یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان:


۲۵۰۰ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد آماده است ‌

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۵۰۰ تخت هتل‌ها و مراکز اقامتی علاوه بر واحدهای بوم‌گردی در این استان آماده است.

۲۵۰۰ تخت برای اسکان مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد آماده است ‌

«سعید طالبی پور» روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در رزمایش طرح ترافیک ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز استان با شعار آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت افزود: استان کریدور شمال به جنوب کشور است و مسافران زیادی از این استان عبور می کنند.

وی اظهارکرد: دستگاه‌های مختلف خدمات رسان آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران است و سیاست دولت توجه ویژه به بحث گردشگری است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در استان زیرساخت های خوبی آماده شده است و آموزش و پرورش آمادگی برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی نیز دارد.

طالبی پور تصریح کرد: ۲۵۰۰ تخت هتل ها و مراکز اقامتی استان علاوه بر واحدهای بوم‌گردی در استان برای پذیرایی از  مسافران و گردشگران نوروزی آماده است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم ‌به خوبی در ایام نوروز از مسافران و گردشگران نوروزی به استان استقبال کنیم تا مسافران و گردشگران با خاطره ای خوش استان ما را ترک کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در زمینه گردشگری مذهبی با توجه به تعداد زیاد بقاع متبرکه و تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز برنامه های متعددی پیش بینی شده است.

طالبی پور تاکید کرد: غرفه های در ورودی شهرها تدارک دیده شده و آداب و رسوم، سوغات محلی و صنایع دستی در قالب نمایشگاه‌هایی به نمایش گذاشته می شود.

وی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۸۵ جاذبه گردشگری و دیدنی است که همه این مناطق آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها