یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های مدیرکل جدید آموزش و پرورش در روز معارفه


جمالی: به وزیر قول دادم شایستگان در گوشه و کنج نباشند

مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: من به وزیر آموزش‌وپرورش قول دادم که شایستگان در گوشه و کنج نباشند، از همه کسانی که توانایی و شایستگی دارند در آموزش‌وپرورش استفاده می‌کنیم، درب آموزش‌وپرورش روی همه باز خواهد بود، این امانتی که امروز به من واگذار شده، روزی که می‌خواهم تحویل دهم با سربلندی و کارنامه درخشان باشد.

جمالی: به وزیر قول دادم شایستگان در گوشه و کنج نباشند

اَفتونیوز| محمد جمالی آرند، در آئین معارفه خود به‌عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزار شد از مسئولان استان قدردانی کرد و گفت: از استاندار انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی‌فقیه، ائمه جمعه و همه مسئولان ارشد استان قدردانی می‌کنم.
جمالی گفت: ما معلمین باید آموزش‌وپرورش را برابر با سند تحول بنیادین که رسیدن به مدرسه‌ای صالح است هدایت و سمت و سو دهیم. همه نهاد‌های سیاسی، دینی، اجتماعی، اقتصادی در آموزش‌وپرورش دخالت دارند، باید بپذیریم آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد نیازمند برنامه و رویکردی جدید است، از زمانی که حاج عزت خواه به بنده اعتماد کردند که همین‌جا به پاک‌دستی و صداقت این رفیق دیرینه‌ام شهادت می‌دهم، توانستیم شاخص‌های متوسطه را تغییر دهیم، حاج عزت خواه حمایت کردند، معلمان و مدیران مدارس کمک کردند و توانستیم گامی برداریم.
وی گفت: خطاب من به سیاسیون، روحانیون عزیز، اهل رسانه است، کسانی که قلمی در دست دارند و تریبونی در اختیار دارند، فرزندان این استان مستعد هستند و نیازمند کمک هستند. جامعه باید با آموزش‌وپرورش همراه شوند. دوره متوسطه دوم کلاً تبدیل به امتحانات نهایی شده است. امروز دانش‌آموز دهم ما خردادماه امتحان کنکور می‌دهد، اگر دلایل افت را در استان بررسی کنیم به عدم حضور دانش‌آموزان پایه دوازدهم در کلاس درس برمی‌گردد، سنتی در استان جاافتاده که دانش‌آموز کلاس دوازدهم بعد از اسفند مدرسه نمی‌آید.
من به وزیر آموزش‌وپرورش قول دادم که شایستگان در گوشه و کنج نباشند، از همه کسانی که توانایی و شایستگی دارند در آموزش‌وپرورش استفاده می‌کنیم، درب آموزش‌وپرورش روی همه باز خواهد بود، این امانتی که امروز به من واگذار شده، روزی که می‌خواهم تحویل دهم با سربلندی و کارنامه درخشان باشد. مجدداً از دوست عزیز و رفیق دیرینه‌ام آقای حاج عزت‌خواه بسیار ممنون و سپاس‌گزارم، از آقای دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش‌وپرورش، مجموعه شورای معاونین، دوست عزیز آقای مهندس کاظمی تقدیر و تشکر دارم.
مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: امیدوارم خداوند توفیق دهد بتوانیم در این مسئولیت سنگین و خطیر با کمک و لطف الهی و عنایت امام‌زمان (عج) و همراهی استاندار محترم و منتخبین مجلس شورای اسلامی و مجموعه فرهنگیان و دانش‌آموزان و اولیای بزرگوار تغییر و تحولی در آموزش‌وپرورش رقم بزنیم که شایسته باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها