یادداشت
گفتگو و گزارش

جزئیات قتل یک دانش آموز در یاسوج

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد جزئیات قتل یک دانش آموز در یاسوج را تشریح کرد.

جزئیات قتل یک دانش آموز در یاسوج

اَفتونیوز| سرهنگ بهمن گرجیان افزود: دو دانش آموز ۱۴ساله و ۱۶ ساله به دلیل درگیری لفظی در مدرسه راهنمایی واقع در منطقه ترمینال یاسوج درگیر می‌شوند.

وی اظهارکرد: در پی این درگیری یکی از دانش آموزان به وسیله چاقو مورد ضرب و ضرب قرار گرفت که پس از انتقال به بیمارستان شهید جلیل یاسوج، مقتول به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

 فرمانده شهرستان بویراحمد بیان کرد: قاتل دستگیر شده است و جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام می شود.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد چنین می‌گوید که روز گذشته پدری به مدرسه فرزند خود مراجعه کرده تا بعد از تعطیلی مدرسه او را به همراه دو برادر دیگرش به خانه ببرد.پدر بعد از اینکه دانش آموز متوفی را سوار بر خودروی خود می‌کند او را نزد مدرسه فرزند دوم خود برده آنها را پیاده می‌کند تا اینکه به سراغ فرزند سوم خود برود.در همین حین و بعد از رفتن پدر یک درگیری در نزدیکی مدرسه به وجود می‌آید که دانش آموز متوفی در حین میانجیگری در این بین توسط ضربه چاقوی دانش آموز دیگری با هویت مشخص به شدت مصدوم می‌شود و در بیمارستان شهید جلیل جان خود را از دست می‌دهد. طبق آنچه که روابط عمومی آموزش و پرورش می‌گوید این درگیری در ساعت تعطیلی و بیرون از مدرسه بوده است و از آموزش و پرورش هم بر بالین وی در بیمارستان حاضر می‌شوند اما به دلیل شدت جراحات وارده این دانش آموز جان خود را از دست می‌دهد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها