاسخ به : اقدام درست 1403/1/20 20:12:19

      #بینا در قلب ماست #نه به ابلاغهای رفاقتی

    • 43 - 2 فراشبند زیبا پاسخ به : اقدام درست 1403/1/20 15:17:37

      #سردار سازندگی #مجتهد بینا نجات دهنده روئسای قبلی و فعلی ۱۱۵

    • 43 - 3 اورژانس آواره پاسخ به : اقدام درست 1403/1/19 14:30:14

      جوک ۱۴۰۳ را خوندیم،سالمی رو تو چی میبینی برادر،تو راندو راندبازی،تو رفاقت و دوستی که ۶ نفر برداشته از شهید جلیل دنبال خودش آورده،تو بیسوادی و بی مدرکیشون،تو نداشتن رزومه و بی اخلاقی و بی شخصیتی،تو توهین و خفقانی که ایجاد کردند،تو اخراجیشون از شهید جلیل،تو زیرآبی زدن امثال وحدت نژادها،تو کنار گذاشتن پرسنل ۱۱۵ ،بخاطر ۲ ساعت اضافه کاری شرافت و مردانگی خودتون را نفروشین،این استان پر از هیئت علمی و مدیر کاربلد و متخصص و پزشک هست،ایشان در حدی نیستند که اختیار دار و سکان دار سیستم بزرگ اورژانس باشند.ایشان در حد مسئول پایگاهی هم نیستند،چه برسد ب سرپرست اورژانس استان

    • 43 - 4 ارین پاسخ به : اقدام درست 1403/1/19 10:11:43

      ها من اخبارم گوهتش🤣🤣🤣🤣

    • 43 - 5 جنگل بدون درخت پاسخ به : اقدام درست 1403/1/19 8:53:52

      برادر اون آدم ... را پدر ما که نیاورد بگذاره اونجا،خود جناب نماینده تون با رئیس دانشگاه و مدیر اورژانستون آوردن،الان که نماینده تون قبول نشد برش داشتین که خود شیرینی کنین،اگه نماینده تون قبول میشد جرات میکردین تکونش بدین،امیدوارم ۱۷۵ ساعت اضافه کاری بهتون بده تا بیشتر حمایتش کنین.

    • 43 - 6 فرهاد پاسخ به : اقدام درست 1403/1/19 7:31:21

      بهترین خدمات استان در طول تاریخ اقای بینا بودند که کارهای ایشان در دو سه سال اخیر بر کسی پوشیده نیست...اقای نیکویی با این کاراشون داره دشمنی خود را با بچه های فوریتهای پزشکی علنی میکنه.

  • 44 پرستار 1403/1/18 17:21:10

    خدا روشکر که نیکویی نژاد از بیمارستان جلیل رفت و راحت شدیم از دستش ولی بد به حال فوریت ها که شنیدم شعبه دوم بیمارستان جلیل رو اونجا داره راه اندازی میکنه و جو امنیتی و خفقان به وجود آورده که کسی جرات نداره حتی حرفی بزنه 😂😂😂 شنیدم اورژانس رو با پادگان نظامی اشتباه گرفته.

    پاسخ
    • 44 - 1 میلاد پاسخ به : پرستار 1403/1/20 20:14:48

      تنها اشتباه وحدت نژاد پر و بال دادن به افرادی مثل نیکویی بود...ایشان حداقل ۵ سال باید شیفت میداد. #خاک عالم بر سرمان

    • 44 - 2 نیکان پاسخ به : پرستار 1403/1/19 7:32:45

      بله همینجوریه که شما میگید..اورژانس نابود شده...هیچ کس انگیزه کار کردن نداره😞😞😞

  • 45 نورلا 1403/1/18 16:45:52

    یه پستی و قنبری بییت تا همه چی خوب وابو اگه وش پست ببین ده کسی نیگو مدیر نخوبه

    پاسخ
    • 45 - 1 ناشناس پاسخ به : نورلا 1403/1/19 8:0:6

      شما با این شیوه پیام دادنتون قشنگ هویت خودتو لو دادی سابقه اقای قنبری اندازه سن شماست...اقای نیکویی نیروی دکتر روشنفکر بوده الانم با لغو ابلاغ بینا شخصیت خودشو مشخص کرد این را هم بدان که هر سه نماینده از جریان سیاسی نیکویی خبر دارند.با این حرفا و بی احترامی ها هم بزرگ نمیشی

  • 46 🥸 1403/1/18 16:43:39

    فقط یه نفر میتونست اورژانس رو جمع کنه اونم همین مدیر فعلی هست. بعضی گفتند قبرستون آمبولانس درست شده خب خدا خونتو قبرستون کنه برو ببین این مال ۲۰ تا ۳۰ سال پیشه و از،قبل بوده این مدت چنتا آمبولانس بوده بعد چند سال تعمیر شده شبانه روز خود رئیس مرکز میره نقلیه مردم نونن تو چه خائنی هستی که کامنت تخریبی اینی.

    پاسخ
    • 46 - 1 یا مهدی پاسخ به : 🥸 1403/1/20 15:31:51

      ب نظر من اورژانس نه تنها جمع نشد بلکه ریخته شده با ۱۵۰۰ تا جارو برقی هم جمع نمیشه...وقتی قبل از انتخابات برای۵ نفر از نیروهای دکتر روشنفکر ابلاغ میزنید ده روز بعدش(بعد انتخابات) دوتا از بهترین نیروهای اورژانسو لغو ابلاغ میکنید و پخش میکنید دو تا ابلاغ واسه نیروهای دکتر بهرامی زدین به نظرت سلطان سناتور موحد و افتخار استان دکتر تاجگردون اجازه جمع کردن به شما میدن....بماند که دکتر بهرامی این زرنگ بازی ها را میبیند برادر.‌..شما بجای وقت گذاشتن رو این همه ابلاغ و لغو ابلاغ به رسالت خودتون که کمک به حوزه درمان پیش بیمارستانی هستش هم فکر کنید.

    • 46 - 2 ......... پاسخ به : 🥸 1403/1/19 16:38:43

      پدر بیامرز چرا حرف حق نمیسازت.در طول تاریخ اورژانس اولین بار بود که این همه آمبولانس از چرخه خدمات رسانی کنار رفت اونم بعلت کوچکترین عیب، ولی با توجه به عدم مدیریت، نقلیه شده بود به قبرستان آمبولانس..دیگه نمیشه باز هم تکرار کرد که چند پایگاه تا هفته های قبلی تعطیل شده بود...بله قطعا طبیعی هست بعداز تعطیلی طولانی پایگاهها دوباره راه اندازی شدند ...در قانون اورژانس خرابی آمبولانس که منجر به تعطیلی بشه نداریم ..مدیر باید قوی باشد باید توان مند باشد که در واقع ایشون ندارن برای یک روزمه کاری بود که هم بدست آورد لطفا دیگه خودت کنار بکش...

    • 46 - 3 وحیدی پاسخ به : 🥸 1403/1/19 13:3:8

      اقای محترم حرف بی رضای خدا نزن در زمان اقای وحدت نژاد ده کد پشتیبان بود..‌هر امبولانس خراب میشه نهایتا دو روزه تعمیر و به چرخه بر میگشت....اقای نیکویی در مدیریت اورژانس ناتوان نشون داده.

    • 46 - 4 عشق فقط مادر پاسخ به : 🥸 1403/1/19 8:59:31

      معلومه که جمش کردن،نماینده تون ادارات را خاله خورزویی کرده بودند،ایشان هم اورژانس را رفیق و رفیق بازی،۶ ماه اومدن ۶ تا از رفیق و دوستاشو آورده اورژانس، مگه اورژانسی ها خودشون چشونه با ۶۰۰ پرسنل،مگه خودشون درس نخوندن،مگه خودشون مدرک نگرفتن،خواهشا امثال شماها که با چسپوندن خود به انقلاب و نظام دارین این نظام را نابود میکنین،سکوت کنین و جیره خواری را تعطیل

    • 46 - 5 چشمه بلقیس پاسخ به : 🥸 1403/1/19 8:31:0

      وقتی بعد از دو سال سابقه روابط عمومی میشی🤣🤣🤣🤣🤣🤣از ساعت کامنتات مشخصه تازه خبرو شنیدی و دوست داری خودتو به نیکویی ثابت کنی....دستت خسته میشه استراحت کن...تا الانم ۱۷۵ ساعت پره واست🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • 46 - 6 طلا پاسخ به : 🥸 1403/1/19 8:6:0

      ماشاله به شما که به تنهایی جواب همه انتقادات رو میدین...برادر .... شما هستین که فوریتهای پزشکی را برای همه پرسنل جهنم کردین......... شمایید که دارید با دو سال سابقه کار به نیروهای زجر و زحمت کشیده ۱۱۵ حکومت میکنید و بی احترامی میکنید...اورژانس نیازی به رشته هوشبری و پرستاری ندارد.

  • 47 ۱۱۱ 1403/1/18 16:12:36

    نورالله با کامنت نهادن مقام و جایگاه نمیدن بهت.😂😂

    پاسخ
    • 47 - 1 استنتاج پاسخ به : ۱۱۱ 1403/1/19 8:36:26

      شما در حدی نیستین که به اقای قنبری دست راست دکتر بهرامی در دانشگاه توهین کنید...قنبری هیچ موقع زیر پای کسی رو خالی نکرده مثل اقایانی ک وحدت نژاد را با نامردی زمین زدند.

  • 48 اورژانس 1403/1/18 16:10:30

    بدبختی این استان به همین آدم های هس که بجای کارکردن برای مردم دنبال تخریب مدیران پر تلاش هستند. با رفتن امثال نیکویی فقط مردم ضرر می کنند و خودش سود میبره.... ما شاهدیم چقدر شبانه روز داره تلاش میشه تا چرخ خدمت به مردم بچرخه

    پاسخ
    • 48 - 1 یاشار پاسخ به : اورژانس 1403/1/19 13:6:31

      ما که چیزی از ایشون ندیدیم فقط دنبال انتصابه...کل وقتشون لغو ابلاغ و زدن ابلاغه....کدوم رییس تو سه ماه این همه ابلاغ و لغو ابلاغ میکنه...همش لج و لجبازی به خدا زشته

  • 49 ۱۱۵ 1403/1/18 15:43:2

    اقای،قنبری دنبال چی هستی کامنت میذاری خدا خودش میدونه همونجایی که هستی هم زیادته

    پاسخ
    • 49 - 1 علی رحم پاسخ به : ۱۱۵ 1403/1/20 20:21:29

      خودت دنبال چی هستی جیره خوار؟با تخریب و توهین به کسی شخصیت درست نمیکنی...امثال شما شناسایی شدن و با اجازت بچییل تیه وت نیارن....مردانه زندگی کن

    • 49 - 2 انیل پاسخ به : ۱۱۵ 1403/1/20 19:13:49

      خدا خودش شاهده با این پیامهای مالشی نه اینکه بزرگ نمیشه و بالا نمیری بلکه از اینیکه هستی منفورتر میشی....شما توهین هم نکنی اخرش یه جایی برات در نظر گرفته میشه...اقای قنبری انسانی پاک مودب و با اصالت هست و مث بعضی ها عادت تخریب را ندارد...قطعا به مدیریت فعلی انتقاد وارد میباشد و نیروهای ۱۱۵ دلسوز سیستم خود میباشند.با تشکر از افتو نیوز🌹🌹🌹

    • 49 - 3 راجرز پاسخ به : ۱۱۵ 1403/1/20 15:2:16

      با تبریک به شما دوست عزیز که پله های مالیدن رو با بی شرمی واضح طی میکنید...خیال میکنی کسی نمیفهمه کی هستی برادر همه میشناسنت .و ذکر خیرت همه هست.😅😅😅😅

  • 50 همکار 1403/1/18 15:13:52

    فعالسازی پایگاه اورژانس هوایی راه اندازی و فعالسازی بیش از ۲۰ آمبولانس و وارد کردن به مدار خدمت افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای مله سبز در محور پاتاوه و دهدشت افتتاح پایگاه ۶ شهری یاسوج افتتاح پانسیون های اداری گچساران ودهدشت راه اندازي پايش تصویری بیمارستان شهید جلیل در اورژانس ۱۱۵ راه اندازی شبکه فیبر نوری و ..... بعنوان کسی که اطلاع کامل دارم در پرداخت های پرسنلی اورژانس‌ ۱۱۵جز بهترین های کشور هست و از کلیه واحدهای تابعه دانشگاه جلوتر هست. هیچ پایگاهی در استان غیرفعال نشد و با اینکه ناوگان پیر و کهنه هس ولی همه پایگاه ها فعال هست. ما اورژانس عالی داریم. همکاری که بخاطر ضعف عملکردی و برخی بخاطر فساد اداری برکنار شده نباید بگرده در این سایت ها دروغ پراکنی بذاره

    پاسخ
    • 50 - 1 کربلایی محمد پاسخ به : همکار 1403/1/19 9:4:42

      واقعا خجالت آوره که شماها دارین برای ی دوزار کارانه و اضافه کاری ، همکاری که ۲۰ سال برای اورژانس ۱۱۵ زحمت کشیده را دزد خطاب میکنین،دزد شماها هستین که بدون مدرک و سواد و رزومه دارین از نام نظام و انقلاب سو استفاده میکنین و جلو میبرین اهداف خودتون را.

    • 50 - 2 ۶۶۶۶ پاسخ به : همکار 1403/1/19 8:26:48

      نه تو نه رئیست(نیکویی)از نردبون کسی بالا نرید. اورژانس هوایی زمان آقای وحدت نژاد همه قول و قراراش گذاشته بود و مرحله بستن قرارداد بود که ایشون رفتن فعال سازی کدوم آمبولانس صورت گرفت(بیش از ۲۰ آمبولانس از مدار خدمت رسانی خارج شد که باید مجبور باشه مسئول نقلیه آش تا دیروقت کار کنه که نیکویی رسوا نشه) پایگاه مله سبز صفر تا صد زمان وحدت نژاد کار شد فقط افتتاح اون رو‌که دانشگاه گذاشته بود دهه فجر خورد به دوره نیکویی ‌پانسیون دهدشت زمان وحدت نژاد تکمیل شد دیسپج دهدشت زمان وحدت نژاد تکمیل شد پانسیون گچساران توسط خود آقای بینا ساخته و تکمیل شد که الان به بدی ازش باد میکنید. پایش تصویری بیمارستان شهید جلیل صفر تا صد در دوره آقای وحدت نژاد اجرایی شد فقط جایگزاری دوربین ها مونده بود که افتاد در دوره نیکویی پایگاه شش رو زمانی بگو افتتاح که پایگاه مستقل باشه نه یه آمبولانس بزارن کنار پایگاه دو بعد ۴ نفر رو بزارن توی یه پایگاه که جای خوابشون هم راحت نباشه پرداختی از زمان آقای پوران فر تا الان همیشه اورژانس جلو بوده تعطیلی پایگاه نداشتیم؟؟؟😄 حداقل اینو نمینوشتی😄 بیشترین تعطیلی پایگاهها رو در کشور نیکویی داشته فقط ۳۱ روز پایگاه زیلایی تعطیل شده بود نصف پایگاههای گچساران به صورت دوره ای در زمان نیکویی تعطیل شد

    • 50 - 3 دادا پاسخ به : همکار 1403/1/19 8:9:45

      این کارایی رو که نام بردین همه زیرساختاش در زمان وحدت نژاد انجام شده بود .بالگرد استان را همه میدانیم اقای حیدرزاده زحمتکش و سختکوش کاراشو انجام داد.این همه دروغ زشته مستند هست که پایگاها چند روز تعطیل بوده و هست...بترسید از خدا

  • 51 فتیله 1403/1/16 7:6:47

    اسطورمو چ وابی؟😅😅😅

    پاسخ
  • 52 ارین 1403/1/15 15:2:57

    با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات...جناب دکتر جاودان سیرت چارت فوریت های پزشکی شده نیروهای بیمارستان شهید جلیل اقای نیکویی اورژانس را شعبه دوم بیمارستان شهید جلیل کرده...مگر اینان همان تیمی نبودن که بیمارستان شهید جلیل را با اون همه افتضاح بازی و بدهکاری مالی تحویل دادن چرا اورژانس را دارید نابود میکنید.

    پاسخ
    • 52 - 1 شادگان پاسخ به : ارین 1403/1/20 20:33:43

      بله همینا بیمارستان را بدبخت کردن الانم نوبت اورژانسه بعدشم نوبت بیمارستانه شهید بهشتی ...نمیدونم پشت این مدیریتهای ضعیف کیست....واقعا متاسفم برای مسئولین بی لیاقت😔😔😔

    • 52 - 2 شاهان پاسخ به : ارین 1403/1/19 8:31:59

      اخراجی ها هستن😁😁

    • 52 - 3 جلیل پاسخ به : ارین 1403/1/18 17:1:53

      چه اشکال داره مهم عملکردشونه

    • 52 - 4 جلیلی پاسخ به : ارین 1403/1/18 16:48:14

      بعد همین تیم جلیل نابود شد. اورژانس با همینا آباد میشه

  • 53 علی 1403/1/15 14:12:58

    عرض ادب و احترام و تبریک سال نو..یک مدیر موفق باید نیروهاشو راضی نگه داره و بهشون بی احترامی نکنه...در حالی که تقریبا همه پرسنل فوریتها از مورد رنج میبرن

    پاسخ
    • 53 - 1 وهاب پاسخ به : علی 1403/1/19 13:9:45

      ایطوری ک جنابعالی میفرمایین اورژانس باغ وحش بوده یهویی نیکویی ظهور میکنه همه رام میشن....نمیدونم که هستین ولی قبل از حرف زدن فکر کن

    • 53 - 2 عملیات پاسخ به : علی 1403/1/18 16:51:16

      اتفاقا قبل از،آقای نکوهی هیچ احترامی نبود ولی الان کسی جرات بی احترامی به دیگری نداره کلا بعضی عادت و مدیر سیست کرده اند که هر کاری دلشو ایخو بکنن مدیر اگه اقتدار نداشته بو خیلیل سوءاستفاده ایکنن قبلا نیرو می اومد ساعت ۷ انگشت میزد میرفت الان حسای و کتاب هست و بهتون اجازه نمیدن بخورید و بخوابید و سر کار نرید

  • 54 علی 1403/1/15 12:1:46

    عرض ادب و احترام و تبریک سال نو..یک مدیر موفق باید نیروهاشو راضی نگه داره و بهشون بی احترامی نکنه...در حالی که تقریبا همه پرسنل فوریتها از مورد رنج میبرن

    پاسخ
  • 55 ستاد 1403/1/15 11:18:55

    وای از بدبختی و حسادت فلانی که ایقد ذلت بار دنیا و آخرت خودشو نابود کرده و یکی از سالم ترین و پرکار ترین مدیران را تخریب کرده

    پاسخ
  • 56 جمالی 1403/1/15 1:5:26

    با سلام خدمت همکاران البته دکتر جاودان سیرت باید بداند که وقتی یه ادم کاربلد و زحمتکش رو برمیدارن نتیجه اش بهتر از این نمیشود...این برادر چهار ماه زیر پای وحدت نژاد را خالی تا بتواند ریاست اورژانس را بر عهده بگیرد همان وحدتنژادی که به ایشون فضا داد و با چهار ماه سابقه کار ابلاغ امور پایگاها زد...الانم که ادعای انجام کار ریاست دکتر جاودان سیرت را میکند...

    پاسخ
    • 56 - 1 شرف پاسخ به : جمالی 1403/1/19 8:14:14

      ب خواست خدا اورژانس به اهلش سپرده میشود..جیره خوار😁😁

    • 56 - 2 همکار پاسخ به : جمالی 1403/1/18 16:53:8

      اورژانس شده بود دعوا و جنجال اقای نکویی همه حواشی رو جمع کرد باید شما چن نفر رو هم جمع کنه که اورژانس خوب بشه

  • 57 چنارستان 1403/1/15 0:43:37

    دکتر جاودان سیرت عزیز اگر تا اخر ماه خواسته اکثریت پرسنل فوریتهای پزشکی (برکناری و برخورد با اقای نیکویی)انجام گرفت ممنونیم اگر حرکت مثبتی انجام نشد از طریق منتخبین استان و استانداری پیگیری خواهیم کرد.🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑💇‍♀️

    پاسخ
  • 58 غرومتراق عشق 1403/1/15 0:40:55

    از افتو نیوز خواهش میکنم خودش در مورد ۱۱۵ دست به کار شود..جناب نیکویی از ساز و کار اورژانس بی خبرند و مدام با پرسنل لج و لجبازی میکنند که به صورت غیر مستقیم در اداره کردن اورژانس و روحیه پرسنل اثرات مخرب گذاشته.با تشکر از شما

    پاسخ
  • 59 سپیدار زیبا 1403/1/15 0:26:38

    مثل پرسپولیسیا ک هر کی هر چی میکه میگن شش تایی ها یا مثل استقلال که میگن ما دو بار قهرمان اسیا شدیم دکتر جاودانم میگه من قهرمان کرونام😁😁😁

    پاسخ
  • 60 رحمت 1403/1/15 0:22:52

    عملکرد دکتر جاودان سیرت قابل دفاع نیست و باید برکنار شود..سنوات پرسنل قراردادی که به بعضی ها پرداخت شده به بعضی ها نمیشه لطفا شفاف سازی کنید

    پاسخ
  • 61 دنی 1403/1/15 0:19:55

    جناب جاودان سیرت البته اگر واقعا نمیتونین اورژانس ۱۱۵ رو نجات بدین استعفا بدین...اقای نیکویی راهی که در پیش گرفته این اشتباست ...این نمیشود که اگر کسی از پرسنلتان مطالبه گری کند یا دنبال حق خود باشد حذفش کنید یا او را بترسانید...اون اداره مقدس و قابل احترامی ک شما ازش سو استفاده میکنید وظیفه اش حفظ امنیت این جامعه هست...خواهشا راه روشتون رو در ادامه مسیر تغییر بدین.

    پاسخ
    • 61 - 1 شاهرخ پاسخ به : دنی 1403/1/20 20:37:11

      واقعا سو استفاده از یک ارگان خاص برای تحقق هدف خود کاری به دور از جوانمردی میباشد...

  • 62 نژندی 1403/1/15 0:14:47

    ما مردم زیلایی از اورژانس ۱۱۵ که قریب به یک ماه ونیم تعطیل بود اعتراض داریم...چون هر موقع ز میزنیم یا امبولانس نمیفرستن یا میگن بچه های اورژانس زیلایی میگن جادشون خرابه امبولانس نمیاد یا دیر می ایند لطفا پیگیری کنید.

    پاسخ
  • 63 علیمردان خان 1403/1/15 0:12:6

    تقدیر و تشکر از افتو نیوز....داشتم کامنتا را میخواندم واقعا جای تاسف دارد این هم نارضایتی در یک ارگان زحمتکش و پای کار..قشنگ مشخصه که کارمندان زحمتکش اورژانس چه زجر و ناراحتی را تحمل میکند...به عنوان عضوی از خانواده بهداشت درمان تقاضامندم مدیران کم تجربه و نالایق را برکنار کنند.دکتر جاودان سیرت نباید مدیریت خوب خود را در زمان کرونا با ابلاغ های غیر حرفه ای زیر سوال ببرند.

    پاسخ
    • 63 - 1 ۱۱۵ پاسخ به : علیمردان خان 1403/1/18 15:22:37

      اگه ما پرسنل هستیم این تخریب ها الکی و کار یه دو سه نفر هست

  • 64 سی سخت 1403/1/14 19:46:28

    بنام خداوند بخشنده و مهربان ما پرسنل فوریتهای پزشکی شهرستان دنا از مدیدریت اقای نیکویی ناراضی هستیم .چرا جان مردم برایتان بی ارزش شده چرا عرض ده روز ۶ تا امبولانس تصادف کرده و شما هیچ گونه اقدامی انجام ندادین...اگر نمیتوانید بودجه بیارید بروید کنار...چرا ما باید عرض یک ماه چهار کد عوض کنیم..ب خدا باید به حال این دانشگاه گریست.

    پاسخ
  • 65 اکبر قاسمی 1403/1/14 19:41:45

    سلام خدمت کادر زحمتکش فوریتهای پزشکی استان....از همه نماینده های محترم تقاضامندهستیم هم دکتر جاودان سیرت هم اقای نیکویی رو که کلاس و عزت اورژانس ۱۱۵ استان را پایین اورده اند را برکنار کنید در غیر اینصورت پرسنل غیور عملیات هیچ انگیزه ای جهت خدمت ندارند...اگر قرار است یک کارشناس هوشبری مدیریت اداره ۱۱۵ را عهده باشد لا اقل از کارشناسان خبره رشته خود فوریتهای پزشکی انتخاب کنند....ستاد فوریتهای پزشکی همش یا پرستارن یا هوشبر در حالی که کارشناسان ما مظلوم واقع شدند...‌#برکناری جاودان #اخراج نیکویی

    پاسخ
  • 66 شهروند 1403/1/14 16:47:38

    سلام و درود ..قبلا ز میزدیم ۱۱۵ خیلی سریعتر اعزام میشد و به کمک بیمارا میومد ...یه سوال دارم از همه مسئولین چرا امبولانسهای علوم پزشکی فصل سرما بخاریشون خرابه فصل گرما کولرشون خرابه...اگه میشه این مسئله رو پیگیری کنید...خود من پدر و مادرم دیابتی هستن ترجیح میدم با ماشین شخصی ببرمشون ولی با اورژانس تماس نگیرم.

    پاسخ
  • 67 ۵ع 1403/1/14 15:4:35

    همکار گرامی که کامنت پشت سر هم گذاشتی خجالت داره

    پاسخ
    • 67 - 1 بیت کوین پاسخ به : ۵ع 1403/1/19 8:17:18

      همکار گرامی اوضات..‌مثلا میخای بگی بقیه پرسنل نکویی رو دوست دارن😁😁😁😁😁کل پرسنل استان ناراحتن متاسفانه😔😔😔😔

  • 68 دانشگاه 1403/1/14 15:3:4

    بهترین انتصاب اقای جاودان سیرت همین اورژانس بوده بالگرد راه اندازی ۲ پایگاه زمینی

    پاسخ
    • 68 - 1 شنانی پاسخ به : دانشگاه 1403/1/20 21:38:3

      😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁جاودان خورشو برد زیر سوال

  • 69 🚑 1403/1/14 14:53:17

    خبر ۱۹ م منتشر شده ولی از ۸ فرودین کامنت های یکدست مخالف با یه فرد خاص شروع شده معلومه کار یکی هس که غرض ورزانه نوشته اتفاقا چند ماهی هست اورژانس رنگ آرامش به خودش دیده و دزدی ها کم شده و غارت اورژانس تموم شده. در این ۶ ماه ۳ پایگاه اورژانس راه اندازی شده الان با این ناوگان فرسوده ولی کلیه پایگاه های اورژانس استان فعاله.

    پاسخ
    • 69 - 1 ناشناس پاسخ به : 🚑 1403/1/19 7:42:56

      برادر چرا از جانب اکثریت صحبت میکنید.از روزی که نیکویی اومده اورژانس نابود شده از کدوم ارامش صحبت میکنید...نیکویی به غیر دو سه نفر که از بیمارستان شهید جلیل اورده هیچ نیروی موافقی ندارد..‌بیخودی تهمت نزن...

  • 70 احسان 1403/1/14 11:48:5

    فرمانده کرونا دکتر دوست داشتنی♥️بچه های ۱۱۵ رو دریاب

    پاسخ
  • 71 علیرضا 1403/1/14 5:35:39

    سلام خدمت افتو نیوز..جناب دکتر جاودان سیرت اگر واقعا حقیقت داره که بحث تاییدیه نهایی شما را اقای نیکویی رایزنی کردند و شما هم در عوض از ایشون حمایت میکنید بدانید که خود شما هم دوامی ندارید....چون ایشان کسی بودند که نیروهای مخالف خودشون رو سرکوب میکنند و به جاش از نیروهای روشنفکر و بقیه رو هم از رفقای خودش استفاده کرده و شک نکنید هیچ کدام از نیروهای عملیات اورژانس از وضع موجود راضی نیستن

    پاسخ
  • 72 ناشناس 1403/1/13 14:2:11

    عملکرد نیکویی در بیمارستان شهید جلیل = گذاشتن پل آهنی ورودی بیمارستان😐 جالب اینجاست خبرش رو هم توی سایت زد🤦‍♂️ محیطی که با جان مردم در ارتباط است جای رزومه ساختن نیست!!!!! #برکناری جاودان سیرت و امثال جیره خور ایشان که خودشون رو به خواب زدن

    پاسخ
  • 73 ناشناس 1403/1/13 13:58:49

    ببینید بیمارستان شهید جلیل توی دوره نیکویی چه شرایطی داشت که الان ما با وضعیت حالش شکرگذاریم🙏

    پاسخ
  • 74 🍃🍃 1403/1/13 13:57:2

    سوء مدیریت اقای نیکویی اینجاست که بیشترین تعطیلی پایگاهها رو داشته هیچ جای کشور به اندازه استان ما پایگاهها تعطیل نشدن ۳۱ رو پایگاه زیلایی با حدود ۴۰ روستا فاقد آمبولانس بود🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ اونوقت آقای جاودان سیرت کجا بود؟؟؟؟ آقای جاودان سیرت اگه معاون قبلیش رو نخواست بخاطر این بود که امام جمعه پشتش بود و ازش حمایت کرد الان به نظر من جیره خور آقای نیکویی شده که اهمیت نمیده به وضعیت اورژانس ۱۱۵ بازرسی کجاها رو دقیقا بازرسی میکنه؟؟؟ ایا رفتین نقلیه اورژانس تا قبرستان آمبولانس ها رو ببینید؟؟؟ وای بر شماها که جان مردم به اندازه پر شدن رزومه افراد نالایق براتون اهمیت نداره🤦‍♂️

    پاسخ
  • 75 ناشناس 1403/1/13 13:49:47

    واقعا بیمارستان شهید جلیل رو خدا آزاد کرد انشالا یکی وجدان داشته باشه و اورژانس ۱۱۵ که خط مقدم درمان هست و با ثانیه ها سر و کار داره رو از دست آقای نیکویی نجات بده

    پاسخ
  • 76 A:p 1403/1/12 19:51:17

    هر روز خدا رو شکر میکنم ک اقای نیکویی از بیمارستان شهید جلیل اخراج شدن🌹🌹🌹🌹

    پاسخ
  • 77 ناشناس 1403/1/11 21:49:18

    جناب دکتر جاودان سیرت از شما بعید است با بعضی از مدیرهای قبلی بدون تعارف بهترین و شایسته ترین برخورد را کردین ولی در مقابل اقای نیکویی دارید مدارا میکنید.

    پاسخ
  • 78 دنای استوار 1403/1/11 17:42:7

    #برکناری نیکویی

    پاسخ
  • 79 حسین ۱۱۵ 1403/1/10 4:51:23

    عرض ادب و احترام خدمت دکتر جاودان سیرت و همه همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان از همه مسئولین دانشگاه خواهش میکنم که نگذارند بی تجربگی و ناپختگی مرکز مدیریت و حوادث فوریتهای پزشکی استان را نابود کند.اقای نیکویی از مدیریت فقط بی احترامی به پرسنل و مغروری کاذب را یاد گرفته اند همانند مدتی که در بیمارستان شهید جلیل بودند و روزی که اخراج شد پرسنل بیمارستان شیرینی پخش کردند.اقای نیکویی شما چند ماهی که در عملیات بودند وظیفه خودتان را بلد نبودن و گاهی بیمار را بدون لاین تحویل میدادن...مگر شایسته سالاری مرده که شما با ابروی یک ارگان مقدس و خدمات رسان بازی میکنید.

    پاسخ
  • 80 رصا 1403/1/9 23:9:24

    علی رغم احترامی که برای آقای دکتر جاودان سیرت قائلم، میخوام بدونم چطور در زمان مدیریت ایشا تا حالا چندین مرتبه چند پایگاه اورژانس 115 تعطیل میشن و پرسنل شون حقوق مفتی میگیرن؟؟ چطور بازرسی دانشگاه شما ککش نمیگزه؟؟ چه رفاقت بازی بین بازرسی و اورژانس 115 و معاونت درمان آقای شهامت وجود داره؟

    پاسخ
  • 81 رحیم 1403/1/9 23:0:51

    با سلام جناب آقای دکتر جاودان سیرت ما همچنان منتظر پاکسازی سیستم اورژانس 115 هستیم چرا افراد نالایقی را در این سیستم بکار گذاشته اید که شان و منزلت این جایگاه رو پایین آوردن؟ چرا حداقل یک مرتبه نمی‌آین از نزدیک وضعیت اسفبار پایگاه های اورژانس 115 که با انواع اقسام مشکلات و معضلات کمبود ات روبرو هستند را بررسی کنید؟ تا کی این پرسنل باید تحمل کنند؟؟

    پاسخ
  • 82 دلواپس شهر و وطن 1403/1/9 16:58:1

    سلام و احترام خدمت شما که این خبر مهم و حیاتی را زدین.ما ممنون شما هستیم که حوزه سلامت و درمان براتون مهم و باارزش هست. یکی از مهمترین و حیاتی ترین بخش های دانشگاه علوم پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ میباشد،که متاسفانه در طی این چند ماه سرپرستی جناب نکویی آسیب های جبران ناپذیری داشته که با توجه به اینکه ایشان کارشناس بیهوشی هستند و هیچ گونه آشنایی با اورژانس ۱۱۵ ندارند و سابقه کار عملیاتی و ستادی و سابقه خدمتی ندارند ایشان اورژانس ۱۱۵ را وارد بحران کردند و متاسفانه بعلت بدرفتاری با پرسنل انگیزه را از پرسنل گرفته اند و ایشان در طی ۸ ماه در شهید جلیل بودند بعلت ناآشنایی و نداشتن اطلاعات بیمارستانی از شهید جلیل اخراج شدند و متاسفانه الان اورژانس را بعلت نداشتن مدرک،نداشتن سابقه،نداشتن سابقه و رزومه قوی،نداشتن مدیریت و دلایلی دیگر که ...ایشان باید هر چه سریعتر برداشته شوند و در همان اتاق عمل رشته تحصیلی خودشان مشغول خدمت شوند،دکتر جاودان سیرت ما منتظر بازدیدهای میدانی شما از اورژانس ۱۱۵ هستیم تا مشکلات رفاهی،مشکلات آمبولانس ها،حرف دل های ماها را گوش بدین،دکتر جان دوست داریم ی سر به نقلیه دانشگاه علوم پزشکی بزنین که ایشان قبرستان آمبولانس ها را بوجود آوردند،امیدواریم تا چند روز آینده یک فرد باسواد،رزومه دار،مدیر،با روحیات انتقاد پذیری بعنوان رئیس اورژانس انتخاب کنید،سپاس فراوان از افتونیوز زحمت کش و دکتر جاودان سیرت عزیز

    پاسخ
  • 83 EMT 1403/1/8 23:31:5

    عرض خداقوت و عاقبت به خیری جهت جناب آقای دکتر جاودان سیرت؛ دکتر باید جهت حال و روزگار فوریت های پزشکی دانشگاه تدبیری بیندیشد. جناب آقای نیکویی نژاد،مدیری خودرای، بدون تجربه، فاقد آگاهی در خصوص دپارتمان اوررژانس، مغرور و مهجور میباشد.)

    پاسخ
  • 84 تکنسین فوریتهای پزشکی 1403/1/8 22:37:48

    در مدیریت دانشگاه توسط دکتر جاودان شکی نیست ..وای از انتخابش در اورژانس۱۱۵واقعا دل پرسنل را به درد آورده است.با آمدن نیکویی در اورژانس فقط حکم لغو میکرد دوستان و رفقیفان خود و از طرفداران نماینده کنونی روشنفکر را جایگزین میکرد ..چرا با این هیجان به کجا میری..چقدر با اطمینان می‌گفت روشنفکر قبول هست و چه با اطمینان حکم لغو میکردی و ابلاغ جدید میزد..جناب دکتر جاودان سیرت به داد اورژانس برس تا اوضاع وخیم تر نشده

    پاسخ
  • 85 تکنسین اورژانس 1403/1/8 21:25:3

    باسلام . دکتر جاودان سیرت مرد روزهای سخت.این حرف ما نیست این عملکرد دوسال مبارزه با کروناست که دکتر ثابت کرد... منتهی دکتر در بعضی انتصاب ها واقع نمیدونم بر چه اساسی حکم زده است .من خواهشی دارم .از دکتر سوال کنید.انصافا دکتر حکم سرپرست فوریتهای پزشکی استان را بر چه اساسی زده است؟؟ واقعا ایشون اولا کارشناس رشته هوشبری است ..دوما سابقه کار یکسال پیام آور. یکسال شرکتی و یکسال هم رسمی ایثارگری بوده و سابقه چند ماه در بیمارستان شهید جلیل که بیمارستان را نابود کرد.از زمان که ایشان تشریف آوردند در این پست اورژانس ۱۱۵ اولا باتوجه به عدم مدیریتی ایشان بمدت ۳۵ روز پایگاه زیلایی تعطیل شد.پایگاه ۶شهری ۱۸روز تعطیل شد ، پایگاه ۳شهری یک هفته تعطیل شد پایگاه سی سخت هم همینطور , پایگاه گچساران سه پایگاه چندین روز در فاصله ها ی متفاوت تعطیل شد ..دهدشت هم همینطور..نقلیه اورژانس شده به قبرستان آمبولانس که هرروز یا خراب میشن یا تصادف میکنن و ایشون فقط با چهار تا حرف بلداست کلمات را جابجا کند ..اخلاق خوبی ندارد ظاهراً با توجه به کم تجربگی و ناکارآمدی ظاهراً تشنه پست بوده که این همه پرسنل از ایشون با توجه به بد اخلاقی ایشان شکایت دارن.لطفا خواهان تغییر تحول در اورژانس هستیم لطفا آقای جاودان سیرت اگر سلامت مردم برایس مهم است لطفا حوزه اورژانس تغییر تحول ایجاد کند..

    پاسخ
  • 86 سجاد 1403/1/8 20:41:50

    سلام و عرض و ادب خدمت دکتر جاودان سیرت لطفا فوریت های پزشکی را دریاب آقای نیکویی فوریت های پزشکی رو به حاشیه کشونده و برای هیچکس احترام قائل نیست و با خودخواهی تمام هر شخصی کاری که به میل ایشون نباشد انجام دهد تهدید به لغو ابلاغ یا جابه جایی میکند ۱۱۵ اورژانس را دریاب دکتر جان

    پاسخ
  • 87 بويراحمد مظلوم 1403/1/8 20:15:23

    با سلام و احترام خدمت دکتر جاودان سیرت و همکاران عزیز. دکتر جان اولین وظیفه شما کنار گذاشتن سرپرست اورژانس ۱۱۵ میباشد که ایشان اورژانس را دارند نابود میکنند،بنده خدا هم مقصر نیست،چون نه رزومه داره،نه سابقه ،نه مدرک،چند ماه شهید جلیل بودند اونجا را نابود کردند و اخراجش کردند،حالا داره ۱۱۵ را نابود میکنه،یک آدم پرخاشگر،یک آدم بیسواد که فقط داره خودش را به نظام و انقلاب میچسپونه و داره سواستفاده میکنه،خواهشا تدبیری بیاندیشید تا اوضاع خرابتر از این نشده،نقلیه دانشگاه علوم پزشکی شده قبرستان آمبولانس

    پاسخ
  • 88 مارین زیبا 1403/1/8 1:31:51

    عرض ادب و احترام خدمت خبرگذاری افتو نیوز بنده به عنوان نماینده پرسنل زحمتکش فوریتهای پزشکی گچساران از اقای دکتر جاوان سیرت خواشمندیم که هر چه زودتر اقای نیکویی از سمت سرپرستی اورژانس به علتهای زیادی از جمله مدرک ایشان (لیسانس هوشبری)غیر فعال شدن سه الی چهار پایگاه اورژانس استان(زیلایی،منطقه۳ گچساران،شهری سیسخت منطقه۶ یاسوج) انتصاب نیروهای غیر تخصصی(رفاقتی) وبدرفتاری با پرسنل ستادی و عملیاتی اذیت کردن نیروهای عملیاتی و خیلی از مشکلات عدیده دیگر که قطعا در فرصت مناسب حضورتان ارسال میگردد برکنار کنید...

    پاسخ
    • 88 - 1 فاتحان پاسخ به : مارین زیبا 1403/1/19 7:48:43

      واقعا برای شما متاسفم وقتی که میگن تو اورژانس خفقان شده یعنی این دوست عزیز این که خبر کی منتشر شده کی پیام داده مهم نیست مهم اینه ک پرسنل بدبخت اینجوری فقط میتونن حرفاشونو بزنن ...چون اقای نیکویی هر گونه مطالبه گری رو با لغو ابلاغ یا انتقال نیروها از پایگاها جواب میده

    • 88 - 2 EMSP پاسخ به : مارین زیبا 1403/1/15 0:10:16

      سلام..چقد جالبه این خبر تاریخ انتشارش 19 اسفنده و موج تخریب آقای نکویی از 8 فرودین شروع شده ،قشنگ مشخصه کامنت های زائده ذهن یک یا نهایتن دو نفره،،واقعا تو این مدت کوتاه مدیریت ایشون بیشتر از 90 درصد پرسنل از اقدامات و انتصابات ایشون بسیار رضایت مندن..اجرکم من الله مرد خوش اخلاق و پر تلاش اورژانس

  • 89 حمیدی دلی خمسیر 1402/12/23 13:49:15

    فداکاری ایشان در درمان بیماران کرونا در اوج همه گیری فراموش نشدنی است. خداوند پشت و پناه ایشان باشد که پزشکی شجاع و نخبه، مهربان و با درایت هستند.

    پاسخ
  • 90 پرستار علوم پزشکی 1402/12/21 19:46:22

    مدیران و روئسای کل راهی جز تعامل با نمایندگان ندارند.

    پاسخ
  • 91 طرفدار 1402/12/20 12:32:4

    چقدر دقیق و با جزئیات نوشتی افتونیوز افرین به این قلم شیوا👏

    پاسخ
  • 92 یا علی مدد 1402/12/20 0:51:4

    خداوند همیشه با قلبهای مهربان همراه است. با اختلاف با اخلاق‌ترین پزشک و یک همراه واقعی با مردم هستند ، پدرم رو در زمان کرونا ایشون نجات دادن. رفتار محبت‌امیزی که با بیمارها و همراه بیمارها داشتن رو به وضوح میدیدیم ، با قدم گذاشتنشون تو بخش آرامش حکم‌فرما میشد و واقعا همه دلگرم میشدن به حضور پرمهر ایشون. شخصیت پر از مهر دکتر جاودان‌ سیرت طوری هست که با قلب میشه حس کرد پیشرفت روز افزان افزانی زندگیشان که یقیناً لایق هستند. تا ابد مدیون ایشان هستیم و فداکاری‌های بی مانندشان همیشه در قلب و یادهاست

    پاسخ
  • 93 پرفراز 1402/12/19 19:55:23

    دکتر جاودان‌سیرت واقعا کاری کردن که هیچکس از پسش برنمیومد. ماشالله به این مدیریت و توانمندی

    پاسخ
  • 94 به نام حق 1402/12/19 19:3:55

    استوره‌ی تکرار نشدنی

    پاسخ
    • 94 - 1 کمی شرافتمندانه پاسخ به : به نام حق 1403/2/6 21:57:36

      اول ی ده کلاس سواد داشته باش،بعد اسطوره نوشتن را یاد بگیر،بعد ب کسی ک دانشگاه علوم پزشکی را نابود کرده نگو اسطوره بگو ...

  • 95 شهروند 1402/12/19 17:3:35

    ماشاالله به این تدبیر بالقطع از مدیران مدبر این جامعه هستید وجود افراد فوق‌العاده‌ای مثل شما افتخار این کشور هست

    پاسخ
  • 96 بویراحمد 1402/12/19 16:51:11

    احسنت احسنت به دکتر جاودان سیرت بااقتدار. از مدیران برتر کشور

    پاسخ
  • 97 آتنا حسن‌زاده 1402/12/19 16:5:50

    بی شک از بهترین‌ها هستید استاد بزرگوار. فقط شخص بزرگ و باسیاستی مثل دکتر جاودان‌سیرت میتونستن دانشگاه رو از این حواشی کثیف نجات بدن.

    پاسخ
  • 98 شهروند 1402/12/19 15:8:53

    زنده باد فرمانده کرونا دکتر جاودان سیرت مردعمل بسیار توانمند وبا وحدان‌کاری بالا

    پاسخ
  • 99 رحمتی 1402/12/19 15:7:26

    فرمانده با صلابت🌹🌹🌹

    پاسخ
  • 100 بزرگواری 1402/12/19 14:37:46

    یعنی خشوم ایا دکتر جاودان‌سیرت ای ادمل بدذاته طوری زه و گل ک خشو نونن و‌ کوچو خردنه😂😂😂 کارت بیسته مرد بزرگ

    پاسخ
  • 101 حمید پناه 1402/12/19 14:35:31

    دکتر جاودان سیرت باتدبیر و تکرار نشدنی خداوند پشت و پناهتان. دشمنانتون رو عالی کنار زدید👏👏👏

    پاسخ
  • 102 سید جمال گودرزی 1402/12/19 14:29:39

    خداقوت به فرمانده کرونا ، دکتر جاودان‌سیرت بزرگوار ، نماد بردباری و قدرت.

    پاسخ
  • 103 دنای سرافراز 1402/12/19 13:23:11

    فرمانده سلامت لایق بهترین هاست انسانی شریف پاکدست و دلسوز خداوند پشتیبان و حامی ایشان باشد

    پاسخ
  • 104 طبیب 1402/12/19 10:39:26

    الهی شکر افتونیوز، اینم بعد ی سال متوجه شدی شکر داره، سعی کن خودتم از این به بعد درگیر حاشیه نمایندگان ناموافق حاشیه ساز، قرار نگیری، من ک گفتم جاودان سیرت ی مرد واقعی.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها