یادداشت
گفتگو و گزارش

نامه یک هوادار به سیاست مدار اشتباهی کهگیلویه/ آقای عدل هاشمی پور؛ لطفا کمی ناراحت باش!

اینجانب بعنوان یکی از حامیان عدل هاشمی پور از او میخواهم به خاطر حرکت کردن برخلاف منافع جمعی و عمومی مردم کهگیلویه حداقل کمی ناراحت باشد و او امروز هم حکم تاریخ انقضای خود را امضا کرد و مطالبات و دغدغه های مردم چهار شهرستان کهگیلویه را نادیده انگاشت.

نامه یک هوادار به سیاست مدار اشتباهی کهگیلویه/ آقای عدل هاشمی پور؛ لطفا کمی ناراحت باش!

اَفتونیوز| یکی از هواداران “عدل هاشمی پور”  در انتخابات اخیر  کهگیلویه در نامه ای خطاب به او نوشت:

 میدان سیاست مردان خاص خود را می طلبد و نمی شود زورکی و از سر اشتباه وارد این فضا شد و رد پای مناسب و مطلوبی از خود برجای گذاشت.

عدل هاشمی پور از جمله افرادی است که اشتباهی وارد سیاست شهرستان کهگیلویه شد، مردی که در ابتدای ورود به انتخابات در سال ۹۴ آنچنان توقعات را از خود بالا برد و شعارهای مختلف داد که بعدها نتوانست به هیچ کدام از آن خواسته ها جامه عمل بپوشاند و در نهایت با ( نه بزرگ مردم) به یک نماینده تک دوره ای تبدیل شد.

اما یکی از حرف و حدیث های روزهای منتهی به انتخابات در کهگیلویه حمایت پنهان و پشت پرده عدل هاشمی پور از سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بود.

عدل هاشمی پور که چهار سال پیش توسط مردم کهگیلویه پس زده شد اما به دلیل عملکرد نامناسب نماینده طی چهار سال اخیر عدل هاشمی پور مجدد بعنوان گزینه مناسب تقابل با موحد قلمداد شد و از قِبل همین تصور،  بسیاری از نارضیان وضع موجود برای شکست نماینده پشت سر او قرار گرفتند.

اما عدل هاشمی پور نتوانست به سلامت از فیلتر شورای نگهبان عبور کند و با  عدم تأیید صلاحیت او وی قدردان هواداران خود نبود و حتی برای یک تقدیر و تشکر خشک و خالی  از حامیان و هواداران خود به کهگیلویه برنگشت!

این در حالی بود که با حذف هاشمی پور از صحنه رقابت بسیاری از حامیان او به اردوگاه سایر رقبا پناه برده بودند تا با اجماع سازی به رقابت با نماینده بپردازند اما از آنجایی که مردان اشتباهی سیاست همواره در زمان و مکان حساس راهبرد نادرست را در پیش می گیرند، عدل هاشمی پور در اقدامی عجیب او از حامیان روی برگردانده و به تقویت کسی پرداخت که اساسا او و همه و همه هواداران اش تا روز قبل در مقابل اش ایستاده بودند.

 عدل هاشمی پور در روزهای منتهی به انتخابات اوج سیاست ندانی به نمایش گذاشت و گفته می شود  پشت پرده برخی از نیروهایش را برای تقویت موحد فعال کرد.

مساله به همین جا ختم نشد و دو فرزند وی با استوری های مجازی به سید علی محمد بزرگواری مهم ترین رقیب سید محمد موحد  تاختند.

کم تدبیری هاشمی پور اینجا گُل کرد که برای درآوردن لج بزرگواری به حمایت موحد پرداخت، به نظر می‌رسد که او فراموش کرده بود حامیان او در کهگیلویه صرفا و صرفا برای (نه به موحد) به او پیوسته اند وگرنه او چهار سال پیش پاسخ صریح مردم کهگیلویه را دریافت کرده بود.

اینک عدل هاشمی پور احتمالا در این چهار سال آینده تلاش خواهد کرد با برطرف کردن ابهامات پیرامون خود مجدد کاندیدای مجلس شود و احتمالا نیم نگاهی به حمایت موحد از خود خواهد داشت اما دریغ...، چرا که امروز سرمایه اجتماعی او به طور کلی فروریخت و  از او سلب اعتماد عمومی شده است، چرا که با حمایت پشت پرده از موحد هم هواداران خود  را از دست داد و هم اینکه تیم موحد بصورت هوشمندانه با تقدیر و تشکر از او، برای همیشه او را  از صحنه سیاست کهگیلویه حذف کردند.

 اینجانب (م _ ر) بعنوان یکی از حامیان عدل هاشمی پور از او میخواهم به خاطر حرکت کردن برخلاف منافع جمعی و عمومی مردم کهگیلویه حداقل کمی ناراحت باشد و او امروز هم حکم تاریخ انقضای خود را امضا کرد و هم مطالبات و دغدغه های مردم چهار شهرستان کهگیلویه را نادیده انگاشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 12 نظر

  • 1 بیطرفانه و صادقانه 1402/12/20 0:40:5

    نخ نما که نه ،صریح و پرواضح است که پرو پاقرص حامی کی هستید و چرا چنین نگاشتید فارغ از این که دارید با این مدل نوشته مجموعه حاج آقا بزرگواری را تخریب می کنید؟ اول بفرما که تا ساعات آخر تبلیغات کدوم پایگاه و گروه بودند که لیست لیدرهای حاج هاشمی را پیوست می کردند و از عدد ۱۰۰ گذراندند؟ دوم : کدام نامزد در سخنرانی هاش از برادر عدل هاشمی و یکی شدن اردوگاه ها حرف می زد؟ سوم : مجموعه اطرافیان بزرگواری با عجب و غرور و تبلیغات الکی و آمارهای دروغین و امیدهای واهی به این سید صادق خیانت کردند و به جای تبلیغات ،ملایمت،و یارگیری ،فقط دنبال کوبش موحد بودند و حاشیه می ساختند و بزرگواری را در سخنرانی ها به حاشیه می بردند. چهارم : خود حاج هاشمی قطعا میدونه که از کی و کجا و چرا ضربه خورد پنجم: تا زمانی که به جای معرفی خود از تخریب رقیب و به خرج دادن تعصب لذت می بریم یقینا مردم فهیم از تخریبگر بیزاری می جویند

    پاسخ
  • 2 مهدی 1402/12/19 23:57:20

    عدله گپو نکنید درسته خیلی ها رابا ......خرید

    پاسخ
  • 3 علی 1402/12/19 21:20:21

    آقای هاشمی در دو بیانه به مدت کمتر از یک هفته اعلان کردند از کسی حمایت نمی کند و هوادارانش آن قدر با هوش و فرصت هستند که چه کسی را انتخاب کنند و مخیر به انتخاب هستند

    پاسخ
  • 4 ع نادری 1402/12/19 20:29:59

    درود بر نویسنده عین واقعیت بود

    پاسخ
  • 5 منصف 1402/12/19 20:12:12

    عدل هاشمی پور سیاستمداری که بخش زیادی ازتوفیقات او در حوزه سیاسنت مدیون تمکن مالی وی بوده و بخش دیگر از اقبال مردمی دردور قبل حاصل حمایت روحانی با نفوذ کهگیاویه آمیر احمد تقوی بوده وصد البته مردمی که به عشق امیر احمد ازاردوی موحد به اردوی هاشمی پیوستند وانتظار می، رفت در ماراتن اخیر هاشمی پور نیز بر مدار ترسیمی امیر احمد در تقابل با نماینده فعلی باشد اما برخلاف انتظار در چرخشی دور ازانتظار وبه امید فردای موهوم با تاکتیتک های نخ نما حمایت خودرا از کاندیدی اعلام داشتند که دخترش را درتهران کاندید کرد تا رزومه ای باشد برای تصاحب مجدد کرسی سبز پارلمان در دور اینده و ویقینا سردار مدعی نیز رکب خورده این دور از انتخابات کهگیلویه بزرگ بوده است،

    پاسخ
  • 6 پرستار 1402/12/19 19:12:42

    درود، حرف دل مردم را در چند خط بیان نمودی، عدل هاشمی پور با اشتباه استراتژیک و لیدرهای منفعت طلبش خود را به بایگانی تاریخ کهگیلویه سپردند. زین پس هر آنکه رقیب او باشد ما طرفدار او خواهیم بود.

    پاسخ
  • 7 الف عمران 1402/12/19 16:3:16

    یک یادداشت مغرضانه بی منطق و شخصی، و هیچ اعتبار و ارزشی ندارد حیف وقتم که گذاشتم و خوندم

    پاسخ
  • 8 محمد غم وبار 1402/12/19 14:23:50

    شما در جایگاه نیستی اظهار نظر بکنی هاشمی پور بزرگواری تاجگردون خادمی باند مردان شکست خورده بعد دوکاندید دهدشت امسال به آنها پیوستن وبا تبلیغات افتو فیوز شکست خورده که نمی دان با چه روی ادامه می‌دهد باهم بودن موحد قهرمان آنهارا به پستوی خانه بردلی عمل کرد گند بزرگواری خود باعث تمام این حرکت بچه عدل شد این بزرگوار بو. داخل طولیان بد عدل گفت شما بی انصاف ها قضاوت بد می کنید

    پاسخ
  • 9 م-ر 1402/12/19 12:59:2

    کسی که جرات ندارد اسمش را بنویسد چرا انتقاد می کنه

    پاسخ
  • 10 Z.p 1402/12/19 12:53:58

    اینکه لقمه های مهمون هم ایشماره در صورتی که هر چی داره حق همه مردم ایرانه

    پاسخ
  • 11 عادل 1402/12/19 11:40:9

    با این تحلیل خیالپردازانه وکودکانه ات مشخصه هوادار آقای هاشمی پور نیستی !!! تو طرفدار پروپا قرص آقای بزرگواری هستی اگر هوادار بودی حداقل بیانه سردار را پیش وبعد از انتخابات مطالعه می کردی ؟ تمام عقلا براین عقیده اند که سردار هاشمی پور بهترین ، ومنطقی ترین راه و مسیر را هم قبل وهم بعد از انتخابات برگزید وآن تبعیت از قانون ، ولایتمداری ،بی طرفیوتشویق مردم به حضور درانتخابات بوده است اتفاقاً ایشان برخلاف نوشته ی هوادار بدلی ویا کم سواد اهل سیاست وآینده نگری واقع بین بوده وهست به امید موفقیت وپیروزی ایشان درهمه ی عرصه های سیاسی ، سازندگی کشور بزرگ ایران ودیار دوست داشتنی کهگیلویه وبویراحمد

    پاسخ
  • 12 انصاری 1402/12/19 11:36:18

    عدل هاشمی اگر ما هواداران او بودیم به ما اعلام کرد که از هیچ کس حمایت نمی‌کنم و شما مختار هستید هر که را دوست دارید انتخاب کنید شما کجا بودید اصلا در جلسه بودید؟ چرا دروغ می‌نویسی ؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها