یادداشت
گفتگو و گزارش

فرمانداران مستمسک پیام سیستمی وزیر کشور/ آقایان! تقدیرنامه «وحیدی» ربطی به «صحت انتخابات»ندارد!

بررسی صلاحیت فرمانداران و صحت انتخابات در دست هئیت نظارت و شورای نگهبان است که در دست بررسی است و این موضوع در حیطه وزیر کشور نیست که حضرات فرماندار مستمسک آن شوند.

فرمانداران مستمسک  پیام سیستمی وزیر کشور/ آقایان! تقدیرنامه «وحیدی» ربطی به  «صحت انتخابات»ندارد!

اَفتونیوز| در روزهایی که مباحث تخلف و تقلب انتخاباتی( فارغ از صدق یا کذب) بودن آن نُقل محافل است، سیرک طنز آمیز پیام تقدیر احمد وحیدی وزیر کشور از فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد از این رسانه به آن رسانه دست به دست می شود.

مشمئز کننده است که فرمانداران  استان برای برائت خود از برخی مسائل پیش آمده دست به دامان لوح تقدیری شده اند که بصورت سیستماتیک برای کل فرمانداران کشور ارسال شده است.

مسابقه نمایش لوح تقدیر وزیر کشور توسط فرمانداران  هم تهوع آور و هم شائبه برانگیز است.

در روز انتخابات هر اتفاقی در این استان رخ داد مردم بخشی از واقعیات و آنچه رخ داد را دیدند و شنیدند و اگر شبهه و پشت پرده ای از این انتخابات باقی مانده باشد  با انتشار تصویر لوح تقدیر یک مقام بالا دستی، واقعیت ماجرا را تغییر نمی دهد!

نکته جالب ماجرا آنجاست که بررسی صلاحیت فرمانداران و صحت انتخابات در دست هئیت  نظارت و شورای نگهبان است که در دست بررسی است و این موضوع در حیطه وظایف  وزیر کشور نیست که حضرات فرماندار مستمسک آن شوند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 منصوری 1403/1/3 9:1:19

    راستی فرماندار کهگیلویه دهدشت اسمش محقق است یا منصوری ؟

    پاسخ
  • 2 لنده 1402/12/25 15:59:26

    سلام وعرض ادب لطف بفرمایید افتو نیوز یه خبری از فرماندار جهادی انقلابی لنده تهیه کنید لنده چقد کفاره باید در خصوص ای انقلابی مبهم بدهد ایشان ۴ماه است که بعلت ناتوانی جسمی و پارگی دیسک کمر وگردن درمحل دفتر خود حاضر نشده وارباب رجوع د‌ر فرمانداری گیج وسردرگم است آیا لنده موش آزمایشگاهی شده که فرماندار ساعت ۱۰صبح در نمازخانه حاضر شود وساعت ۱۲فرمانداری راترک نماید پروژه های عمرانی ای شهرستان چه می شود تورابقران ای خبرو جهت تنویر افکار عمومی کارکنید

    پاسخ
  • 3 علی 1402/12/25 0:57:23

    بمیرم برای عاقبت ایران

    پاسخ
  • 4 دهدشت 1402/12/24 21:13:41

    حق الناس خیلی سخت است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها