یادداشت
گفتگو و گزارش

روستای توت نده در محاصره زباله ها(+ تصاویر)

تخلیه انبوه زباله در اطراف و داخل روستای توت نده علاوه بر بوی نامطبوع و چشم انداز نازیبا، سلامت اهالی و ساکنان این روستا را در معرض تهدید قرار داده است.

روستای توت نده در محاصره زباله ها(+ تصاویر)

اَفتونیوز| در حال حاضر روستای توت نده در شهرستان دنا دیگر توت نده قدیم نیست زیرا جای نفس کشیدن و آرامش و سلامت مردم به خطر افتاده است و مدتهاست از هر طرف که وارد این روستا می‌شوید با انبوهی از زباله به محیطی پر از مخاطره و تهدید آمیز برای سلامت مردم تبدیل شده است.

به جرات می توان گفت و ساکنان روستای توت نده بیشتر از سایر روستاهای اطراف در معرض تهدیدهای بهداشتی و زیست محیطی ناشی از ریختن زباله ها و فضای نامطبوع حاکم بر این منطقه هستند چرا که این روستا به علت نداشتن دهیار گرفتار مشکلاتی از جمله ازدحام زباله شده است که می‌طلبد مسئولان شهرستان چاره ای اندیشه کنند.

شماری از ساکنان روستای علی آباد در گفتگو با خبرنگار فارس در دنا می گویند:که بارها این مشکل را با مسئولان در میان گذاشته اند اما متاسفانه استمرار این وضعیت نشان می دهد که تاکنون هیچ اقدام موثری برای رفع این مشکل انجام نشده است که حال با توجه به فرا رسیدن ایام عید باید منتظر اقدام بهداشت محیط باشیم.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها